Hop til indhold

Recommended Posts

Nå, det var ikke længe veninden var med i den annonce. Det så ellers indbydende ud. Så tilbage til trådstarters spørgsmål: Hvad er prisniveauet hos Ellen? Generelt synes jeg priserne stiger i hvert fald her i Aarhus. Jeg hader at prutte om prisen, det giver en træls stemning at starte på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LoveLadyboy skrev, for 13 minutter siden:

Jeg skrev til hende hvad hun tog for en time....... 2500 fik jeg som svar. Det synes jeg er liiige i overkanten:shock:

Ja 2500 er da lidt dyrt. Meeeeeen med Ellen får du altså den helt store tur som du sent vil glemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

er sikker på der er andre som gør det ligeså godt som Ellen til en langt bedre pris, hvis Vi bare fortsætter med priserne op op op er det vores egen skyld, og jeg tror ikke de tjener mere på det, tværtimod

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert666 skrev, for 11 timer siden:

Samantha Ferro takes 2000 + 800 for sperm. It became a no thank you.

Eva Evans started with 2500. I said $ 2000 and she accepted it.

800 for the sperm? She will enjoy and ejeculate and we will pay 800 for that? 

No thank you.

2000 everything included is the maximum amount for me.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet

Er der rent faktisk nogen som har været forbi Samantha Ferro? Hun har været i landet i godt en måneds tid og tilbyder tilsyneladende en massage på et såkaldt milking table (evt. sammen med en veninde). Underligt at hun ikke er blevet anmeldt overhovedet...

Hva' med dig @kenderen? Du er mig bekendt ikke bleg for at afprøve nye steder... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
kosteskaftet skrev, for 4 minutter siden:

Er der rent faktisk nogen som har været forbi Samantha Ferro? Hun har været i landet i godt en måneds tid og tilbyder tilsyneladende en massage på et såkaldt milking table (evt. sammen med en veninde). Underligt at hun ikke er blevet anmeldt overhovedet...

Hva' med dig @kenderen? Du er mig bekendt ikke bleg for at afprøve nye steder... :)

Tak for tilliden :-) og den tvivlsomme ære der følger med... ikke en jeg har besøgt og har været igennem en periode med høj grad af udvælgelse - måske er de vilde dage forbi eller lidt på pause. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...