Hop til indhold

Recommended Posts

Lidt nyt fra Sjælland - fra stedet www.thantawan.dk/

Det er i en privatbolig - indgang i gården, og det foregår på 1. salen. Har ikke helt styr på, hvor mange der er der...2/3 stk. incl. hende som bor der, med sin danske mand - har prøvet en meget ung een da de startede op, og nu også en anden, som godt nok ikke var særlig snaksalig. KUnne lidt engelsk og svensk Hvis I forstår...alder (uha svært) vel omkring 30 tror jeg.

Ringede og bestilte tid og et bad. Ankom med solbriller for at være lidt anonym. Smuttede ind og op på 1.salen. Pænt og nydeligt - og blev vist ind i rummet. Fik afklædt mig og smuttede i bad.

Forventningsfuld tilbage i rummet (kan ikke huske hvad hun hed) kom ind i rummet og vi aftalte for kr. 400 olie. (Iøvrigt når I andre besøger Thaimassage - lægger i jer helt nøgne, eller med håndklædet over røven ?) Ja bare lige nysgerrig - det er vel iøvrigt ikke flovt at ligge med røven bar - I ved, når bare røven er god (enden er god) er alting godt

Når hun trykkede mig varm på kroppen, gennem håndklædet - blev færdig og flyttede det så ned, så min ryg og røv var bar. Så gik hun ellers igang, og det var faktisk okay. Lidt hårdt og blidt men dejlig behageligt. Jeg har noget med min lænd og den fik sammen med baller extra focus. Så kom hun om foran hovedet og gik igang med mine skuldre og arme. Hun satte sig så, imellem mine ben, og så fik min røv en tur mere. Men hun var ikke rigtigt i nærheden af kronjuvelerne...men ganske rart alligevel. Så flyttede hun hånklædet helt, og sad imellem mine ben og gik igang med lår og ben. Her var der også kun lige et par strejf - men ellers ganske rart og fast alligevel.

Så var det afvaskning med dejlig varmt vand. Her havde vi måske udvekslet navn og hvor længe hun havde været i DK. Turnover...og håndklædet over teltpælen, som ikke var helt udfokset, men dog interesseret.

Så gik hun igang med forsiden af mine ben, lår og inderlår...her skete så pludselig mere. Hun var grundig, og efter diverse strejf på kronjuvelerne, så kunne vi vist begge mærke, at nu var teltpælen ved at være klar til mere. Hun fjernede nu håndklædet helt - eller det vil sige, det var næsten væk i forvejen og grinende sagde hun: Do you need help with this ? Hvad tror du selv søster. Hvad kan du gøre...hun sagde intet, men begyndte nu, at oliere stangen lidt ind, og kuglerne fik også belægning. Hun sad der og nussede med sagerne og smilede. HJ var kr. 400 - Årh hold kæft - det var sgu dyrt...ja sagde hun men det er også godt. Ja, ja du - det siger de alle. Så gjorde hun tegn med fingeren i kinden...lidt frækt smil og kække øjne. Ah, tænkte jeg, det kunne være godt - men sikkert MEGET dyrt. Don't ask! sagde hun så. Vi var stadig ikke blevet enige, men jeg nød jo bare, at hun stadig legede med teltpælen og nu var det jo efterhånden, nok meningen jeg skulle sige yes or no. Når men jeg sagde, at jeg kun havde kr. 200,- men så sagde hun, Are you sure - you don't wanna have something for me! Når ja, de er jo smarte de piger. MEn jeg syntes det var okay hvis hun fortsatte... Så tilbød hun kr. 300 - og så måtte jeg jo overgive mig.

MEn jeg må da så ellers lige sige, at der ar stadig både saft, tid, stivhed og store forventninger tlbage - og hun var sgu rigtig god til, at behandle pælen, og spille fræk og ophidset (man ved jo aldrig helt), men hun stimulerede hele tiden både stang og kugler dejligt. Så måtte jeg jo til sidst overgive mig...og her er det så, at hun skal have MEGET ROS. Hun stoppede ikke bare, efter et sprøjt eller 2..næh nej. Hun blev ved og ved...til der ikke var mere hvid olie tilbage - og sagde dernæst: Wow..Yes yes. Den er god med dig. MEn okay. Der var sgu også skud i kanonen - så blev jeg vasket og tørret rigtigt dejligt af. Fik et sødt smil tilbage - og så fik jeg afsluttende hovedmassage og så det sidste på ryggen siddende. Så var det tid til endnu en skyller - få sporene væk - og så ind og betale - ankom kl. 10.55 - forlod dem kl. 11.15 - så helt okay - kr. 700 fattigere, men med solbriller, smil, udtømt pung og en dejlig oplevelse rigere.

Tror måske sagtens, at man kan gå hele vejen - men måske det bliver en anden dag. Slut herfra for denne gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fin, fin beretning, tak for det.

Jeg har været forbi stedet engang, men det er tilsyneladende ikke så skummelt som jeg antog. :)

viewtopic.php?f=44&t=3571

Iøvrigt når I andre besøger Thaimassage - lægger i jer helt nøgne, eller med håndklædet over røven ?) Ja bare lige nysgerrig - det er vel iøvrigt ikke flovt at ligge med røven bar - I ved, når bare røven er god (enden er god) er alting godt.

Jeg smider altid det hele, så sker det nogen gange at de lægger håndklæde over, hvis de synes.

ankom kl. 10.55 - forlod dem kl. 11.15 - så helt okay - kr. 700 fattigere

Var du der kun 20 min :o;)

VH

OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fin, fin beretning, tak for det.

