Hop til indhold

Recommended Posts

Har her til formiddag besøgt MissAmanda.

https://annoncelight.dk/showad/211476
 

Amanda holder i øjeblikket til i et Poolsommerhus tæt på Oksbøl. Er ca. 10 år siden jeg sidst har været ved en glædespige, så var meget spændt inden mit besøg hos Amanda. 
Da jeg ankommer tager Amanda imod mig i døren, imens 6 hunde farer rundt i sommerhuset, 5 små og en stor. Hun får hurtigt hundene til at falde til ro og de bliver lukket inde i stuen, så de ikke forstyrrer. Herefter klæder vi os af og bader lidt i poolen, hvor jeg krammer og slikker på hendes store flotte silikone bryster. Hun er ivrig efter at sutte pik så hun beordrer mig op på poolkanten at sidde, hvor hun rigtig lækkert begynder at sutte min pik. Vi beslutter lidt efter at gå ind i den noget varmere jacuzzi, hvor hun igen sutter min pik. Vildt lækkert og helt til roden. Jeg ender med at komme hende i munden og hun tømmer mig for hver en dråbe, inden hun rejser sig og spytter ud i toilettet. Vi sidder derefter og hyggesnakker og kærtegner hinanden i jacuzzien.

Herefter tørrer vi os og går ind i soveværelset hvor hun starter med at massere min ryg med olie, imens vi snakker. Bagefter sutter hun mig klar igen, imens jeg masserer hendes røv og pirrer hendes røvhul og fisse med mine fingre. Det kunne hun rigtig godt lide, imens hun sutter min pik og slikker mine boller. Hernæst rider hun mig lidt, inden hun beder mig om at tage hende i røven. Hun ligger sig på foroverbøjet på knæene og lader mig trænge ind i hendes stramme røv. Det var sindssygt frækt og lækkert. Bliver ved med at tage hende bagfra i røven indtil jeg igen kommer. 
 

Vi slutter af med tage et bad sammen, taler lidt og får afregnet. Jeg fik en time inklusiv græsk. Man må komme alle de gange man kan. 
 

Rigtig sød og fræk pige, der snakker meget, men det er helt fint med mig. Jeg synes hun har en dejlig slank krop med store flotte silikone bryster. 
 

En anbefaling herfra, hvis man er til en fræk 40 årig kvinde, med en krop som en 40 årig:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkel34 skrev, 1 time siden:

Pris?

Ifølge hendes annonce et sted mellem 1000-1800 og 500 ekstra for græsk. Det burde selv du kunne læse dig frem til.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Frodige Ida skrev, for 10 minutter siden:

Ifølge hendes annonce et sted mellem 1000-1800 og 500 ekstra for græsk. Det burde selv du kunne læse dig frem til.

 

Tror du? Nej vel, og netop en ud af en million grunde til mit skriv, under Hygge, mænd kommer nok aldrig til at like mig så længe jeg skriver dårlig om dem, og da slet ikke i deres kloge spørgsmål i div tråde? Hov nu afsporet jeg selv, håber dog ej de grønne, nu også kommer efter stakkels mig og iøvrigt, go aften :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man følger dette forum eller søger på Amanda, så dukker der nogle ret dårlige oplevelser op med hende. :( 

byen dejligt at der ind i mellem er nogle heldige :) 

 

Amanda Sabro - samme pige og det linker til samme annonce da den “bare” er opdateret til hende i anmeldelsen. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedensted skrev, for 1 minut siden:

Hvis man følger dette forum eller søger på Amanda, så dukker der nogle ret dårlige oplevelser op med hende. :( 

byen dejligt at der ind i mellem er nogle heldige :) 

 

Amanda Sabro - samme pige og det linker til samme annonce da den “bare” er opdateret til hende i anmeldelsen. 
 

Så er det måske der jeg skal hen... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
hjlarsen skrev, for 4 timer siden:

men det burde blive 2300.-

det lyder til det har været en god oplevelse, havde hun et kønt ansigt?

Havde også regnet med 2300, men slap med 2000 kr.

 

Jeg havde forventet at hun var kønnere, men det er nok individuelt hvad man synes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Esbjerghanhund skrev, for 21 timer siden:

@Thaimig Tror aldrig jeg har læst noget så usammenhængende ift indlægget. :blink:

Sorry mit skriv  :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...