Iwaro 15 Skrevet 6. Januar, 2020 Skal til Frankfurt i et par dage og ville høre om nogen af jer har nogle gode tips? Det kunne være sauna/FKK, eller andre typer sexklubber Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pops Skrevet 6. Januar, 2020 https://www.the-palace.de/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 6. Januar, 2020 (edited) En søgning på "Frankfurt", hvor du alene søger i forum-kategorien "FKK Sauna klubber", giver 5 sider med links til tråde at fordybe sig i Redigeret 6. Januar, 2020 af Pinkman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iwaro 15 Skrevet 9. Januar, 2020 Tak for svarene. Har prøvet søg, men måske havde nogen noget helt opdateret info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iwaro 15 Skrevet 11. Januar, 2020 Tror jeg besøger Palace, når jeg er der. Har en drøm om at spise mad af en nøgen kvindekrop. Nogen der ved om det kan lade sig gøre der? Overvejer at skrive og spørge dem, men måske nogen herinde har prøvet det i Tyskland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 11. Januar, 2020 WTF WOW... Jeg læste først "har en drøm om at spise af en nøgen kvindekrop" Har ikke prøvet at spise mad af en pige i Tyskland, men jeg ville bare spørge pigerne på stedet. Er man villig til at betale for servicen, kan man sikkert sagtens finde en, som ikke har noget imod, at I lige slår et smut forbi buffeten på vej mod værelset. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg