Hop til indhold
Guest Liderligfyr

HVORFOR TIDSBESTILLING??

Recommended Posts

Gæst

Der er mange klinikker, man nærmest ikke kan besøge, uden man har en tid! Hvordan kan det være??

er det diskretion for kunden? klargørelse af pigen? kunde sikker på at der er tid? (kan det næsten ikke være. De steder hvor det ikke kun er tidsbestilling, tager kunden jo bevist en risiko, ved ikke bestille tid) eller andre grunde????

personligt har jeg det meget svært med tidsbestilling! så kan det da næsten ikke blive mere uromantisk ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg syntes nu det er rart med tidsbestilling, så er man jo fri for at sidde og vente i halve og hele timer og man er jo også fri for alle de andre kunder der kommer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

@ Lidderligfyr

personligt har jeg det meget svært med tidsbestilling! så kan det da næsten ikke blive mere uromantisk

Syntes også før i tiden at spontan sex var den bedste sex.

Efter en del tantra oplevelser, som jo nærmest er kalender sex, har jeg totalt skiftet mening.

Laaaangt den bedste sex er den hvor du går og glæder dig, planlægger mere eller mindre hvad der skal ske, og samtidig er totalt åben for initiativer fra din partner. At ankomme uden at være vildt tændt, og så langsomt lade sig tænde og forløse er for mig toppen. Og det med eller uden de tantriske elementer, som de piger jeg besøger så allilgevel anvender - bevist eller ubevist.

En anden ting er så at jeg ikke gider høre på at en anden mand muntrer sig med den pige jeg skal være sammen med bagefter, og jeg gider heller ikke se ham. Skal jeg endelig høre en mand muntre sig med min date, så vil jeg sku deltage :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tidsbestilling er nok for, at pigen/klinikken kan få et vist overblik over dagen og måske endda tilrettelægge tingene bedre.

Selv bestiller jeg nu altid tid, og gerne et godt stykke ud i fremtiden – ja, Liderligfyr, du har allerede skoset mig i en tidligere streng, men det er dels for at være sikker på at få det tidspunkt, jeg ønsker, dels for at sikre, at pigen er tilgængelig på bemeldte tidspunkt, og dels fordi jeg har noget at se frem til.

Jeg går gerne langsomt og opbygger forventninger, efterhånden som vi nærmer os tidspunktet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

skose= kritisk, ofte hånlig eller spydig bemærkning............Her har du nu misforstået mig lidt X :) Synes det er fint, du har det sådan! men der er en verden til forskel på os 2, lige med det ;) men det behøver jo ikke være negativt.

Hvis det er diverse ridderdebatter du hentyder til, så var det vist meget på sin plads, der kom lidt retur til dig hehe uden der på nogen måde var ment noget i det :)

Godt indlæg Århuselsker.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

skose= kritisk, ofte hånlig eller spydig bemærkning............Her har du nu misforstået mig lidt X :) Synes det er fint, du har det sådan! men der er en verden til forskel på os 2, lige med det ;) men det behøver jo ikke være negativt.

Hvis det er diverse ridderdebatter du hentyder til, så var det vist meget på sin plads, der kom lidt retur til dig hehe uden der på nogen måde var ment noget i det :)

Godt indlæg Århuselsker.....

Hej Liderligfyr.

Så skynder jeg mig at trække lidt i land igen. I din betydning er "skose" for stærkt. Jeg anvender det i betydningen "åle", altså drille. Og det var også det, du gjorde, da jeg skrev noget om en aftale tre måneder ude i fremtiden. Og ikke et ondt ord om det. Så husker jeg ikke, om det var i en ridderdebat eller andetsteds.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Liderligfyr!

Jeg har valgt at gæste piger, som har vagter langt fra min bopæl. Det betyder at jeg helst vil kombinere arbejde og fornøjelse. Det gør samtidig den lange køretur mere overskuelig... :)

Sådanne dage opstår ikke her og nu, så en tidsbestilling er ganske enkelt nødvendigt.

I øvrigt vil jeg ikke nøjes med en hot dog, hvis jeg har sat næsen op efter gourmet.... ;)

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej LF,

De herrer i tråden kommer ind på de fleste af årsagerne.

Følgende er kun min holdning. Andre piger kan mene noget helt andet om tidsbestillinger.

