MrDanes 36 Skrevet 6. Januar, 2020 Har ledt forgæves efter beskrivelser af besøg hos denne smuksak: https://annoncelight.dk/showad/281010 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnsmith 3 Skrevet 7. Januar, 2020 Jeg har selv prøvet at komme i kontakt med hende et par gange, men uden held. Så jeg er faktisk også nysgerrig omkring hvad hun er for en, og hvad der ligger til grunde at han ikke svarer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nysmand 3 Skrevet 9. Januar, 2020 Hun er lige så lækker i virkeligheden som hun er på billeder, dejlige og flotte bryster, helt sikkert ikke naturlige, men bløde. Det er 100% hende på billederne. hun har absolut ikke berøringsangst, og man må også røre ved hende. stedet er et udemærket sted, med spejl på skråvæggen, det kikkede hun noget intenst i, når hun red reverse cowgirl. sexen var ok, jeg kunne sagtens finde på at komme igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnsmith 3 Skrevet 9. Januar, 2020 Hvor gammel vil du/i skyde hun er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 842 Skrevet 26. Januar, 2020 Hun er nok omkring 35, men ligner een i tyverne - også ansigtet, som er rigtigt kønt. også Og ja, bryster og bagdel er lavet. Men hun er fræk og lækker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg