Hop til indhold
7400

Ridepigen i stalden

Recommended Posts

Guest BlackMagic2020

Enig har lige sendt dem en forespørgsel gad vide hvor lang tid man må hygge sig med hende når man betaler 1000 ,-  afventer bare et svar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkel34 skrev, for 2 timer siden:

Kigger med

oppe i højre hjørne kan du trykke på den behørige formular og angive hvordan du gerne vil notificeres, fremfor at skrive i tråden ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 21 timer siden:

Enig har lige sendt dem en forespørgsel gad vide hvor lang tid man må hygge sig med hende når man betaler 1000 ,-  afventer bare et svar

Spændende, har du fået svar?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ridefyr skrev, for 5 timer siden:

Jeg har sendt dem/ham/hende 2 mails - uden at få svar på dem. Ellers en superfed oplevelse de lægger op til :-) 

@Ridefyr hvornår skrev du?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ridefyr skrev, for 16 timer siden:

For 5-6 dage siden - har ikke hørt fra dem. 

Jeg har også skrevet, men også uden svar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gil3tte

Sakset fra annonce

 

"

31/12 2019 08:46

Min heste pige( kone ) trænger til forkælelse.
Hun er 29 175 65 kg. Mørk hår 

Det foregår sådan : 
Du møder mig ( jeg har ridetøj og ridestøvler på ) betaler 1000kr og får adgang til vores heste stald. 
Her går heste pigen. Også iført ridetøj og lange ridestøvler. Du vil straks se at hun er interesseret i dig. Der ligger halm i en af boksene og i går derind og har sex. Ingen anal. 
Når i er færdige forlader du stedet. 
PS hvis du er iført ridetøj og støvler eller andet arbejdstøj og gummistøvler er hun ihvertfald tændt fra starten. 
Pps. Jeg vil evt kigge ind uden at foretage mig noget."

Den er fra sidste år, så enten har han ordrebogen fyldt, eller er konen færdig med at muge ud i heste boksen...

Hvor tillokkende det end lyder så virker det ikke ægte på mig,  men jeg er måske bare for mistroisk.

Når det er sagt så håber jeg at det lykkes for dig at få det prøvet.

Ser frem til at høre mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gil3tte skrev, for 19 minutter siden:

Sakset fra annonce

 

"

31/12 2019 08:46

Min heste pige( kone ) trænger til forkælelse.
Hun er 29 175 65 kg. Mørk hår 

Det foregår sådan : 
Du møder mig ( jeg har ridetøj og ridestøvler på ) betaler 1000kr og får adgang til vores heste stald. 
Her går heste pigen. Også iført ridetøj og lange ridestøvler. Du vil straks se at hun er interesseret i dig. Der ligger halm i en af boksene og i går derind og har sex. Ingen anal. 
Når i er færdige forlader du stedet. 
PS hvis du er iført ridetøj og støvler eller andet arbejdstøj og gummistøvler er hun ihvertfald tændt fra starten. 
Pps. Jeg vil evt kigge ind uden at foretage mig noget."

Den er fra sidste år, så enten har han ordrebogen fyldt, eller er konen færdig med at muge ud i heste boksen...

Hvor tillokkende det end lyder så virker det ikke ægte på mig,  men jeg er måske bare for mistroisk.

Når det er sagt så håber jeg at det lykkes for dig at få det prøvet.

Ser frem til at høre mere.

Ja, den er fra sidste år, som er lig med 10 dage siden. Annoncen er lagt op d. 31/12. Jeg skrev kort efter, hvor den kun havde været oppe i nogle få dage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
BlackMagic2020 skrev, den 9.1.2020 at 14:04:

Nej ikke endnu

Har intet hørt endnu så det virker useriøst 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...