Hop til indhold
Karsteng

Warsawa - Massage som GFE på Desert Rose

Recommended Posts

Wow! Kære brødre nu er jeg i himlen!

Jeg har lige været til Nuru-massage på Desert Rose i filialen på Grzybowska. Det var en inskydelse; Jeg avsluttede mine opgaver i byen lidt før tiden og slappede av på hotellet. Så kom jeg i tanker om at en nuru-massage på Desert Rose ville være på sin plads. Så jeg tjekkede deres internet-pages og tog ud de nødvendige 350 zloty. Jeg ankom kl 18.30 og bestilte 1 time Nuru. Jeg ble vist in på rommet der Sara ble presentert for mig. Takk gode gud! -Hun var ca 1.60 høy, slank, mørkt hår og et sødt polsk ungpige-utseende -+ at hun talede et fantastisk engelsk (for alle som har besøgt warsawa ved man at det er odds 1 på 10 millioner for at noen her snakker et forståeligt engelsk). Jeg gik i bad og la meg på maven på madrassen.

Sara kom ind kort tid efter.

Hun fortalte lidt om sig selv og startede massagen. Ben, rumpett, og så videre oppover. Efter hvert så lå hun over min ryg, masserede mig med hele sin krop, pustende tungt mot mine ører. Hjælp! Dette fortsatte hun med på en intens og kærste-aktigt måde. Jeg ble efter en god stund bedt om å snu og hun fortsatte med rigelige mengder med olje på min front og lå og masserede mig (og hende?) med hele sin lille krop. Stadigt touchede hun mitt ansigt med sitt, pustende og nydende (jada, eftermiddagsdrømmer...).

Efter en stund ble fouset calorius som var mer en gerne med på noterne... Og en oljete calorius med baller fik en god behandling med en lykelig slut....

Helt efter min smag!

Pigen: 10/10

Lokalet: 7/10

Diskretion: 6/10

Jeg kommer tilbage ved neste korsvej! Garanteret.

Desert Rose

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja ok 1 til 10 millioner måske lidt højt sat :D

takker for et dejligt skriv, mon der blir tid til en runde mere imorgen ;)

BTW har lige checket deres webside, og ville nok være tændt på en gang 4 hands  massage stuff  :rolleyes:

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, den 8/1/2020 at 22:21:

ja ok 1 til 10 millioner måske lidt højt sat :D

takker for et dejligt skriv, mon der blir tid til en runde mere imorgen ;)

BTW har lige checket deres webside, og ville nok være tændt på en gang 4 hands  massage stuff  :rolleyes:

Hej Hunter,

Absolut enig. En 4 hands vil jeg meget gerne ha gennemført. Nu skal jeg bare en lille tur hjem før jeg returnerer til W om 3-4 uger.

4 hands står på min to-do / bucket list... Med Eva og Sara. Eva var til og med nøgen under massagen...

;)

Ok - 10 av 10 millioner... :-o

Karsten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...