Jeg har været forbi stedet engang, men det er tilsyneladende ikke så skummelt som jeg antog. :)

viewtopic.php?f=44&t=3571

VH

OD

Jeg var ikke klar over, at det har været der så længe. Det er jo så som så med det skumle. Jeg har da, trods min sparsomme erfaring i markedet, oplevet noget der var værre - men det var også for at prøve det rigtigt af, da første gang var en meget hurtig og kort omgang. Tak for responsen - og som skrevet i tråden omkring Velværebutikken, så lad os se, hvem som får afprøvet afløseren for Far. Godt man ikke ude i byen skal gå og blære sig med, at Far har givet een et HJ 8-) :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var du der kun 20 min? :o;)

Jeg læser det som en tastefejl...mon ikke der skulle have stået: "forlod dem kl. 12.15"?? ;)

Altså efter 1 time og 20 minutter.

Hvis Lucash gider, kan han jo nok afklare det spørgsmål :?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, sorry gutter. Tastefejl - mødte op kl. 10.55 og var ude kl. 12.15. Helt korrekt.

Er der iøvrigt nogen som har prøvet den nye thai massage i Stenløse ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, sorry gutter. Tastefejl - mødte op kl. 10.55 og var ude kl. 12.15. Helt korrekt.

Er der iøvrigt nogen som har prøvet den nye thai massage i Stenløse ?

Et evt. link..?? :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke lige så tit at jeg kommer på de kanter. Men bliver da interessant at læse den første anmeldelse om det sted... :-)

Kan admin. oprette en ny tråd med [thai massage i Stenløse] og så flytte de sidste 3 indlæg ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Gutter - det desværre min skyld - det burde jeg have tænkt på - så sorry min "dilettante" fejl :roll: her!! Håber på tilgivelse - men rigtigt set Arne Jensen, håber Admin klare ærterne for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja så måtte jeg jo selv lige tage en tur til Thantawan for at prøve det.

Ringede og bestilte tid, og fik af vide at jeg kunne komme forbi en time senere.

En time senere bliver jeg så ført op i en opgang, hvor jeg bliver vist ind på et massageværelse, af en af pigerne(vel nok omkring 35) jeg bestilte en halv time, og hun gik så ellers i gang. Jeg fik præsis den samme behandling som Lucash i starten, minus badet. Det vekslede imellem hårdt og blødt, med og uden håndklæde. Det var en rimlig god massage, dog uden at være i verdensklasse. Efter et stykke tid blev jeg bedt om at vende mig om, og så kunne hun jo sagten se hvor god massagen var(der blev strejfet lidt på kronjuvelerne, da jeg lå på ryggen. Hun fortsætter dog med den normal massage til der er gået Ca. 20 min i alt (ud af 30). Derefter spøger hun om jeg skal have lidt ekstra hjælp. Jeg spurgte hvordan hun kunne hjælpe mig.

Hun tilbød lidt grinende at hun kunne sutte den af, give et hand job eller sex. Jeg spurgte ind til hvad det ville koste med de forskellige ting. Jeg skulle give 300kr ekstra hvis jeg ville have et handjob (600kr.) eller 500kr ekstra for det hele(800kr.) Det virkede jo ikke så dyrt, men jeg hvade kun taget 700 med. Det sagde jeg til hende, hvorefter hun tænkte sig om og sagde at det var ok. Derefter var der tagselv buffet, hvor retterne bestod af luksus dansk, superfransk og Spansk.

Alt i alt en god(og ikke så dyr) oplevelse. Jeg ankom kl. 13.00 og gik ud ca. Kl.13:40 700kr. fattigere

Jeg siger tak til Lucash for hans overtalende indlæg (min første gang sådan et sted)

Jeg vil nok besøge steddet igen, men dog kun for massagedelen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det lyder jo meget fornuftigt :)

Var selve sexdelen anbefalelsværdig?

Vil du ikke være sød, at uddybe hvad "luksusdansk" er?

Og kan de/hun dansk?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været der fire gange i løbet af den sidste måned.

Desværre er pigerne skiftet for hver gang.

Massagen har højst været til karakteren middel.

Den ene gang havde sprogproblemer gjort at jeg fik en B2B - men det var nu heller ikke helt ringe :D Desværre var pigen væk den følgende uge :(

De øvrige afslutninger har så som så.

Sidste gang 02 juni,slog dog hovedet på sømmet.

Her var der en pige med en lidt for dyb stemme der tog imod mig. Bad om en anden og frem dukkede der en Spansk pige op. Massagen var totalt ligegyldig prikken. Ingen antydninger af ekstraservice.

Besluttede mig for at køre den længere vej til Dokkun og få en ordentlig service :)

Følger dog med her i håbet om, at der skulle komme bedre forhold til i Ringsted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er noget blandede erfaringer folk har derfra..

Tror de meget blandedeanmeldelser hænger sammen med den store udskiftning af pigerne - og med denne form for hobby er den enkelte pige meget afgørende for oplevelsen.

Det kunne være skønt om stedet havde en mere ensartet standard

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi Thantawan i går pigen hed vist nok Nam pæne store bryster ca 30 år rigtig pæn pige. bestilte 1 time oile massage og da oile massagen var igang tilbød hun en b2b for 1000 kr det er første gang jeg får b2b men jeg syntes det var rigtigt godt udført til slut spurgte hun om jeg ville have dansk for 500 kr ekstra men takkede nej tak i stedet for maseregede hun mig med sit underliv til happy end det var faktisk rigtigt lækkert

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...