Hop til indhold
Anders2

Beskeder på eg ?

Recommended Posts

Hej brødre 

jeg er ny i Forum og det er bare dejligt og sjovt. 
dog kan jeg ikke sende beskeder - og det kommer op at jeg må sende “0” beskeder pr dag. 
det er da lidt mærkeligt :) og hvordan får jeg det ændret ? Sker det automatisk over tid? Jeg kan jo ikke skrive til admin og spørge 

håber på hjælp 

mvh Anders 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Du er nyoprettet. Måske er det derfor? Du kan sagens spørge admin /ordstyrene. Det er bare at skrive en tråd under fanen feedback om Eroguide.dk. Du har placeret tråden under general debat, men din tråd har intet med købesex at gøre, så jeg anmelder den lige så den kan blive flyttet over til rette sted. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders2 skrev, for 10 minutter siden:

Hej brødre 

jeg er ny i Forum og det er bare dejligt og sjovt. 
dog kan jeg ikke sende beskeder - og det kommer op at jeg må sende “0” beskeder pr dag. 
det er da lidt mærkeligt :) og hvordan får jeg det ændret ? Sker det automatisk over tid? Jeg kan jo ikke skrive til admin og spørge 

håber på hjælp 

mvh Anders 

Det er nok for at undgå at vi bliver spammet til med uvedkommende e-mails, som der har været en del af på det sidste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Cjan skrev, for 10 minutter siden:

Jeg bliver konstant logget af. Oplever andre det?

Hvis jeg logger ind anonymt, så sker det samme for mig. Men hvad har det med beskeder at gøre? :P:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Det er nok for at undgå at vi bliver spammet til med uvedkommende e-mails, som der har været en del af på det sidste.

Enig - dog kan det være hyggeligt lige at sige hej til gamle venner :) som var der sidst heg var på som man har delt eg gb oplevelser og piger med :) så det kunne jeg da godt tænke mig at kunne - uden at spammme nogen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan
Christina ssbbw skrev, for 26 minutter siden:

Hvis jeg logger ind anonymt, så sker det samme for mig. Men hvad har det med beskeder at gøre? :P:lol:

Jeg logger ikke ind anonymt, det må være min forbindelse. Det har intet med beskeder at gøre, jeg er bare for doven til at oprette en tråd og fylde plads for et spørgsmål du let og elegant svarer under denne tråd :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders2 skrev, 1 time siden:

Enig - dog kan det være hyggeligt lige at sige hej til gamle venner :) som var der sidst heg var på som man har delt eg gb oplevelser og piger med :) så det kunne jeg da godt tænke mig at kunne - uden at spammme nogen 

Har du nedlagt din gamle profil og oprettet en ny - er du selv ude om det ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Har du nedlagt din gamle profil og oprettet en ny - er du selv ude om det ;-)

Ja det er nok rigtigt :)) men du ved - man er jo nød til at prøve noget for at slippe af med sine afhængigheder for disse skønne piger. 
men det virker ikke så jeg må bare indrømme overfor mig selv at det er en nødvendighed :)))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders2 skrev, for 36 minutter siden:

Ja det er nok rigtigt :)) men du ved - man er jo nød til at prøve noget for at slippe af med sine afhængigheder for disse skønne piger. 
men det virker ikke så jeg må bare indrømme overfor mig selv at det er en nødvendighed :)))

Jeg forstår ikke hvad du mener - men jeg er sikker på om du havde skrevet til Eroguide, om du ikke kunne have fået din gamle profil igen/eller du ikke kunne huske dit kodeord - at  de ville have være behjælpelige på en eller anden måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 10 minutter siden:

Jeg forstår ikke hvad du mener - men jeg er sikker på om du havde skrevet til Eroguide, om du ikke kunne have fået din gamle profil igen/eller du ikke kunne huske dit kodeord - at  de ville have være behjælpelige på en eller anden måde.

jeg kan jo ikke skrive til eg når jeg ikke kan sende beskeder :))
Det går nok - har haft et par stykker igennem tiden :)) i kampen for at komme af med denne djævelske men meget lækre udgift :)

får en god med dyr uge :))

Redigeret af Anders2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders2 skrev, for 12 minutter siden:

jeg kan jo ikke skrive til eg når jeg ikke kan sende beskeder

Nederst på siden er der ellers et link til at kontakte Eroguide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 21 minutter siden:

Nederst på siden er der ellers et link til at kontakte Eroguide.

Tak jeg har fundet dem - så må vi se hvad der sker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...