Hop til indhold

Recommended Posts

jeg har besøgt Sindy og kan varmt anbefale hende, en dejlig kvinde med en meget flot krop samt et humør der er i top. 

det er det bedste BJ jeg har fået til dato. hun tager den fint til roden. efter BJ gik vi i gang med at knalde i Doggy, man kan mærke på hende at hun kan lide det lidt vildt. 

da jeg var færdig efter en dejlig doggy tog hun kondomet af og sugede resten af sæden ud. (dejligt)

hun sluttede af med at give mig en dejlig omgang massage hvilket hun er utrolig dygtig til også. 

der var rent og pænt og jeg blev tilbudt bad. 

10/10 Sindy <3

10/10 stedet

https://annoncelight.dk/showad/287025

hun gjorde dagen god. :) 

  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja måske, men husk nu lige på at vi alle har været nye brugere engang herinde

Kan godt være at hun er "ny" pige i Jylland, men Sindy har været i KBH. over flere omgange også med Kelly, og jeg har nærmest ALDRIG læst en dårlig anmeldelse af hende, så lur mig om ikke at vores nordjyske brødre får øjnene op og får en ligeså dejlig oplevelse med hende som rigtig mange af os herovre på Sjælland har fået .

Hun er der kun 1 uges tid, og jeg forventer faktisk at folk vil besøge hende og rose hende bla. fordi hun yder en TOP service, og iøvrigt er skide dejlig og et sjovt selskab.

Hvis folk skulle være det mindste i tvivl fx. om TS oprigtighed og skriv så har hun rigeligt med anm. folk kan jo bare gå ind og læse dem 

Venligst Hunter

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med trådstarter. 

Jeg har taget en omgang med Sindy i Valby ( mener jeg forstaden hedder) , fantastisk gagging skills :D 

Hun boede sammen med Kelly, som ligeledes er helt fantastisk, dog ren GFE:) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

JA-da. Hun må være fantastisk, siden der er oprettet to tråde med hende.

Det ville være ulig lettere for os indtil nu udenforstående følge med, hvis man fortsætter i den allerede oprettede tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@mester4u deltager ikke længere i tråden. 
Han har også modtaget advarsel  

Vi gider ikke se, at I skriver om mistanker om falske anmeldelser. Det kan man rapportere. 

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer
mester4u skrev, for 3 timer siden:

Nyt medlem, ny pige, mange rosende ord?????

Bryan Mills - slap nu lidt af. Der står ikke en skid om falske anmeldelser. mester4u gør opmærksom på anmelders status

Vi lever i et demokrati med ytringsfrihed du og hvor man må tænke hvad man vil. Din moderation ligner mere og mere noget Stasi/tidligere Østtyskland du.

Du får her med et advarsel og et dask over nakken

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 1 time siden:

Bryan Mills - slap nu lidt af. Der står ikke en skid om falske anmeldelser. mester4u gør opmærksom på anmelders status

Vi lever i et demokrati med ytringsfrihed du og hvor man må tænke hvad man vil. Din moderation ligner mere og mere noget Stasi/tidligere Østtyskland du.

Du får her med et advarsel og et dask over nakken

 

 

Det er tilladt, at være uenig i den moderation, som vi udfører herinde. 
 

Dog må det være muligt, at gøre uden at afspore en tråd yderligere. man er velkommen til at skrive til Administrator. 

Det er også helt frivilligt, om man vil deltage herinde  

@Gaffer deltager dog ikke mere i denne tråd. 
 

 

  • Synes godt om 1
  • Tak 1
  • Sørgelig 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...