Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

 

Er der slet ikke nogen der har prøvet hende pigen bag fisketorvet... :)?

Synes ikke jeg kan finde noget på hende?

Dansk høj blondine hedder hun på Annonce light.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet hende en enkelt gang. Stedet er i nærheden af dybbelsbro og Fisketorvet, meget fint og rent.

Hun er en virkelig flot pige, som giver nogle utrolig dybe og våde kys. Hun lader til at være fint afklaret med hvad hun laver og elsker sex.

selve bj’et var ganske godt, ikke noget DT så vidt jeg husker, men masser af indlevelse og øjenkontakt. Hun tog ladningen i munden som en champ, dog uden slug, men det betyder heller ikke så meget for mig.

har egentlig gerne ville prøve hende igen, men har ikke kunnet få taget mig sammen.

men god anbefaling herfra skal hun have:-)

Redigeret af Khv1138

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg had besøgt hende. Endda flere gange og mindes også at ha skrevet en anmeldelse af hende. 

Som en anden skriver så var der våde kys og et et godt blow. Jeg mener ikke hun slugte men kom i munden på hende. Virkelig flot pige og hun er høj. Lækre lange ben. Alder omkring start 30erne vil jeg skyde på.. 

Sex vil jeg gerne med hende men hsr ikke kunne få åbnet muldvarpe skinnet og smide de 1300 på bordet endnu. 

Stedet er bær fisketorvet. Parker i deres kælder og gå det sidste stykke. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har faktisk også været hos hende i sommers. 

Hun er omkring de 30-32 og meget høj af en kvinde. Ihvertfald 1,80. 

Meget lækker lejlighed tæt på Fisketorvet med udsigt til Islands Brygge. 

Ikke nogen stor oplevelse for mig. Nok noget med kemi. Det bedste var hendes tungekys. Til gengæld havde hun al for travlt med at blive færdig. Ja - jeg nåede faktisk ikke engang hverken fransk eller dansk, før hun gjorde mig færdig med hånden. Var ude efter 20-25 min. Og jeg havde givet 1200 for 30 min. 

Og så var det bøvlet at få tid: Ringe på bestemt tidspunkt, huskede mig på at have kontanter med og ville først udlevere præcis adresse lige før mødet. 

Jeg kommer ikke igen. 

Miller’s 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende i sommer. Et fint diskret sted nemt med parkering i Fisketorvet. 
Dejlig oplevelse. Masser af kys på kroppen. Hun virkede til at kunne lide det hun lavede og nem at tale med. 
Jeg fik en god omgang fransk uden gummi. Kom i munden på hende og hun slugte det hele. Hende kommentar til sidst “hov, der var lige lidt mere” og så tog hun lige de sidste dråber i munden, var fantastisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...