Hop til indhold
Lucash

Thantawan i Ringsted - fejlplaceret - er også under Thai anm

Recommended Posts

Lidt nyt fra Sjælland - fra stedet http://www.thantawan.dk/

Det er i en privatbolig - indgang i gården, og det foregår på 1. salen. Har ikke helt styr på, hvor mange der er der...2/3 stk. incl. hende som bor der, med sin danske mand - har prøvet en meget ung een da de startede op, og nu også en anden, som godt nok ikke var særlig snaksalig. KUnne lidt engelsk og svensk :lol: Hvis I forstår...alder (uha svært) vel omkring 30 tror jeg.

Ringede og bestilte tid og et bad. Ankom med solbriller for at være lidt anonym. Smuttede ind og op på 1.salen. Pænt og nydeligt - og blev vist ind i rummet. Fik afklædt mig og smuttede i bad.

Forventningsfuld tilbage i rummet (kan ikke huske hvad hun hed) kom ind i rummet og vi aftalte for kr. 400 olie. (Iøvrigt når I andre besøger Thaimassage - lægger i jer helt nøgne, eller med håndklædet over røven ?) Ja bare lige nysgerrig - det er vel iøvrigt ikke flovt at ligge med røven bar - I ved, når bare røven er god (enden er god) er alting godt 8-):lol:

Når hun trykkede mig varm på kroppen, gennem håndklædet - blev færdig og flyttede det så ned, så min ryg og røv var bar. Så gik hun ellers igang, og det var faktisk okay. Lidt hårdt og blidt men dejlig behageligt. Jeg har noget med min lænd og den fik sammen med baller extra focus. Så kom hun om foran hovedet og gik igang med mine skuldre og arme. Hun satte sig så, imellem mine ben, og så fik min røv en tur mere. Men hun var ikke rigtigt i nærheden af kronjuvelerne...men ganske rart alligevel. Så flyttede hun hånklædet helt, og sad imellem mine ben og gik igang med lår og ben. Her var der også kun lige et par strejf - men ellers ganske rart og fast alligevel.

Så var det afvaskning med dejlig varmt vand. Her havde vi måske udvekslet navn og hvor længe hun havde været i DK. Turnover...og håndklædet over teltpælen, som ikke var helt udfokset, men dog interesseret. :P

Så gik hun igang med forsiden af mine ben, lår og inderlår...her skete så pludselig mere. Hun var grundig, og efter diverse strejf på kronjuvelerne, så kunne vi vist begge mærke, at nu var teltpælen ved at være klar til mere. Hun fjernede nu håndklædet helt - eller det vil sige, det var næsten væk i forvejen :o og grinende sagde hun: Do you need help with this ? Hvad tror du selv søster. Hvad kan du gøre...hun sagde intet, men begyndte nu, at oliere stangen lidt ind, og kuglerne fik også belægning. Hun sad der og nussede med sagerne og smilede. HJ var kr. 400 - Årh hold kæft - det var sgu dyrt...ja sagde hun men det er også godt. Ja, ja du - det siger de alle. Så gjorde hun tegn med fingeren i kinden...lidt frækt smil og kække øjne. Ah, tænkte jeg, det kunne være godt - men sikkert MEGET dyrt. Don't ask! sagde hun så. Vi var stadig ikke blevet enige, men jeg nød jo bare, at hun stadig legede med teltpælen og nu var det jo efterhånden, nok meningen jeg skulle sige yes or no. Når men jeg sagde, at jeg kun havde kr. 200,- men så sagde hun, Are you sure - you don't wanna have something for me! Når ja, de er jo smarte de piger. MEn jeg syntes det var okay hvis hun fortsatte... :lol: Så tilbød hun kr. 300 - og så måtte jeg jo overgive mig.

MEn jeg må da så ellers lige sige, at der ar stadig både saft, tid, stivhed og store forventninger tlbage - og hun var sgu rigtig god til, at behandle pælen, og spille fræk og ophidset (man ved jo aldrig helt), men hun stimulerede hele tiden både stang og kugler dejligt. Så måtte jeg jo til sidst overgive mig...og her er det så, at hun skal have MEGET ROS. Hun stoppede ikke bare, efter et sprøjt eller 2..næh nej. Hun blev ved og ved...til der ikke var mere hvid olie tilbage - og sagde dernæst: Wow..Yes yes. Den er god med dig. MEn okay. Der var sgu også skud i kanonen - så blev jeg vasket og tørret rigtigt dejligt af. Fik et sødt smil tilbage - og så fik jeg afsluttende hovedmassage og så det sidste på ryggen siddende. Så var det tid til endnu en skyller - få sporene væk - og så ind og betale - ankom kl. 10.55 - forlod dem kl. 11.15 - så helt okay - kr. 700 fattigere, men med solbriller, smil, udtømt pung og en dejlig oplevelse rigere.

Tror måske sagtens, at man kan gå hele vejen - men måske det bliver en anden dag. Slut herfra for denne gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...