Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Esbjergdreng
Den Lange skrev, for 1 time siden:

Hvor kan man se at det er i Munkebo? Jeg kunne da godt være fristet til et besøg.

Det kan du heller ikke, men jeg har ringet til hende og fået at vide at det er i Munkebo hun kan træffes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tog en runde for holdet...

Massagen i traditionel forstand var ikke eksisterende, blot bløde strøg op og ned ad ryggen. Var nu meget hyggeligt, hvis det er det man leder efter. 

Herefter over til sex, hvor hun nåde red og lod sig gennembore grundigt og i lang tid, ingen stress og jag med at få det overstået. 

Nåede to runder på en time. 
 

2/5 for massage delen 

3/5 for sex

4/5 for kemi og indlevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 6 minutter siden:

Er hendes billeder så retvisende? Hvad måtte du slippe for en time?

De er klart polerede, hun ser helt almindelig thai typisk ud i virkeligheden. Knap så feminin. 
 

1000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøvede en halv time for en uges tid siden. Noget særpræget. En lidt kraftig bygget kvinde i forhold til gennemsnittet men hun grinede meget og var som sådan med på legen. Denne var så ikke lige noget for mig. Jeg kan bedst selv lide at udforske kvindekroppens på mine præmisser når jeg føler at jeg får lov til det. Her blev hånden nærmest tvunget ned i sprækken og brysterne i munden. Ikke noget for mig, men dem der tænder på den slags kan få en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil ud fra anmeldelserne tillade mig at konkludere at kvinden på billederne ikke har nogen lighed med den man i virkeligheden møder.

Præcis

Del dette indlæg


Link til indlæg
Matin350 skrev, for 3 timer siden:

Jeg kom for at besøge hende, god service.  Sød, venlig  Hun ser pænere ud end jeg troede.

tro kan flytte bjerge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...