For det første... Som X siger, kan det være rart at kunne planlægge sin dag bare lidt, og så vil jeg osse gerne være velforberedt. :)

For det andet... Som Århuselskeren er inde på... Jeg bryder mig faktisk ikke om, at folk ligefrem venter i kø! "Nå, nu er det din tur!" :oops: Lidt bonert har man vel lov at være. ;) Desuden kan jeg godt få lidt stress af det, og det kan vi jo ikke have. :)

For det tredje... Jeg kan godt li', at gæsten på forhånd har gjort sig nogle overvejelser. At han ved bare en lille smule om mig, og hvad jeg er til. Det er på ingen måde et krav... Jeg kan bare godt li' det. :) En mand kommer ind fra gaden... "Nja, jeg ved ikke lige, hvad jeg vil..." Og så skal vi (min kollega og jeg) så hele den der "hilse-ceremoni" igennem og ind og gøre os til. Det vænner jeg mig sgu' aldrig til, og ofte ender jeg bare med at sige til min kollega, at hun ikke behøver at vente på mig. Det er ikke nykker eller noget... Vi vil vel bare alle gerne føle os lidt specielle... Gæsten skal komme forbi, fordi han vil ha' mig! :);)

Og ps: Det er da netop en lille smule romantisk. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det giver lige den ekstra gode, intime stemning at man har bestilt tid.

For mig er det frækt at gå at lade op til besøget, at være forberedt på det pågældende besøg. Og så må det da være et plus at pigen ved at hun er ønsket.

Så jeg bestiller altid tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Giver jo meget god mening Nikita!

Selvom jeg "bare dumper ind", så er det nu langt fra tilfældig! Pigen er VALGT udfra nogle kriterier, anmeldelser eller lignende, så jeg ved udemærket hvem jeg går efter og hvad jeg gerne vil ;) er hun optaget eller lignende, så venter man vel gerne på den rette pige :P

Er pigen ukendt for mig, vil jeg jo gerne lige se hende irl inden..... billeder og profiltekst er meget godt, men.... Hvis jeg havde lavet en tidsbestilling, og hun ikke lige er mig, når hun åbner døren. Så ville jeg føle det var at tage pis på hendes tid. Altså hun har jo afsat tid til mig og evt sagt nej til andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er heller intet galt i det, du gør, LF. :)

Jeg kender gæster, som på trods af at have kørt forgæves flere gange, og på trods af adskillige opfordringer fra mig, stadig ikke bestiller tid men bare tager chancen. :)

Hvis jeg havde lavet en tidsbestilling, og hun ikke lige er mig, når hun åbner døren. Så ville jeg føle det var at tage pis på hendes tid. Altså hun har jo afsat tid til mig og evt sagt nej til andre.

Ja, jeg forstår dig så udemærket. Den risiko tager jeg med. For sådan er det. Jeg gør altid opmærksom på, at det er okay at ombestemme sig... Osse selvom man har booket tid. Jeg ser det ikke som at tage pis på mig, for jeg kan jo osse finde på det den anden vej rundt. Det skal der være plads til, selvom det selvfølgelig er et irritationsmoment. Men er man usikker, er man jo netop velkommen til bare at tage chancen, og se hvor det fører hen. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg foretrækker helt bestemt tidsbestillinger. Som nævnt af andre tidligere i tråden, så ved jeg for det første, hvordan min dag ser ud, hvilket jeg har det allerbedst med. For det andet kan jeg godt li' at der er tid og rum mellem hver gæst, så jeg har mulighed for at omstille mig til den enkelte gæst og hans behov og ønsker og at lade de mentale batterier op, alt sammen for at kunne hellige mig blot ham og mig.

At der er "kø" pga. en gæst kommer forbi uden en tidsbestilling får mig dog ikke til at stresse, jeg stresser aldrig (det kan flere skrive under på :oops: ). Men det får mig til gengæld til at føle, at jeg skal skynde mig med mit bad osv., hvilket så giver mindre tid til den mentale "nulstilling" mellem to gæster.

Jeg har så også kæmpe respekt for, at lige netop mænd kan (og har lyst til) at tilrettelægge, hvornår han og jeg næste gang skal sexe sammen.

Øvrige argumenter er vist mere eller mindre berørt i øvrige indlæg i tråden.

På falderebet har jeg dog et spørgsmål, Liderligfyr: Hvis du skal invitere en udkåren ud til middag og teater, eller hvad det så end kunne være, blive det så mere uromantisk af, at I har aftalt dag og tid på forhånd? ;)

/Gina.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den eneste der vist føler lidt stress i selskab med Gina, må være hendes telefon dame når tiden er løbet endnu en gang og man stadig er begravet under Ginas kys (og dødvægt ;-)).

