Hop til indhold

Recommended Posts

Hi guys. I've been visiting this forum for a while and I want to make my contribution with my first review.

I visited Fox today and I can say it was one of my best sex experiences I've had so far. I know there are a lot of reviews about her out there, but one more won't hurt anybody.

It all started out very well, she was lovely since she first saw me at the door. She made me feel very comfortable. At the beginning, I was kind of overwhelmed by this naughty girl who wanted to undress me while we shared hot kisses -she even complained when I was taking my clothes off, she wanted to do it herself! :D 

I won't get into details about what we did in the act, but she was playful and wild the whole time, focused on what made me feel good with very good instinct.

When we had finished, we stayed in bed just talking very relaxed about trivial things. So chill.

I had even forgotten to pay her, but she said "don't worry, I don't see it has a payment but as a gift", so I left the money in the bedside table.

I had ordered 30 mins and I got out of her apartment after almost 1 hour. She never rushed me out.

All in all, a fantastic experience. Thank you for pointing her out to me ;)

Cheers!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
DeLarge skrev, for 1 minut siden:

Hi guys. I've been visiting this forum for a while and I want to make my contribution with my first review.

I visited Fox today and I can say it was one of my best sex experiences I've had so far. I know there are a lot of reviews about her out there, but one more won't hurt anybody.

It all started out very well, she was lovely since she first saw me at the door. She made me feel very comfortable. At the beginning, I was kind of overwhelmed by this naughty girl who wanted to undress me while we shared hot kisses -she even complained when I was taking my clothes off, she wanted to do it herself! :D 

I won't get into details about what we did in the act, but she was playful and wild the whole time, focused on what made me feel good with very good instinct.

When we had finished, we stayed in bed just talking very relaxed about trivial things. So chill.

I had even forgotten to pay her, but she said "don't worry, I don't see it has a payment but as a gift", so I left the money in the bedside table.

I had ordered 30 mins and I got out of her apartment after almost 1 hour. She never rushed me out.

All in all, a fantastic experience. Thank you for pointing her out to me ;)

Cheers!

 

Må jeg spørge hvorfor du skriver på engelsk ? 

Du er måske slet ikke dansk ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TattooGuy skrev, Lige nu:

May I ask why you write in English? 

You may not be Danish at all?

I'm not danish and I don't speak danish. Sorry about that.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
DeLarge skrev, for 7 minutter siden:

I'm not danish and I don't speak danish. Sorry about that.

it is ok

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør

Jeg har haft en meget lignenede oplevelse med FOX, og vil gerne bakke op om beskrivelsen, det var en positiv oplevelse.

amatør

Del dette indlæg


Link til indlæg

Samme her, alle de 3 gange jeg har besøgt hende.

Når det kommer til Fox, skal man gøre op med sig selv, om dagsformen er på plads, for hun kan æde en mand med hud og hår i et snuptag! ;-)

Absolut en af de bedre piger i byen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må også hellere stille mig i "køen" over tilfredse besøgende :D

Jeg besøgte hende i august 19, da hun var i Vanløse. Hun er lidt som en sex tornado, som efterlader en drænet for safter og med tøjet spredt ud over hele rummet og sengen. Hun kan virkeligt rive en rundt. Hende kan man roligt besøge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...