Hop til indhold

Recommended Posts

Hvem husker ikke Gøg og Gokke i denne klassiker fra filmen Ørkenens sønner. 

Men der var nu ikke meget Gøg og Gokke over mit første besøg hos GP i 2020, som var hos lækre ungarske Lulu

Lulu befinder sig i den velkendte lejlighed i Glostrup.   

Lulu er sød og særdeles sexet. Kønt ansigt, men med en endnu skønnere gudekrop:P Waauw for nogle ungpigebryster og ikke mindst lækker røv. Og langt flot lyst hår. 

Lulu var lidt svær at komme ind på. Ikke at hun ikke var sød  og høflig, men med lidt distance. Jeg vil dog  tro, at Lulu er en af den slags piger, hvor det bliver bedre fra gang til gang i takt med, at hun tør lidt op. 

Sexen begyndte med, at hun stillede sig med ryggen til mig, så jeg kunne tage på hendes røv og berøringsvenlige bryster. Samtidig gik hun mig i gang med lette berøringer på og i mine boxershorts:wub: Herefter vendte jeg hende om, og hun tungekyssede velvilligt, men dog ikke på eget initiativ og ikke så dybe. 

Herefter ned på sengen og sex med et dejligt økoblow og et langt 69, hvor jeg virkelig kunne nyde hendes Cat;) (sorry - kunne ikke lade være). Jeg kom desværre ikke, da arbejdsdagen nok havde været for travl, men ikke Lulus skyld, der prøvede ihærdigt. 

Konklusion: Et godt besøg - ikke helt i top, men bestemt dejligt og rart. Jeg tror, det bliver bedre med en mere oplagt Miller’s (sorry igen;)) og yderligere kendskab og kemi mellem os. 

Lulu bliver hos os ca. en uge endnu og har mærkeligt nok ikke vildt travlt. 

Miller’s

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft kigget lidt på hende, men hun tilbyder ikke umiddelbart COF og superfransk kommer oven i - måske skulle jeg alligevel give det forsøg. Tak for delingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak for endnu et dejligt skriv og overskriften jae, der fik du mig sgu til at grine kære Millers

Hun er bestemt en køn yngre pige som burde få / have travlt, men det er vel bare tiden på året som gør udslaget

Hun er automatisk sat ind på min todo liste nu ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 10 timer siden:

har mærkeligt nok ikke vildt travlt. 

Mange tømte nok pungen i julen og Glostrup er måske ikke verdens bedste lokation?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har nok ret i de tømte tegnebøger. Dyr december. 

Jeg synes nu Glostrup er et glimrende anonymt sted, som er nemt at komme til enten i bil med gode parkeringsmuligheder bagved eller 10 min fra S-toget. 

Lulu var mit 10’ende besøg på stedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var det tid til et genbesøg hos Lulu, der i mellemtiden er flyttet fra lejligheden i Glostrup til den lige så sagnomspundne lejlighed ved Rødovre station, der har huset piger som Sweet Mia, Barbara og Lena. 

Og hvilket besøg  Jeg er sygt begejstret. Mit første besøg var godt, men ikke specielt, men Lulu kunne kende mig (sagde hun;)), og jeg skal da love for, at jeg blev budt velkommen. 

Det var stadig den samme Lulu, med det smukke ansigt med mørke øjenbryn, utroligt lækre krop med de flotteste bryster i en B skål og en røv, der siger spar to. Læg dertil et smukt lyst hår og en solbrun krop:P Waauw siger jeg bare. 

Og hendes attitude. Helt anderledes end første gang. Glad, nærværende, sexet og initiativrig. GFE og tungekys var der masser af. Kærestesex så det batter. Ingen berøringsangst og stor nydelse:wub: 

Jeg forstår godt de brødre, der imellem mine besøg har rost hende til skyerne. 

Lulu er (godt for hende) på vej på 3 ugers ferie hjemme i Ungarn, men vender tilbage i august. Heldigt for os, at hun vil beære os med hendes tilstedeværelse:)

Genbesøg? 100 procent  

Miller’s

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, 1 time siden:

Jeg er sygt begejstret.

Jeg deler din begejstring. Blev sgu næsten lidt småforelsket på mit første besøg hos hende. Hun er virkelig sød og helt vildt fræk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lulusexyy
Miller's Crossing skrev, den 23.7.2020 at 18:56:

Så var det tid til et genbesøg hos Lulu, der i mellemtiden er flyttet fra lejligheden i Glostrup til den lige så sagnomspundne lejlighed ved Rødovre station, der har huset piger som Sweet Mia, Barbara og Lena. 

Og hvilket besøg  Jeg er sygt begejstret. Mit første besøg var godt, men ikke specielt, men Lulu kunne kende mig (sagde hun;)), og jeg skal da love for, at jeg blev budt velkommen. 

Det var stadig den samme Lulu, med det smukke ansigt med mørke øjenbryn, utroligt lækre krop med de flotteste bryster i en B skål og en røv, der siger spar to. Læg dertil et smukt lyst hår og en solbrun krop:P Waauw siger jeg bare. 

Og hendes attitude. Helt anderledes end første gang. Glad, nærværende, sexet og initiativrig. GFE og tungekys var der masser af. Kærestesex så det batter. Ingen berøringsangst og stor nydelse:wub: 

Jeg forstår godt de brødre, der imellem mine besøg har rost hende til skyerne. 

Lulu er (godt for hende) på vej på 3 ugers ferie hjemme i Ungarn, men vender tilbage i august. Heldigt for os, at hun vil beære os med hendes tilstedeværelse:)

Genbesøg? 100 procent  

Miller’s

Hi dear thank you for visiting last time :)  I'm glad , I came back to town today :) I hope see you soon :x

Kiss Lulu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lulusexyy
Morabito skrev, den 23.7.2020 at 20:19:

Jeg deler din begejstring. Blev sgu næsten lidt småforelsket på mit første besøg hos hende. Hun er virkelig sød og helt vildt fræk.

Thank you dear :x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...