Hop til indhold

Recommended Posts

Hej brugere.

Efter at have fulgt med på Sidelinien i nogle år, er det min tur til at søge lidt hjælp og inspiration.

Jeg planlægger en tur til Prag, fra den 7 til den 9 april.

Turen handler udelukkende om afslapning og sex. Jeg håber at finde en pige der kan køber for begge nætter, allerhelst vil jeg finde en jeg kan være sammen med fra jeg ankommer til jeg rejser hjem.

Nu er det jeg får brug for jeres hjælp.

Hvad siger hotellet til at jeg har en lokal kvinde som selskab fra jeg chekker ind til jeg chekker. Jeg bestiller naturligvis dobbeltværelse.

Hvordan arrangere jeg nemmest kontakten med kvinden. Hvad skal jeg forvente at prisen vil lande på for hendes selskab.

og er der evt. en herinde der har masser af erfaring fra Prag, som kan komme med nogle gode tips. Måske endda anbefale en bestemt kvinde.

Hvis der skulle være en der har lyst til at hjælpe med at arrangere turen, er du også meget velkommen.

 

Skulle der nu sidde en skøn kvinde herinde, der mener at jeg bare skal invitere hende med i stedet, så skriv endelig en PB. det kunne jo være at det blev løsningen i stedet.

Håber på mange gode forslag

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som et spændende setup. Jeg kunne også godt være interesseret i at høre om hvad det koster at have en pige for et par dage. Har prøvet det for mange år siden, men tænker at priserne er steget en del. :-) Er der nogen der har erfaringer med niveauet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo

Hvis du leder efter en fast ledsager for helle opholdet i Polen, kan jeg anbefale Travelgirls. Jeg har to gange haft held med at finde en sjov og fræk ledsager, som også var interessant som guide i Prag og opland. God tur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...