Meeen mon ikke hun også har vænnet sig til det :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Den eneste der vist føler lidt stress i selskab med Gina, må være hendes telefon dame når tiden er løbet endnu en gang og man stadig er begravet under Ginas kys (og dødvægt ;-)).

Meeen mon ikke hun også har vænnet sig til det :-D

Dødvægt. Troede Gina var ret livlig :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Gina Faith.... har nu aldrig prøvet, at invitere på teater+ knald. Plejer bare at invitere på teater, så kan det godt være, det bliver til sex før eller efter, men ikke planlagt ;)

Selvfølgelig har i piger et professionelt forhold til sex når i er på arbejde, og dermed tænker på det praktiske :) men går ikke ud fra, du i privaten aftaler sex, lørdag kl 19? selvom du sikkert aftaler Theatret lørdag kl 19 :)

Ved diverse forskellige netdatings/datings, kan der selvfølgelig godt blive aftalt, man har sex lørdag aften.... Hvilket jo også kan være fint nok, men jeg synes nu klart det er fedest, hvis det er impulsiv. Og det plejer købesex, at give mulighed for, med enkelte undtagelser :)

Kan godt være ordet uromantisk ikke er så velvalgt...... vil godt strække mig så langt, som det er u-sexet u- et eller andet :?:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

lider -- hvem forbyder dig at prøve lykken på dagen... altså ringe når du har tid og se om den pige du gerne vil basøge er ledig når det lige passer ind i dine planer og lysten melder sig.

jeg tror det er de færreste steder hvor man ikke kan få en her og nu tid hvis pigen ellers er ledig og i hopla. det er jo ikke anderledes end de åbne steder - der risiker du jo også at blive afvist pga travlhed.

det er bare at prøve sig frem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kære Sisse, der er ingen der forbyder mig at ringe og høre om pigen er ledig ;) slet ikke..... var bare lidt nysgerrig efter, hvorfor det tidsbestilling er så udbredt, og nogensteder en nødvendighed.

Der har så været gode argumenter for, hvorfor både mænd og piger ønsker det :) o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 47284746579156

Jeg er heller ikke så god til tidsbestilling.. Jeg ved jo slet ikke, om jeg gider knalde til den tid!? :lol:

Det praktiske i tidsbestilling er åbenlyst. Men når jeg bliver liderlig, er det altså 'lige om snart' der skal ske noget! Ikke om tre timer, eller tre dage :mrgreen:

Men hurra for forskelligheden!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bruger også (næsten) kun tidsbestilling - men næsten alle mine tidsbestillinger foregår på selve dagen få timer inden simpelthen for, at jeg kan være sikker på, at min foretrukne udvalgte har tid på det tidspunkt, det passer mig eller overhovedet er til stede den dag.

Som udgangspunkt foretrækker jeg nemlig principielt at handle spontant & uden tidsbestilling. Og lyst - det har jeg jo hele tiden :lol: , så det er ikke problemet. Men da alle de piger, jeg plejer at basøge, er så lækre og populære :P , at det kan være svært at træffe dem ledige, er jeg forlængst gået over til konsekvent at bruge tidsbestilling.

Jeg er nemlig blevet træt at at starte ud først på eftermiddagen med en plan A for at ende op ud på aftenen med en plan C subsidiært D, fordi de piger, jeg har udvalgt mig, alle sammen er optaget på stribe.

Og selv om jeg gerne venter længe (læs: meget længe) på den skønne, når hun nu er så skøn :P , kan det dér med at sidde flere timer i venteværelset på grund af skreden tidsplan og flere timers tidsbestilling i rap fra andre gæster end mig selv godt ødelægge en smule af min fritid og virke en anelse enerverende.

Hvis det er en pige, jeg ikke kender, kan jeg dog godt holde mig tilbage med at bestille fuld tid, men nøjes så med at bestille et kvarter, så jeg kan se hende lidt an, før jeg begynder at bestille hende i halve eller hele timer. Eller jeg kan finde på at komme forbi stedet og lige ringe ind for at høre, om hun (som jeg ikke kender) er ledig. Hvis svaret er "ja", spør' jeg så, om jeg må komme ind og hilse på uforpligtende. Det plejer jeg at måtte - og så kan jeg godt vælge pigen fra med det samme, hvis det viser sig, at hun ikke er min type.

Spider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...