Hop til indhold
ASP123

adult2flirt (har de taget alle mine penge?)

Recommended Posts

Hey EG.

Jeg har oprettet mig idag på adult2flirt.com og fået rigtig mange fine henvendelser. Det koster penge hver gang man sender en sms og alle pigerne derinde foretrækker at blive ved med at skrive på mediet derinde i stedet for at gå over på snap eller email. Det undrer mig ekstremt meget. Hvorfor skulle de være villige til at betale hver gang i stedet for at vælge et gratis alternativ? Jeg er forvirret.

Er der nogle af jer der har erfaringer derinde fra? Sikke et flot udvalg, og sikke mange der er online og skriver.

Bedste hilsner ASP

 

www.adult2flirt.com

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stop med det samme! Det er ansatte, du skriver med. Sandsynligvis er de også mænd.

Der har været skrevet om det i medierne, og der er udsendt mindst en dokumentar på TV om det. Det er 100% svindel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal blot læse deres betingelserne :-) 

" We may use system profiles at our discretion to communicate with users to enhance our users' entertainment experience."

Oversat til dansk: Du chatter med en af vores medarbejder..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal nok ikke være bange for at de misbruger dine info, for selvom det kan virke som fup, så er det lovligt. De skriver netop at du bl.a. kan "risikere" at skrive med deres "system profiler" som er folk der er ansat til at skrive, og holde samtalerne igang.

De er ikke interesseret i at komme i søgelyset ved at snyde folk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ASP123 skrev, for 21 minutter siden:

Jeg har slettet profilen. Har de så min adgangskode? (Standardkode til mange af mine logins, i know, dumt igen)

Så skal du da bare se at få ændret din kode på de andre steder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
ASP123 skrev, for 7 timer siden:

Jeg føler mig ret dum. Tak for hjælpen venner. 

Husk at det sker for mange, du er skam ikke den eneste som er blevet snydt, er selv blevet røvrendt af en ung sugarbabe engang som kostede mig en del penge.

Hvor mange penge har du da mistet ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kristian_k

Jeg har også prøvet det - de svin fisker folk fra Sugardaters med troværdige billeder og en dansker som sidder og skriver til dig.

Mega belastende, at man ikke kan melde dem til politiet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kristian_k skrev, for 15 minutter siden:

Mega belastende, at man ikke kan melde dem til politiet. 

Fordi man er for liderlig til at læse betingelserne for siden, man tilmelder sig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skift dine passwords - og sørg for at have forskellige passwords til alt - hvis du, som jeg, ikke så godt kan huske passwords, så skriv dem ned et sted (ikke på mobilen eller computeren) og gem dem et sikkert sted - password sikkerhed er en temmelig god idé :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ASP123 skrev, for 10 timer siden:

Jeg har slettet profilen. Har de så min adgangskode? (Standardkode til mange af mine logins, i know, dumt igen)

Når man sletter sin profil sådanne steder, skal man huske først at slette alle sine oplysninger og profilbilleder + evt. ændre password (hvis det er et man også bruger andre steder) så de ikke kan bruge din profil i deres markedsføring og sende dig nye mails mv. - og så må man bare håbe at det er nemt at slette profilen - det kan ofte være ret besværligt og svært at finde ud af - en god regel inden man tilmelder sig sådanne steder er: kan man umiddelbart ikke finde et link til at framelde sig - så bør man ikke tilmelde sig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hver gang jeg støder på en udenlandsk datingside, så plejer jeg altid at Google navnet på siden og hhv. "Scam" og "review". Hver eneste gang er jeg nået frem til at de sider ikke har været værd at bruge tid og ikke mindst penge på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 11 timer siden:

skriv dem ned et sted

Brug en passwordhusker i skyen i stedet. Det er meget lettere og ret sikkert. På den måde har du altid alle dine passwords let tilgængelig på ethvert device med internetadgang.

https://taenk.dk/test-og-forbrugerliv/digitale-tjenester/password-manager-et-kodeord-til-det-hele

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...