Hop til indhold

Recommended Posts

Denne anmeldelse er mest en advarsel til jer, gutter.

Hun har lave priser, men blow og andet kostede ekstra, selv om hun havde skrevet, at det var inkluderet. Dertil var hendes humør dårligt så snart der er betalt, så GFE-oplevelsen udeblev totalt. Alt muligt var galt: kunne ikke stå på knæ og holdte mig væk fra hendes krop, kom max. halvt ind, osv. osv... 

Det var en fuser: Hun er træt af jobbet/kunderne, tror jeg. 

https://annoncelight.dk/showad/287802

Redigeret af Langesen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Langesen skrev, for 3 timer siden:

’Dertil var hendes humør dårligt så snart der er betalt, så GFE-oplevelsen udeblev totalt’.

Funny thing. Sometimes that is just what Girlfriend experience is all about in real life. And the GFE  with GP’s.....the irl Girlfriends calls that beeing horny and nasty just like a GP:roll:

Well oh well. You had a ”traels” experience. Get up on the horse again.

brgds 

Buddha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buddha skrev, for 9 timer siden:

Funny thing. Sometimes that is just what Girlfriend experience is all about in real life. And the GFE  with GP’s.....the irl Girlfriends calls that beeing horny and nasty just like a GP:roll:

Well oh well. You had a ”traels” experience. Get up on the horse again.

brgds 

Buddha

Thrust me, I will:-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej folkens....

Da denne "godte" var i Odense i januar måned havde jeg kraftigt overvejet at besøge hende, men efter ovenstående "anmeldelse" af hende valgte jeg at blive væk. Nu er hun så i Odense igen og jeg søgte lidt på hende og fandt nedenstående.

Ja så er det jo virkelig man er i vildrede og overvejer kraftigt om man skal tage chancen eller ej. Er hende @Langesen anmeldte en anden pige end den @dickens har skrevet om? Nogen af de ærede logebrødre der ved noget eller måske endda har været der?
Kunne selvfølgelig stoppe 400 kr i lommen og så bare beslutte sig for at det er hvad det må koste. Bliver man så snydt/skuffet er tabet da til at overse. Men må dæleme erkende at jeg efter snart 3 måneders udmagring er rigtigt godt og grundigt sulten. Trænger sgu til et ordentligt måltid gourmet mad og ikke bare en gang fastfood.... Fuck fuck fuck.... Hvad gør man? :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer vel an på om jeg kan opføre mig ordentligt... ;) Eller om desperationen tager over... :-o Men ja søde @Liv, du har helt ret i at kemi spiller meget ind. Og det behøver ikke være pga "dårlig" opførsel eller "forkert" attitude man får en dårlig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 51 minutter siden:

Kommer vel an på om jeg kan opføre mig ordentligt... ;) Eller om desperationen tager over... :-o Men ja søde @Liv, du har helt ret i at kemi spiller meget ind. Og det behøver ikke være pga "dårlig" opførsel eller "forkert" attitude man får en dårlig oplevelse.

Jep, du må lige prøve at styre dig denen ene gang ;) Vi venter spændt på beretningen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 18 timer siden:

Hej folkens....

Da denne "godte" var i Odense i januar måned havde jeg kraftigt overvejet at besøge hende, men efter ovenstående "anmeldelse" af hende valgte jeg at blive væk. Nu er hun så i Odense igen og jeg søgte lidt på hende og fandt nedenstående.

Ja så er det jo virkelig man er i vildrede og overvejer kraftigt om man skal tage chancen eller ej. Er hende @Langesen anmeldte en anden pige end den @dickens har skrevet om? Nogen af de ærede logebrødre der ved noget eller måske endda har været der?
Kunne selvfølgelig stoppe 400 kr i lommen og så bare beslutte sig for at det er hvad det må koste. Bliver man så snydt/skuffet er tabet da til at overse. Men må dæleme erkende at jeg efter snart 3 måneders udmagring er rigtigt godt og grundigt sulten. Trænger sgu til et ordentligt måltid gourmet mad og ikke bare en gang fastfood.... Fuck fuck fuck.... Hvad gør man? :?:

Har besøgt en del gange i aarhus og det er kun blevet bedre for hver gang så kan kun sige hun er et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 19 minutter siden:

Har besøgt en del gange i aarhus og det er kun blevet bedre for hver gang så kan kun sige hun er et besøg værd.

Kunne også godt finde på at besøge hende, men ligesom du selv kommenterede er det et stort minus at man ikke har "adgang" til brysterne. Så måske en anden gang når corona forhåbentlig ikke længere er et problem. Har et andet "offer" i dag, men svigter hun kan det godt være at Chanel bliver trukket ind som plan B.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 8 timer siden:

Kunne også godt finde på at besøge hende, men ligesom du selv kommenterede er det et stort minus at man ikke har "adgang" til brysterne. Så måske en anden gang når corona forhåbentlig ikke længere er et problem. Har et andet "offer" i dag, men svigter hun kan det godt være at Chanel bliver trukket ind som plan B.

De sidste par gange var der fri leg med babs og nutte:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 6 timer siden:

Og det siger du først nu? :oops:;)

Ja havde ikke lige tænkt over og opgradere anmeldelsen.

Sorry

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende og ja hun er billig. Men ikke lige den store lyst til genbesøg. Umiddelbart er hun sød nok, men silikonebabser er ikke lige mig og den famøse massage udeblev, men fik da blowjob og sex til den lovede pris. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde kigget en del gange på hendes annonce, da hun var i Randers, dog som Hotmary eller Cindy31, i hvert fald ifølge nogle af billederne. 

https://annoncelight.dk/showad/289883

 

Så da hun kom til Aarhus, ville jeg gøre et forsøg og besøge hende, selvom der tidligere været både gode og mindre gode anmeldelser. Hun er nok de sædvanlige (5-7) år ældre end oplyst, men efter min mening bestemt en attraktiv kvinde. Kommende besøgende skal dog være opmærksom på, at det hun oplyser i sms hurtig ændre sig, når man træder inden for døren. Især i forhold til tiden, og hun går meget op i tiden. Jeg regnede med, at jeg havde bestilt 30 min. i hvert fald ifølge vores sms'er, men opdager, at mit valg på menukortet betød, at det kun var 15 min. Og når hun så bruger næsten 1/3 af tiden på at blive klar, så er det sgu lidt træls. Det er dog et plus, at hun er smilende og venlig. Ift. adgang til bryster med mere, så virkede det ikke til, at hun ikke ville have det, men det hele koster, og da det ikke var aftalt på forhånd eller betalt, så var der ingen adgang. 

https://annoncelight.dk/profile/Chanel27

 

Jeg vil ikke afvise, at jeg ikke kunne finde på at besøge hende en anden gang. Det er måske bare min (manglende) erfaring i dette game ift. faldgrupper. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...