Hop til indhold

Recommended Posts

Guest BlackMagic2020

har du en adresse lyder da spændende  tænker jeg vil besøge hende en dag jeg kommer til KBH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har faktisk været hos @mia.massage engang i den høje bygning med elevator ved Lyngbyvej anno dazumal. Og hun var en virkelig god oplevelse, som jeg kun varmt kan anbefale.

Hun kunne være meget svær at træffe, og det måtte man leve med, hvis man da ikke gav op undervejs. Det gjorde jeg et par gange.

Hvis man er til petite kvinder, skal man afskrive Mia. Hun er en meget høj kvinde, skønsmæssigt 187 cm, men med en flot figur og nogle guddommelige bryster, som hun brugte på en meget fin og inciterende måde ved sin B2B.

Jeg oplevede hende som meget nem at tale med, hun var meget serviceminded og ydede det bedste, hun havde lært. For mig var det så kun et ekstra plus, at hun var tysksproget, omend hun i følge annoncen taler et "flyvende" dansk :). Men sproget var intet problem her.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
kitesurfer2 skrev, for 27 minutter siden:

Mia er et geni og hun taler flydende dansk omend med en anelse accent. Det er i området omkring vibenshus runddel.

Jep, hun talte flydende dansk, og det var kun sprogligt set, jeg morede mig lidt over annoncens "flyvende", når hun uden tvivl mente "flydende". Men et godt bekendtskab var hun.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kitesurfer2 skrev, for 52 minutter siden:

Mia er et geni og hun taler flydende dansk omend med en anelse accent. Det er i området omkring vibenshus runddel.

tæt på Menu på ydre Østerbro 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren Magnus skrev, for 13 minutter siden:

tæt på Menu på ydre Østerbro 

O

Citat

Og den ny metro ved samme runddel ej at forglemme. :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mia er en super sød pige med en kanon flot krop. Fantastisk flotte store naturlige bryster og en lækker røv.

Rigtig god massage afsluttet med en dyb prostata og spansk tømte sækken til sidste dråbe : )

Rene og pæne lokaler.

Kommer igen : )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv rigtig god erfaring med MIA.  Der har været lidt misfornøjelse hos nogle.

Noget er misforståelser om afløser, mødetider og hvad der tilbydes. Man skal være på det rene med, at der ydes RIGTIG  massage med hænderne og en perfekt oliesvensk afslutning.  De øvrige (to) fordele, har mange andre fremhævet.  Om nogle har tilkøbt mere end det, kan jeg ikke vide noget om. 

Det nye sted på den - i disse kredse - kendte plads nær Danmarks Statistik har den svaghed, at naboerne sender et overbærende blik, som siger, at de alt for godt ved, hvor man er på vej hen. Nåede hilse på en tidligere kollega, jeg løb ind i nær indgangen. Han bor i nærheden (mon han nu tror at ….). Og ja, så er det netop i den situation i særlig grad ikke rart, når der så tilmed er lidt bøvl med tidspunkt og adgangen til de hellige haller. 

Redigeret af Petersen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Petersen skrev, for 2 timer siden:

Har selv rigtig god erfaring med MIA.  Der har været lidt misfornøjelse hos nogle.

Noget er misforståelser om afløser, mødetider og hvad der tilbydes. Man skal være på det rene med, at der ydes RIGTIG  massage med hænderne og en perfekt oliesvensk afslutning.  De øvrige (to) fordele, har mange andre fremhævet.  Om nogle har tilkøbt mere end det, kan jeg ikke vide noget om. 

Det nye sted på den - i disse kredse - kendte plads nær Danmarks Statistik har den svaghed, at naboerne sender et overbærende blik, som siger, at de alt for godt ved, hvor man er på vej hen. Nåede hilse på en tidligere kollega, jeg løb ind i nær indgangen. Han bor i nærheden (mon han nu tror at ….). Og ja, så er det netop i den situation i særlig grad ikke rart, når der så tilmed er lidt bøvl med tidspunkt og adgangen til de hellige haller. 

Er du venlig at forklare mig om adgangs forhold. Der er mange der skriver det, men hvad går det uf på? Er det “ulovligt” at få en gang massage, ja for den sags skyld også gå på bordel?  Hvis man har lyst kan jeg ikke forstå at det skulle være et problem? 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Kajakfisker

Nu begynder tråden at handle om noget helt andet end den pragtfulde Mia. Du har imidlertid stillet et spørgsmål; så derfor får du et svar.

Først den mistænksomme bemærkning: Er du udlejer af den pågældende lokalitet, som vil tale den afgørende mangel ned, som adgangsforholdene udgør? Nej, det er du nok ikke.

For det første ved vi alle, at meget få mænd og kvinder vil vedgå denne lille interesse over for venner, kolleger og familie. Derfor optræder vi med dæknavne. 

For mange år siden foreslog jeg en "broder" via en PB, at vi skulle finde et værtshus og her snakke om den fælles interesse over en øl. Han svarede, at det er meget udsædvanligt, at nogen ønsker det. (Venuslogens julefrokoster som en undtagelse - rigtig god ide!!!). Det endte naturligvis med, at han takkede pænt nej. 

Du kan formulere dit spørgsmål på en anden måde: Hvorfor går vi ikke væk fra at bruge aliasnavne?

For det andet ved vi alle, at en del ufølsomme personer (fra "Reden" o.lign organisationer) ønsker mennesker, som går på bordel, straffet. På den anden side kender jeg også en tidligere borgmester, hvor mange vidste, at han nærmest boede på bordellet. Det blev måske accepteret, da han var gået af, for det var først der, han for alvor sprang ud af skabet som bordelkunde, for nu skulle han ikke leve af folks stemmer og anerkendelse. 

Endelig vil jeg undre mig over den lidt vrede og ubehagelige tone, du bruger. 

Redigeret af Petersen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Petersen,

Jeg beklager meget hvis du kunne læse det som vred og ubehagelig tone, det var sandelig ikke meningen :-) og ja jeg er selv kunde hos Mia og kan kun siger rosende ord om hende. Godt ord igen

god aften 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Kajakfisker

Stor tak for dit svar og alle de andre gode oplysninger, som findes her på siden. 

Mit indtryk er, at MIa har skiftet lokalitet siden tidligere anmeldelser, og man skal som "borger", "kunde" eller "bruger" vide, hvad man kan forvente.

Mia læser ofte med, har jeg set, og Mia skal vide, at med den lokalitet, hun bruger, er det for mig afgørende, at der lukkes op første gang der ringes på - når dette sker PRÆCIS på det aftalte tidspunkt. At føle sig brændt af og efterfølgende blive kaldt tilbage med en SMS er ikke særlig rart - på det sted.

 

Redigeret af Petersen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Petersen skrev, for 3 timer siden:

Kære Kajakfisker

Stor tak for dit svar og alle de andre gode oplysninger, som findes her på siden. 

Mit indtryk er, at MIa har skiftet lokalitet siden tidligere anmeldelser, og man skal som "borger", "kunde" eller "bruger" vide, hvad man kan forvente.

Mia læser ofte med, har jeg set, og Mia skal vide, at med den lokalitet, hun bruger, er det for mig afgørende, at der lukkes op første gang der ringes på - når dette sker PRÆCIS på det aftalte tidspunkt. At føle sig brændt af og efterfølgende blive kaldt tilbage med en SMS er ikke særlig rart - på det sted.

 

Modtaget.

 

 

tak for feedbacken.:)

Redigeret af mia.massage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...