Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Tatra

Har et par arbejdsdage i Silkeborg, og kunne tænke mig en gang massage med alt det ekstra, det kan trække!

Har kigget herinde, men det synes temmelig sløjt, især hvad ekstra angår.

Noget nyt om situationen i Silkeborg?

På forhånd tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er meget sløjt i Silkeborg … især med de steder hvor man kan få ekstra. 

Det eneste sted der reklamerer med det er her:

https://annoncelight.dk/showad/289667

Derudover er der de to her som også reklamerer på Annoncelight. 

Jasmin: https://annoncelight.dk/showad/281313

Relax "Rita": https://annoncelight.dk/showad/289571

Begge piger skriver godt nok at de ikke tilbyder sex, men begge er kendte for at have tilbudt ekstra tidligere. Dog skal du nok forvente at priserne er i den dyre ende hvis du kan få mere end bare massage hos dem. 

Jeg har ikke været hos pigen i den øverste annonce. Jasmin har jeg truffet hos Mimi da hun var der. Hende vil jeg på ingen måde anbefale. "Rita" som hun kalder sig nu har tidligere haft egen butik hvor der var ret vedholdende rygter om at man kunne få mere hvis man var villig til at betale nok. Jeg har været hos hende en enkelt gang da hun havde egen butik. Massagen var okay, men fik dog ikke tilbudt ekstra og spurgte heller ikke til det da jeg kun besøgte hende af nød fordi min regulære 'grønne' massør var optaget.

Men skulle du forsøge dig et af overnævnte steder (eller et andet) så vil vi da meget gerne have en tilbagemelding herinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Tak, Møgsvin!

Jasmin har jeg prøvet før, og hun gav ikke anledning til ønske om genbesøg.

Rita har jeg set på før, men som et stykke over 2 m høj og dertilhørende "muskuløs" kan jeg ikke leve op til hendes vægtkrav.

Men de to piger i din første annonce kunne godt give anledning til et visit. Og dem havde jeg ikke selv lokaliseret på Annoncelight, så tak for det:). Skriver hvis det bliver til noget.

 

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tene skrev, for 16 minutter siden:

Rita og Jasmin, er det den samme person? 

Nej. Men "Rita" har vist kigget ret meget på Jasmins annonce da hun lavede sin egen … 

Jeg synes nu også det er nemt nok at se forskel på de to på billederne … 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem af Jasmin eller Rita, er den bedste massør, til dagligdagens skavanker, og her tænkes ikke på noget ekstra?

Del dette indlæg


Link til indlæg
knold skrev, 1 time siden:

Hvem af Jasmin eller Rita, er den bedste massør, til dagligdagens skavanker, og her tænkes ikke på noget ekstra?

Rita, men hvis du kun går efter massagen så ville jeg nu vælge en af de almindelige massører byen har at byde på. Der er flere steder hvor du får mindst lige så god massage som hos Rita, men til den alm. pris på 350,-. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...