Kakki 52 Skrevet 7. Januar, 2020 Hej drenge. nogle der har været forbi hos hende ?? https://annoncelight.dk/showad/289726 hun lyder mega fræk. hvis nogen har oplevelser med hende vil jeg meget gerne høre lidt om det. hvordan var sexen. hvordan var pigen. hvordan var stedet. hvordan var det med at få en aftale i hus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 7. Januar, 2020 Eftersom profilen er nyoprettet, så tror jeg ikke der er ret mange der kan dele en oplevelse. Måske der er en del som har besøgt hende og ikke har sin daglige gang herinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2580 Skrevet 16. Januar, 2020 Nogen som der har været heldig at få en aftale med hende? Jeg har forsøgt at få en aftale, men har aldrig modtaget et svar på mailen : ( På forhånd tak for hjælpen. lille_peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 929 Skrevet 16. Januar, 2020 Jeg oplever det samme, svarer aldrig på mail, virker dybt useriøs 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 16. Januar, 2020 reknas skrev, for 54 minutter siden: Jeg oplever det samme, svarer aldrig på mail, virker dybt useriøs Jeg har oplevet det samme ingen svar, hun ved sgu ikke hvad hun går glip af 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg