Pegasus 0 Skrevet 6. Marts, 2013 Hej der ud Ville lige høre hvad jeres holdning er til gangbang? Er i mest til danske piger alder? Eller udlandske piger alder ? Sidst hvad skal de kunne tilbyde ? Mvh pegasus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Marts, 2013 Hej Pegasus. Vi har haft mange lignende meningsudvekslinger tidligere.. men bring it on.. altid sjovt at høre hvad andre går og tænder på. Jeg tror de fleste herinde godt er klar over min holdning til gangbang.. men her kommer den så igen igen........ jeg synes gangbang er frækt og lækkert.. når vel at mærke pigen er med på legen. Men jeg er også til lækkert kærestesex .... det er f.eks. det eneste sex jeg har dyrket med mine x'ere. Alt i alt er jeg til lidt af hvert.. men jeg er sjældent KUN til gangbang .... der skal også lidt nærhed indover fra tid til anden.. alt i alt skal der være plads til lidt af det hele .... så længe tis, bæ og smerte ikke er involveret ... og fyre.. jeg tænder ikke på fyre.. har prøvet.. tænder ikke på det Størrelse, gørelse, alder, nationalitet ? Bring it on.. jeg er til det meste....... eller.. det er jeg faktisk ikke helt.. jeg er kun til slanke piger.... relativt slanke i hvert fald. Alder.. tjaee et bud er vel omkring 18-60 år (hov .... skrev jeg 18?? Er det ikke politisk ukorrekt??? skulle der ikke stå 21???? .... nææh.. egentlig ikke.. ikke så længe hun TYDELIGT er med på legen)..... bedst er det dog nok mellem 20 og 40.. men så længe de holder sig i form spiller det ikke den store trille. Nationalitet? Jeg kan godt lide svenskere... og spaniere..... og danskere ... mmmm og afrikanere.. og englændere... og tyskere .......... og australiere.. australiere er frække .. og asiater.. ja asiater er også frække.... jeg kan sgu egentlig også godt lide russere.... og letter.. og litauere.. og polakker.. mmmmmm polakker er frække. Tror egentlig bare jeg prøver at sige at jeg godt kan lide piger sådan helt generelt ..... og sex Sex er sgu dejligt!! Amen! Aben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg