Hop til indhold
Ham92

Irina i Norderstedt og fanget af kæresten

Recommended Posts

Så er det min tur igen til at skive om min oplevelse. 

Efter 3 dags arbejde på fuld skrue i syd Tyskland uden at tænke på noget som helst udover arbejde, var det tid til at tage hjem igen og lande i Hamborg lufthavn, hvor min bil også holdt. 

I fly sad jeg ved siden af en smuk ældre kvinde. Gennerelt tænder jeg på kvinder der er ældre end mig. Jeg selv er 27 år. 

Blev så liderlige men hendes man sad ved siden af og jeg gad ikke at forsøge. Ellers er jeg typen der prikke mest kvinder på skulderen så chancen for gevinst forbliver stor. 

Men jeg orkede ikke at flirte eller score den dag. Så jeg tænkte at der må være kvinder på nettet i nærheden og fandt frem til denne skønhed https://sexnord.net/profile/571639/irina

Ringede til hende og hun sagde at hun først åbner kl. 9. Kl var 6 da jeg ringede og havde helt glemt tiden. Jeg fortalte hende at det er fint så kunne jeg når at spise morgenmad og køre mod hende med mindre hun ville smide morgen mad med mig

Det overraskede mig at hun sagde ja og jeg bare kunne komme får at spise morgenmad hahah. Kl 7:30 havde jeg hentet lidl og spise og stod foran hendes dør. Ringede på og hun var i nat kjole og jeg i jakkesæt

Hun grinede og troede jeg lavede fis over telefon da hun tit oplevede det. 

Hun bød mig velkommen og vi gik ind i et lille køkken for at spise og snakke. 

Hun spurgte hvorfor jeg var så tidlige på den og jeg svarede ( det i læste tidligere) 

Hun svarede at jeg sikkert trængende til en god varm bad. 

Hun spurgte efter min alder og da jeg svarede spurgte hun om jeg havde en kæreste. Jeg svarede jo, men hun er ikke en ældre smuk kvinde som jeg tænder på. Så grinede hun. Hun spurgte hvad mine lyster er og fantasi var og jeg skulle være ærlige. Mine lyster var bare at have en god omgang sex med hende. 

Vi aftale en time med fransk uden kondom. Hun vil have 120 euro men gav mig 5 euro rabat for morgenmad. Jeg gav hende 200 euro og sagde til hende at tiden skulle vi ikke tænke på.

Da jeg tog i bad og var godt igang kom hun også ind og vi gik i bad i lang tid sammen og hun gav mig et blowjob. Vi var i bad i ca. 30 minutter sammen.

Efter bad tørrede vi os selv og gik sammen på værelset hvor jeg lå på sengen og hun sad ved siden af og begyndte at sminke sig selv. Seæv uden make up var hun meget skøn men gjord mere ud af sig selv. Da hun var færdig lå hun sig ved siden af mig på sengen og vi snakkede og snakkede og snakkede hvor vi ender i at kysser og det var så dejligt. 

Hun kysser mig længer og længer ned og har til sidst fat i min pik som hun sutter rigtige godt og kommer slikke mine boller. Til sidst slikker hun min numse hul hvilken jeg aldrig har prøvet, men det var så godt. 

Efter et stykke tid spørger hun om jeg vil slikke mors fisse. Jeg slikker og slikker og vi ender også i 69. 

Så var det tid til knep. Hun lå sig på ryggen og jeg nåede lige at have min pik ved hendes fisse før jeg husker kondomet. Øv tænkte jeg men det viste også at hun kunne lide alt. 

Vi havde en god omgang sex i mange forskellige stillinger og fik lov at komme i hendes mund. 

Da vi var færdig fik jeg tilbud massage og det var dejligt. Lige da massagen var færdig ringer min telefon som jeg havde glemt at sætte på lydløs. Jeg fortæller hende at det er min kæreste. Hun griner og siger jeg skal tage den. Jeg gøre det og hun begynder at give mig et blowjob imens og imens min kæreste hvor jeg blev af og jeg skulle være hjem nu. Jeg kigger på kl. Og den var 11 og hvor ved grænsen. 

Hun fik at vide at jeg skulle spise og der var trafik og jeg først køre om en halv time. ( vender tilbage til den historie) 

Men jeg kom i hendes mund igen og vi to i bad. Gav hende ydligere 20 euro. Havde været hos hende i 4 timer aldrig havde jeg været hos en glædelige i mere end en halv time. Hun kommer snart til Flensburg og det vil være nemmer for mig at køre derover. 

 

Da jeg kom jeg og i glade over min oplevelse glemte jeg alt om slette beviserne på min telefon. Så da min kæreste tjekkede min telefon om natten så hun det hele. Det var selvfølge slemt men hun indrømmer alt og at jeg har en fantasi om ældre smukke kvinder og det ikke har noget med hende at gøre og viste hende alle kvinderne som jeg skrev med på min anden hemmelig telefon og at jeg har gjort det i  2 år før vi kom sammen og de 6 måneder vi har været sammen. Men at jeg i alt den tid har været den samme for dig. 

Hun to ud og sov hos hendes forældre og var ked af det hvor jeg om natten får en besked hvor hun spørger om jeg synes hendes mor og smuk og jeg svar Ja, hun spørger om jeg tænder på hende og jeg sagde ja hahah. 

Hun svarede ikke. Men dagen efter kommer hun tilbage og vil gerne have sex?? Vi dyrkede selvfølge sex. Efter siger hun at jeg gerne måtte være sammen med ældre kvinder. Men de skulle være mindst 20 år ældre og ingen følelser hvis hun også må være sammen med andre mænd imod betaling. 

Den skal jeg lige tænke over.

 

Så her har i min oplevelse og hvad synes i jeg skal gøre imod det sidste

 

Redigeret af Ham92

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham92 skrev, for 32 minutter siden:

Efter siger hun at jeg gerne måtte være sammen med ældre kvinder. Men de skulle være mindst 20 år ældre og ingen følelser hvis hun også må være sammen med andre mænd imod betaling. 

Andre - eller ældre mænd mod betaling ;-)

Vil sige at det er ren win - win - og at hun har regnet ud at når hun selv bliver ældre - vil hun stadig have din opmærksomhed ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Vad är det för en partner som kontrollerar din telefon i hemlighet på natten?  Det vittnar om brist på tillit och respekt, och på ett oacceptabelt kontrollbehov.   Se upp, det bådar inte gott för framtiden...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Lillemand skrev, for 3 timer siden:

Vad är det för en partner som kontrollerar din telefon i hemlighet på natten?  Det vittnar om brist på tillit och respekt, och på ett oacceptabelt kontrollbehov.   Se upp, det bådar inte gott för framtiden...

Bristen på forholdet startede lige nøjagtigt, da trådstarter, havde et hemmeligt liv, ved siden af forholdet. 

Hvis en mand havde sagt at han fandt min Mor sexet, så havde forholdet været slut. 

Hvis man ønsker et forhold hvor man må tage for sig af sexbuffeten, så må trådstarter også lade hans kæreste gøre nøjagtigt det samme. 

Men du har ret - Det tegner ikke godt for forholdets fremtid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham92 skrev, for 7 timer siden:

i glade over min oplevelse glemte jeg alt om slette beviserne på min telefon.

Ligeledes skal man huske at slette triplog på GPS eller søgehistorik og timeline på sin smarttelefon ;-)

Men noget dumt ikke at have skærmlås på sin telefon - ansigtsgenkendelse fingeraftryk er nok ikke de bedste metoder, da de evt. kan misbruges mens man sover ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Første fly fra de største byer i syd Tyskland lander ikke i Hamborg før kl. 7.00, så med mindre du ringede fra flyet, så tror jeg du (også her) husker forkert.

Det er ikke nogen skam at være ordblind, men prøv at øve dig i tekstopbygning måske endda få undervisning, lixtallet på din tekst er 3 point fra børnelitteratur. Når nu din "uniform" er jakkesæt, er jeg sikker på din arbejdsgiver gerne giver tilskud til kurser ved AOF.

Hvis du har et oprindelig ønske, om at forfølge en karriere inden for erotisk litteratur, kan jeg varmt anbefale, du kikker på nedenstående link: 

https://vallekilde.dk/efteraar/forfatter/

PS

Er det en olympisk disciplin, jeg ikke har hørt om ? "mindre hun ville smide morgen mad med mig" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donethat skrev, for 7 timer siden:

Fed og vild historie. Damen ser da også lækker ud. Stemmer billederne nogenlunde?

Det er hende pp billederne 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham92 skrev, den 9.1.2020 at 12:23:

Det er hende pp billederne 

Altså det vil jeg ikke udelukke, men man skal sgu godt nok kunne kigge 20-25 år tilbage i tid og mindst lige så mange kg tilbage i vægt. Din historie var god, men den passer bedst sammen med de andre fantasihistorier på de grå sider (hvis de findes endnu). 
Damen er utiltalende, og gi’r en ret dårlig oplevelse, og så har hun en stor flad røv men til gengæld en stor rund hængevom. 
Dårlig sex - kan kun fraråde at besøge hende - desværre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...