Hop til indhold
doggingkbh

Alana er et besøg værd!

Recommended Posts

Var forbi Alana fornyligt - primært fordi hverken Malii eller Nadia var i byen.... Og det har jeg IKKE fortrudt.

Jeg havde ikke helt sat mig ind i HVOR stor hun er :wacko:. Sammenlignet med de to ovenfor nævnte, var det alligevel noget af en "mundfuld" ;-) Men det gik.... Ikke mindst takket være hendes hensynsfulde "tilgang".... Vi startede med en 69'er inden jeg blev godt og gammeldags røvpulet i en missionær. Jeg skød næsten hul i væggen over sengegærdet til sidst....:shock:

Hun lever fuldstændig op til beskrivelsen. Er meget sød, smuk og rolig. For mit vedkommende kommer det aldrig HELT op og ringe på et 10-tal før der er skabt en relation. Og det forventer jeg ikke ved første besøg. Men hun kom pænt derop ad.

Der er virkelig rent og pænt i lejligheden, som ligger diskret i Ørestaden. Fik indtryk af at hun deler den med at par veninder. Så dem ikke. Og jeg faldt heller ikke over andre anakonda'er end den hun har mellem benene...:mrgreen:

Der er ferielukket nu men hun er snart tilbage.

 

Redigeret af doggingkbh

Del dette indlæg


Link til indlæg

De er begge to på wikien med ægte billeder. Vil mene hun er væsentligt større og de er begge super service minded og dejlige personer at være sammen med, jeg vil på det kraftigste opfordre dig til at møde Alana.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar. Jeg har besøgt Malii flere gange i Aarhus. Hun er jo super lækker. Jeg håber at møde en af dem når jeg kommer til København sidst på måneden.  Her er lidt øde i Jylland for tiden ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey gents'

Jeg har ledt efter Alana et stykke tid. Er det korrekt forstået, at hun ikke længere beriger vores breddegrader?

Håber at høre et top tip. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
top$ skrev, for 12 timer siden:

Hey gents'

Jeg har ledt efter Alana et stykke tid. Er det korrekt forstået, at hun ikke længere beriger vores breddegrader?

Håber at høre et top tip. :)

Altså hun har vel ikke kunne komme ind siden Corona...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...