Hop til indhold
Karsteng

Warsawa - Massage som GFE på Desert Rose

Recommended Posts

Wow! Kære brødre nu er jeg i himlen!

Jeg har lige været til Nuru-massage på Desert Rose i filialen på Grzybowska. Det var en inskydelse; Jeg avsluttede mine opgaver i byen lidt før tiden og slappede av på hotellet. Så kom jeg i tanker om at en nuru-massage på Desert Rose ville være på sin plads. Så jeg tjekkede deres internet-pages og tog ud de nødvendige 350 zloty. Jeg ankom kl 18.30 og bestilte 1 time Nuru. Jeg ble vist in på rommet der Sara ble presentert for mig. Takk gode gud! -Hun var ca 1.60 høy, slank, mørkt hår og et sødt polsk ungpige-utseende -+ at hun talede et fantastisk engelsk (for alle som har besøgt warsawa ved man at det er odds 1 på 10 millioner for at noen her snakker et forståeligt engelsk). Jeg gik i bad og la meg på maven på madrassen.

Sara kom ind kort tid efter.

Hun fortalte lidt om sig selv og startede massagen. Ben, rumpett, og så videre oppover. Efter hvert så lå hun over min ryg, masserede mig med hele sin krop, pustende tungt mot mine ører. Hjælp! Dette fortsatte hun med på en intens og kærste-aktigt måde. Jeg ble efter en god stund bedt om å snu og hun fortsatte med rigelige mengder med olje på min front og lå og masserede mig (og hende?) med hele sin lille krop. Stadigt touchede hun mitt ansigt med sitt, pustende og nydende (jada, eftermiddagsdrømmer...).

Efter en stund ble fouset calorius som var mer en gerne med på noterne... Og en oljete calorius med baller fik en god behandling med en lykelig slut....

Helt efter min smag!

Pigen: 10/10

Lokalet: 7/10

Diskretion: 6/10

Jeg kommer tilbage ved neste korsvej! Garanteret.

Desert Rose

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja ok 1 til 10 millioner måske lidt højt sat :D

takker for et dejligt skriv, mon der blir tid til en runde mere imorgen ;)

BTW har lige checket deres webside, og ville nok være tændt på en gang 4 hands  massage stuff  :rolleyes:

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, den 8/1/2020 at 22:21:

ja ok 1 til 10 millioner måske lidt højt sat :D

takker for et dejligt skriv, mon der blir tid til en runde mere imorgen ;)

BTW har lige checket deres webside, og ville nok være tændt på en gang 4 hands  massage stuff  :rolleyes:

Hej Hunter,

Absolut enig. En 4 hands vil jeg meget gerne ha gennemført. Nu skal jeg bare en lille tur hjem før jeg returnerer til W om 3-4 uger.

4 hands står på min to-do / bucket list... Med Eva og Sara. Eva var til og med nøgen under massagen...

;)

Ok - 10 av 10 millioner... :-o

Karsten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt ældre tråd, men vil da lige supplere med en beretning om Dessert Rose som jeg var forbi for nogle måneder siden.

Havde siddet og søgt lidt rundt på de forskellige sider for Erotisk massage for at se på udvalget. Synes Dessert Rose virkede mest tiltalende, og med 90 EUR for en time kunne det ikke gå helt galt. Kunne ikke se billeder af pigerne, men skrev til dem og fik at vide at de var 6 på vagt der kunne vælges imellem og jeg blot kunne kigge forbi. Som sagt som gjort – Ikke særlig diskret indgang, men blev hurtigt lukket ind af døren hvor en yngre flot receptionist tog imod, og jeg bestilte 1 times massage. Fik besked på at vente lidt, indtil de var klar. Mens jeg ventede blev jeg tilbudt et glas vand at drikke, hvilket var rigtig fint service.

