Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg fik lidt hjælp forleden, så vil følge op med en anmeldelse.

valget endte på Mee Dee, hvilket jeg ikke fortrød :-)

Havde bestil tid til massage og blev lukket hurtigt ind da jeg ankom (ikke så fedt at stå ved døren og blomstre..)

kommer ind og der er to pæne piger, den ene nok midt tyverne og slank/tynd og den anden, som jeg kommer med osse slank, og storbarmet, med lidt hjælp er jeg ret overbevist om.

hun viser mig til rette og beder mig klæde mig af. 
jeg lagde mig op, iført boxere, dem beholder jeg af en eller anden grund altid på til jeg ved hvor de og jeg selv vil hen... 

Mona som hun kaldte sig begynder så på en yderst kompetent og hård massage, hvad jeg osse ønskede.. strejfer lidt, men ellers konc om massagen. Da hun gentagende gange retter på boxere tager jeg dem af... hun fortsætter massagen til ryg og ben er godt bearbejdet. Så vender vi, og hun masserer ben og mave, og så kommer spm om mini mig skal hjælpes, det blir vi enige om er en god ide, og osse at hun er nøgen imens... så får jeg ellers et yderst lækker hj, hun nøgen og yderst berøringsvillig og kærlig... kan jo kun ende på en måde... og det er skønt... blir ved med at nusse og være nøgen hos mig noget tid, inden hovedbundsmassage til afslutning.

pigen 9/10  ( kun fordi jeg er til lidt mere slank hun ikke får 10. - virkelig sød)

massagen 10

stedet 9/10, lidt slidt, men rent, og varme i madrassen, hvilket var perfekt!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Fin anmeldelse, men pladseret det forkerte sted.

Anmeldelser er til anmeldelser.

Efterlysninger er til efterlysninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christo80 skrev, for 16 timer siden:

(ikke så fedt at stå ved døren og blomstre..)

Vel også det eneste minus ved dette sted, men fin anmeldelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...