Hop til indhold
Guest Cjan

Jeg ønsker ikke sex med?

Recommended Posts

Guest Cjan

Der har været så mange emner omkring pigens mulighed for at takke nej til kunder som de af forskellige årsager ikke ønsker sex med.

Der er mange piger som fravælger overvægtige, sorte, muslimske mænd med langt skæg og listen er lang for folk der føler sig ramt af pigernes mulighed for at fravælge. Men kunderne har også omvendte krav eller ønsker til den pige de besøger, det ses meget tydeligt i anmeldelserne. 

Tråden skal ikke handle om vores frihed til at fravælge, med derimod hvad du aldrig vil købe eller sælge dig til. 

Jeg starter med at sex med en dværg aldrig bliver aktuelt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordFyr

No go:

En mand

Svigermor

Børn

Dyr

Bæ eller nåle i forbindelse.med sex

Smerte

Vh

NF 

Del dette indlæg


Link til indlæg

No go:

Piger der i deres annonce skriver hvem de ikke vil mødes med. Virker ofte som om de tror de ikke er glædespiger men lever lidt i en drømme verden.  De når de skriver de ikke vil mødes med overvægtige. Er selv trænet og er ikke overvægtig, men hvis de vil sælge sig selv, kan de ikke tillade sig og træde på andre mennesker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Jysk mand skrev, for 37 minutter siden:

No go:

Piger der i deres annonce skriver hvem de ikke vil mødes med. Virker ofte som om de tror de ikke er glædespiger men lever lidt i en drømme verden.  De når de skriver de ikke vil mødes med overvægtige. Er selv trænet og er ikke overvægtig, men hvis de vil sælge sig selv, kan de ikke tillade sig og træde på andre mennesker.

Skråt uenig, ingen skal selvfølgelig mødes med nogen de ikke har lyst til, uanset årsagen, det er sku da ikke pølser de sælger, det er intimt samvær, og ligesom jeg kan og vil vælge, er det da absolut også pigernes ret at fravælge. Sorry, men finder din holdning helt ude i hampen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jysk mand skrev, for 24 minutter siden:

No go:

Piger der i deres annonce skriver hvem de ikke vil mødes med. Virker ofte som om de tror de ikke er glædespiger men lever lidt i en drømme verden.  De når de skriver de ikke vil mødes med overvægtige. Er selv trænet og er ikke overvægtig, men hvis de vil sælge sig selv, kan de ikke tillade sig og træde på andre mennesker.

Det er fuldstændigt frit for ethvert menneske at bestemme hvem man vil have sex med. 

Gælder også mig som køber, det er betryggende, at jeg på forhånd er filtreret fra og informeret om at en GF har et dårligt match med mig (eks. alder). Har intet at gøre med "at blive trådt på"!
Jeg har selv samme frie ret til at bestemme hvem jeg ikke ønsker at have sex med. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Jysk mand skrev, for 44 minutter siden:

No go:

Piger der i deres annonce skriver hvem de ikke vil mødes med. Virker ofte som om de tror de ikke er glædespiger men lever lidt i en drømme verden.  De når de skriver de ikke vil mødes med overvægtige. Er selv trænet og er ikke overvægtig, men hvis de vil sælge sig selv, kan de ikke tillade sig og træde på andre mennesker.

Når en mand henvender sig til mig, så spørger jeg om alder, højde og vægt. Det gør jeg, fordi jeg vil vide om det er en mand jeg tænder på. Gør jeg ikke det, så bliver han afvist. Det har intet at gøre med at træde på nogle, men jeg er i branchen fordi jeg elsker sex. Og jeg hverken kan eller vil dyrke sex med en jeg ikke tænder på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jysk mand skrev, for 1 time siden:

No go:

Piger der i deres annonce skriver hvem de ikke vil mødes med. Virker ofte som om de tror de ikke er glædespiger men lever lidt i en drømme verden.  De når de skriver de ikke vil mødes med overvægtige. Er selv trænet og er ikke overvægtig, men hvis de vil sælge sig selv, kan de ikke tillade sig og træde på andre mennesker.

Vel kan vi så selv vælge hvem vi vil have som gæst i vores egen butik. Uanset om der er penge imellem eller ej. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som de fleste går jeg efter bestemte typer kvinder.   Der er dog forskellige koncepter som jeg styrer udenom, da det ikke er mig.  Det GB, SM, FKK, Thai, sex i biler i biler, solcentre og den slags.  Kvinderne kan såmænd være interessante nok, men mine seksuelle præferencer ligger andre steder

Jeg styrer ligeledes uden om bunden af markedet.  Det vil sige at jeg holder mig fra gade- og eller narkoprostitution.  Jeg kunne sagtens finde på, at købe sex i det udenlandske segment, men så taler i den eksklusive del af markedet, hvor pris og omgivelserne afspejler noget eksklusivt og selvstændigt. 

Jeg holder mig ligeledes fra at købe sex hos de helt unge piger, eller kvinder der ikke benytter egne billeder, uagtet at andre skriver gode anmeldelser.  Når jeg så efterfølgende skimmer markedet, er det sådant set korrekt forstået, at udbuddet som har min interesse er rimeligt afgrænset :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, 1 time siden:

Når en mand henvender sig til mig, så spørger jeg om alder, højde og vægt. Det gør jeg, fordi jeg vil vide om det er en mand jeg tænder på. Gør jeg ikke det, så bliver han afvist. Det har intet at gøre med at træde på nogle, men jeg er i branchen fordi jeg elsker sex. Og jeg hverken kan eller vil dyrke sex med en jeg ikke tænder på. 

