Hop til indhold

Recommended Posts

Det var slet ikke min mening at skulle på dame besøg i dag og jeg ville bare lige en tur ind på dette herlige forum for at besvare eventuelle mails eller spørgsmål. I det forum for efterlysninger finder jeg forespøgelser på to sindsyge lækker unge pige og helt uvirkelig er begge annoncer ægte.  Cuteeve eller Lima var den nye plan og da CarlB skrev at hendes billeder var ægte måtte jeg opleve de bryster der sidder på CuteEve . Killerbody er det ord jeg vil bruge om  kroppen på denne søde, kønne , kære og lækker unge pige. Udover dette var hun super imødekommende med dejlige smil og øjenkontakt hele tiden. Jeg tænkte flere gange at jeg må knibe mig selv i armen for at kunnet tro at jeg har sex med en pige så lækker.

Pigen er køn, lækker, sød  9 med en krop som en gudinde, gfe 9,5 superfransk 9,5, sex 10,  cof/cif 9,5 , gentagelses fare 100%

Redigeret af cumonface

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 39 minutter siden:

Det var slet ikke min mening at skulle på dame besøg i dag og jeg ville bare lige en tur ind på dette herlige forum for at besvare eventuelle mails eller spørgsmål. I det forum for efterlysninger finder jeg forespøgelser på to sindsyge lækker unge pige og helt uvirkelig er begge annoncer ægte.  Cuteeve eller Lima var den nye plan og da CarlB skrev at hendes billeder var ægte måtte jeg opleve de bryster der sidder på CuteEve . Killerbody er det ord jeg vil bruge om  kroppen på denne søde, kønne , kære og lækker unge pige. Udover dette var hun super imødekommende med dejlige smil og øjenkontakt hele tiden. Jeg tænkte flere gange at jeg må knibe mig selv i armen for at kunnet tro at jeg har sex med en pige så lækker.

Pigen er køn, lækker, sød  9 med en krop som en gudinde, gfe 9,5 superfransk 9,5, sex 10,  cof/cif 9,5 , gentagelses fare 100%

Hej cumonface. Giver hun god tid og holder ikke øje med tiden? Har hun en  stram fisse? Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke selv besøgt Eve, tænkte at det var fake billeder. Men at hun ikke er rendt over ende forstår man ikke for hun er saftsusemig sød at se på. Især billederne hvor hun har briller på :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Poptrold skrev, for 4 timer siden:

Jeg har ikke selv besøgt Eve, tænkte at det var fake billeder. Men at hun ikke er rendt over ende forstår man ikke

Du forklarer tilsyneladende din egen undren i anden sætning med din egen første sætning.

Men hvordan ved du hun ikke er overrendt? Kom annoncen ikke først op i går?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, den 10.1.2020 at 01:11:

Cirka hvor på Amager er det?

 Jeg mødte hende tæt på Fields

Liverpool skrev, den 10.1.2020 at 16:46:

Hun havde vel ikke østbrillerne på under selve agten?

 Nej

BodyNaut skrev, for 8 timer siden:

Du gav hende GFE = 9.5 Hvordan kysser hun?

 Tungekyssene var desværre af den forsigtige kun med spidsen slags.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman52 skrev, den 9.1.2020 at 22:43:

Hej cumonface. Giver hun god tid og holder ikke øje med tiden? Har hun en  stram fisse? Tak

 Holder ikke øje med tiden som man lægger mærke til og det sidste er ikke noget jeg har nogen mening om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt hende, og kan kun sige hold da op hun ser godt ud.

kan kun tilslutte mig cumonfaces beskrivelse, med den ene forskeld at hun havde briller på hele tiden.

Hun er her til søndag, men kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...