Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Denisa Junkerholweg 8

Recommended Posts

Gæst

Ja så slæbte muldyrene mig forbi Flensborg igen.

Var egentlig meningen jeg skulle have en rematch med dejlige Lina. Kom til adressen, der blev åbnet, øv, der stod Lina ikke :? spurgte efter hende, men hun var i KIEL.... i Kiel?? hun står både på Fair girls og deres egen hjemmeside, til at være i Flensborg....... nå hende den anden, så nu også meget sød ud så.......

http://www.fair-girls.de/Flensburg/218

Ret pæn pige, uden at være model.... billederne passer meget godt... der skal nok momses lidt på de 23 år og C skålen, ville nok være mere korrekt at betegne som en A eller lille B

meget beskedne sprogkundskaber

Fik tilbudt bad, og kom ind... der var ikke den stående start kælen, som der plejer, hun lagde sig bare i sengen. Virkede lidt småsur, men nok også lidt min egen skyld, da jeg havde insisteret på Lina ;)

Igang med kæleriet, her åbnede hun sig så vildt meget! blev en rigtig lille sød godte. Gav hende lidt erotisk massage, der fik gang i hendes egne hænder på kroppen. Tog hendes hånd og lagde ned på fissen, hun grinede, havde luret hvad jeg gerne ville have. (hun legede da lidt med den, uden det blev det store liveshow :) ) Havde lidt på fornemmelsen, der var gået lang tid med kæleriet, så spurgte om hun havde et kondom, så blev hun taget i en doggy skiftede til missionær (skippede bj)... hæ hæ den seng knaede, så den fik fulde gardiner, hvilket vist passede hende meget godt.... bom bom finale

Hvorefter vi lå og kyssede lidt.

bossen var åbenbart ikke der idag, for tiden var gledet ud i overtiden :P

karakterer... tjo ja, jeg kommer i hvert fald igen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har ikke svaret, men har selv undret mig :)

Kunne forestille mig, det er pga at "være klar" både mentalt og hygiejne mæssig.... hvis kunden har lavet en aftale, er det jo nemmere at være klar til den, end hvis han bare dumper ind af døren (jeg dumper selv ind af døren)

Måske det er for at have et tlf nr på manden, hvis der opstår problemmer?? men taletidskort kan jo alligevel ikke spores, så pånær hvis Tyskland har andre regler end DK, så er det ikke så sandsynligt.

Måske vil hun gerne lige høre ens stemme inden? selvom det i bund og grund ikke siger meget om kunden...... men kan måske sortere fulde folk og sådan fra ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...