Tror der gik 5 min før jeg blev bedt om at følge med. Jeg gik med receptionisten ned på af gangen på et værelse, hvor jeg blev præsenteret for en pige. Lidt en skuffelse at jeg blev tildelt en pige, og jeg ikke selv fik lov at vælge, men ok må indrømme at jeg kunne lide hvad jeg så. Havde jeg ikke tændt på hende havde jeg nok åbnet munden, men det gik absolut an. Ikke så høj pige, men med en pæn krop med gode former og fyldige bryster. Blondine med sødt ansigt.

Blev bedt om at smide tøjet og hoppe i bad mens hun gik ud og gjorde sig klar.  Som sagt som gjort, hoppede ind i badet og fik klaret rengøringen. Herefter gik der lidt før hun kom ind. Jeg lagde mig på madrassen på gulvet og ventede mens hun tog et bad. Hun beholdt trusserne på mens hun badede, men nød synes af hende og hendes dejlige bryster.

Så begyndte massagen. Jeg fik besked på at ligge mig på maven og hun startede med at massere bagsiden, ben etc. Var egentlig ganske udmærket uden at være prangende. Der var primært massage og ikke meget pirring eller body to body. Efter et stykke tid fik jeg besked på at vende mig rundt og så begyndt hun med forsiden. Spurgte om jeg måtte røre hende hvilket jeg gerne ville. Det gik dog relativt stærkt før fokus udelukkende var på den lille ven skulle skydes af. Hun gav den gas, så for god ordens skyld spurgte jeg hende hvor lang tid jeg havde tilbage. Hun svarede at der var ca. 5 minutter, så med det i mente lod jeg hende gøre arbejdet færdigt. Hun havde trusser på under hele seancen. Det ville have været frækt hvis hun var helt nøgen.  Efter jeg havde skudt ladningen af fik jeg papir til at tørre efter med mens hun gik i bad. Efter hun var færdig tog jeg et bad og tog tøjet på.

Mens jeg tog tøjet på fik jeg muligheden for at kigge på mit ur og kunne ikke helt få tiden til at hænge sammen. Havde en lidt mærkelig fornemmelse, men tænkte det kunne være mig der havde taget fejl af hvornår jeg mente jeg kom derind. Hun kom ind og hentede mig og kiggede på mig med dådyr øjne og spurgte om ”TIPS” – Det var ikke lige der var var, så det afslog jeg. Hun fulgte mig ud i indgangsrummet, hvor jeg tog mine sko på.

Kunne ikke finde ud af at lukke mig selv ud så kiggede efter receptionisten som ikke lige var tilstede. Mens jeg kiggede opdagede jeg deres notesblok hvor de noterede pigerne, gæster ydelser og ankomsttid. Her kunne jeg finde mig selv og min mærkelige fornemmelse blev bekræftet. Kunne konstatere der var gået 50 minutter siden de havde noteret jeg gik på værelse med pigen. Her havde jeg nok stået 5 minutter og ventet på receptionisten, taget tøj af og på samt været i 2 bade.

 

Receptionisten kom og jeg forlagde hende disse fakta og lod hende vide at jeg ikke var tilfreds.  Hun hentede pigen og det kom til en længere diskussion, hvor de tilsyneladende ikke kunne gøre noget ved det.  Beviset var dog ret konkret, så jeg blev ved med at være irriterende og kræve en løsning. Efter at have talt frem og tilbage om tingene blev deres forslag at jeg kunne få de 15 minutters massage jeg manglede i form af et ekstra handjob. Det var egentligt ikke fordi lysten var der, da stemningen var lettere ødelagt men tænkte at det skulle hun da have lov til.

 

Det var helt priceless at se hendes lettere sure ansigt mens vi gik tilbage på værelset tog tøjet af og hun så måtte bruge de næste 15 minutter på at hive i banditten. Hun kunne sit kram og måtte konstatere at besøget kom til at byde på 2 happy endings

 

Men igen var jeg lettere skuffet over stedet og betjeningen.Har også prøvet Pussycat massage i Prag, og må det var en helt anden standard. Jeg kan dog have været uheldig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...