Hop til indhold

Recommended Posts

Efter et par besøg hos Nan i hendes nye lokaler, må det være på sin plads med en anmeldelse - i hendes helt egen tråd :)

Efter min mening, så er dette, for tiden, stedet med den absolut bedste massage i Slagelse.

Jeg har hver gang fået en ganske kompetent massage, med en hel del pirring der er endt med et fint udført HJ.

Det eneste jeg savner er at hun et med på noget mere ;)

Gentagelse - ja.

https://m.facebook.com/ReyaWellnessSlagelse/

https://www.reyawellnessmassage.net/

Venligst NT

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 4 timer siden:

Tak for anmeldelsen. 
Er billederne fra hendes klinik? 

Det er klinikken. 

Jeg har været ved forrige ejer og tror da ikke Nan har lavet om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eneste minus i min bog er at hun har så fandens travlt med at få næste kunde ind, så hvis man ikke sniger sig ud af bagdøren sidder næste kunde og venter når man går ud af døren, fatter ikke der ikke kan være 15 min mellem hver kunde, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slagelse 2 skrev, for 2 timer siden:

Enig om at der er travlt. Men hvad har du fået udover massage og hvor meget måtte du give for det?

Jeg har kun fået massage og HJ tror ikke der er mere at komme efter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tror jeg du har ret i. Hvor meget gav du for det - jeg har selv givet 800 kr. for god massage og et fornuftigt HJ. Hvornår har du sidst været der? Jeg var der sidst lige før jul og der syntes jeg at hun virkede meget stresset så jeg ikke har været der siden. I stedet har jeg besøgt Thai Smile,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slagelse 2 skrev, for 7 timer siden:

Det tror jeg du har ret i. Hvor meget gav du for det - jeg har selv givet 800 kr. for god massage og et fornuftigt HJ. Hvornår har du sidst været der? Jeg var der sidst lige før jul og der syntes jeg at hun virkede meget stresset så jeg ikke har været der siden. I stedet har jeg besøgt Thai Smile,

Passer vist meget godt med 800. Tror det er en måned siden ok behandling men stadig nedtur man kan høre der sidder en og venter på at komme ind, hvordan er det hos Thai smile ? Har aldrig været der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lokalerne er meget større hos Thai Smile og det er en fordel. Der 2 brikse, der er adskilt af et forhæng og det er ikke særlig privat. Men der et lukket rum og der skal du spørge efter Bibi. Hun er der kun deltids men er meget villig.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slagelse 2 skrev, for 23 minutter siden:

Lokalerne er meget større hos Thai Smile og det er en fordel. Der 2 brikse, der er adskilt af et forhæng og det er ikke særlig privat. Men der et lukket rum og der skal du spørge efter Bibi. Hun er der kun deltids men er meget villig.  

Har lige smidt dig en PB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...