Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har netop besøgt Geo i deres nye biks i Rødovre.
Som beskrevet i anden tråd er lokationen ikke videre diskret i dagtimerne. men om aftenen super.
Jeg bestilte en times b2b med Geo, der dog lige skulle holde 5-10 minutters pause inden, så i mellemtiden fik jeg massage af Mimi (tror jeg)
Hun er en sød pige, måske knapt så erfaren, gav en nogenlunde massage på skuldre og ryg.

Så kom Geo tilbage, hun er en FLOT kvinde, med nogle fantastiske og tunge (givetvis lavede) bryster.
På billederne ser hun sådan lidt "hård" ud, men hun har et virkelig smukt ansigt i virkeligheden.
Hun havde et glas vin med ind, og nævnte at hun vist også havde fået et enkelt eller 2 tidligere, så humøret var højt :)
Fik noget mere massage, virkelig god og dybdegående, med lidt b2b blandet ind.
Uanset hvor ondt det gør med en albue i nakken, kan en smuk kavalergang gøre det til en rigtig god oplevelse !
Tingene udviklede sig mere over i b2b, jeg blev vendt om og fik en dejlig omgang.
Alt i alt et fint besøg, jeg kommer givetvis igen.
 

Redigeret af PaleWhale
slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig med dig i at Geo har nogle perfekte og store bryster, en dejlig kvinde der også har noget mellem ørerne. Endte du i fp eller nøjedes du med btb?, personligt synes jeg det er svært at holde fingrene fra hende når først mis og mås kører rundt tæt på min mund :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

Tak for god anmeldelse.     Er der nogen der kan sige noget om pigen der hedder mimi 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PaleWhale skrev, for 3 timer siden:

Jeg holdt mig til b2b

Var afslutning med hånd inkluderet eller ekstra?

Er FP overhovedet muligt med Geo? Mener der var lukket for den mulighed, da hun var i Sydhavnen, men jeg kan tage fejl, eller politikken kan have ændret sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 52 minutter siden:

Mener der var lukket for den mulighed, da hun var i Sydhavnen, men jeg kan tage fejl, eller politikken kan have ændret sig

Jeg fik også engang rigtig god massage af Geo, da hun var ved Ellebjerg Station lige ovenpå Fitness World. Der var total lukket for "det varme vand". Ringede så og spurgte hende for et par uger siden, om hun gav FP. Hun svarede "just come".Tro at det betyder, at hun selv bestemmer om hun vil tilbyde FP til os kunder, men hvis man er ren og ellers behandler hende med respekt. Mon så ikke det er muligt, når først der kommer kontanter på bordet. :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
asianman skrev, for 1 time siden:

Jeg fik også engang rigtig god massage af Geo, da hun var ved Ellebjerg Station lige ovenpå Fitness World. Der var total lukket for "det varme vand". Ringede så og spurgte hende for et par uger siden, om hun gav FP. Hun svarede "just come".Tro at det betyder, at hun selv bestemmer om hun vil tilbyde FP til os kunder, men hvis man er ren og ellers behandler hende med respekt. Mon så ikke det er muligt, når først der kommer kontanter på bordet. :wink:

Det tror jeg du har ret i, money talks, jeg fik FP da hun var senest i Søborg, inden hun selv åbnede sit eget her.
Og lige nu kører hun B2B i denne uge 60 min 700, så der skal nok penge i kassen til husleje
E Lah Wellness. 9/1-17/1 !!!NEW OPENING OFFER!!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 5 timer siden:

Var afslutning med hånd inkluderet eller ekstra?

Er FP overhovedet muligt med Geo? Mener der var lukket for den mulighed, da hun var i Sydhavnen, men jeg kan tage fejl, eller politikken kan have ændret sig.

Afslutning med hj er 300 ekstra, så 1000 for 1 time b2b+hj.
FP er muligt, måske det afhænger lidt af kemi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, den 10.1.2020 at 12:59:

Det tror jeg du har ret i, money talks, jeg fik FP da hun var senest i Søborg, inden hun selv åbnede sit eget her.
Og lige nu kører hun B2B i denne uge 60 min 700, så der skal nok penge i kassen til husleje
E Lah Wellness. 9/1-17/1 !!!NEW OPENING OFFER!!!

 

Tror hun har tjent nok til den husleje, for tilbuddet er ikke på siden mere. :-D
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Donen skrev, for 2 minutter siden:

Mange tak for anmeldelsen!

Er det Geo i midten på billede 1 og alene på bilede 6?

 

/Donen

Ja det er det.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
frddblk skrev, for 19 timer siden:

Tror hun har tjent nok til den husleje, for tilbuddet er ikke på siden mere. :-D
 

Ja det var da noget af en kort uge det tilbud holdt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...