Hej Christina

Tak for din kommentar. Skal måske lige sige jeg aldrig selv har oplevet at blive afvist. 

Tænker blot de mænd, som måske får mindre sex fordi de fx vejer for meget, får endnu et "nederlag" hvis de også får nej en glædespiger ej heller vil knalde mod betaling. Syntes personligt hvis man vælger at tilbyde sex mod betaling, så bør man også give den en god service. Er helt med på, der kan være eksempler hvor jeg forstå ej nej. Fx mænd der ikke har været i bad i 3 uger, hvor man med det samme man mødes kan mærke, han er en idiot osv.

Jeg fravælger selv kvinder, hvor jeg vurdere der er chanche for de ikke gør det fri villigt/gør det for at få penge til stoffer og altså kvinder der fra vælger mænd, ud fra deres vægt(og hvad ellers de skriver i deres annonce om mænd der skal holde sig væk)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jysk mand skrev, for 2 minutter siden:

Tænker blot de mænd, som måske får mindre sex fordi de fx vejer for meget, får endnu et "nederlag" hvis de også får nej en glædespiger ej heller vil knalde mod betaling. Syntes personligt hvis man vælger at tilbyde sex mod betaling, så bør man også give den en god service. Er helt med på, der kan være eksempler hvor jeg forstå ej nej. Fx mænd der ikke har været i bad i 3 uger, hvor man med det samme man mødes kan mærke, han er en idiot osv.

Jeg fravælger selv kvinder, hvor jeg vurdere der er chanche for de ikke gør det fri villigt/gør det for at få penge til stoffer og altså kvinder der fra vælger mænd, ud fra deres vægt(og hvad ellers de skriver i deres annonce om mænd der skal holde sig væk)

De mænd får netop ikke et nederlag, da de allerede i annoncen kan læse, at der ikke er et match. 

Tænder du selv på alle kvinder? Har du lyst til at være intim, ligge helt tæt og kysse med alle kvinder? Alle størrelser, aldre, hudfarver, typer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jysk mand skrev, for 5 minutter siden:

 

Tænker blot de mænd, som måske får mindre sex fordi de fx vejer for meget, får endnu et "nederlag" hvis de også får nej en glædespiger ej heller vil knalde mod betaling. Syntes personligt hvis man vælger at tilbyde sex mod betaling, så bør man også give den en god service. 

Teoretisk set klinger det jo godt på tungen, men nu er det jo ikke GP´ernes opgave at tænke i "nederlag".  Desuden er der mange muligheder for at købe sex, selvom man populært sagt har en "far krop".   Dernæst kommer at hvis man skal kunne yde en god service, så fordre det jo som minimum at man ikke føler lede ved modparten.   I øvrigt er det faktisk mit indtryk, at generelt afvises der typisk på helt andre parametre end udseende og kropbygning.  Så den med "nederlag" er nok ikke særligt udbredt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 2 minutter siden:

De mænd får netop ikke et nederlag, da de allerede i annoncen kan læse, at der ikke er et match. 

Tænder du selv på alle kvinder? Har du lyst til at være intim, ligge helt tæt og kysse med alle kvinder? Alle størrelser, aldre, hudfarver, typer?

Hej Liv

Tak for din kommentar. 

Nej og det er set med mine briller ej heller relevant. Som jeg ser det, når man vælger og knalde for penge, tager man naturligvis imod kunderne. Ser selv ikke selv den store forskel på om jeg går til frisør, tandlægen eller en glædespige. De sælger en ydelse og jeg vælger om jeg ønsker st købe den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 3 minutter siden:

Teoretisk set klinger det jo godt på tungen, men nu er det jo ikke GP´ernes opgave at tænke i "nederlag".  Desuden er der mange muligheder for at købe sex, selvom man populært sagt har en "far krop".   Dernæst kommer at hvis man skal kunne yde en god service, så fordre det jo som minimum at man ikke føler lede ved modparten.   I øvrigt er det faktisk mit indtryk, at generelt afvises der typisk på helt andre parametre end udseende og kropbygning.  Så den med "nederlag" er nok ikke særligt udbredt. 

Tak for din kommentar thevoive.

Føler man lede ved at knalde med en der vejer lidt ekstra, er man efter min opfattelse i den forkerte branche. 

Enig i at der er mange andre parameter, som pigerne skriver. Generelt får det mig til at fravælge dem og vælge en anden. Dog kan jeg godt forstå den dem frabeder sig useriøse henvendelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jysk mand skrev, for 4 minutter siden:

Tak for din kommentar thevoive.

Føler man lede ved at knalde med en der vejer lidt ekstra, er man efter min opfattelse i den forkerte branche. 

Enig i at der er mange andre parameter, som pigerne skriver. Generelt får det mig til at fravælge dem og vælge en anden. Dog kan jeg godt forstå den dem frabeder sig useriøse henvendelser.

Nu er branchen jo ikke en homogen størrelse, så mon ikke der er plads til alle, uagtet hvilke krav den enkelte kvinde stiller.  Jeg er godt klar over, at nogle kan blive stødt hvis der f.eks står i en annonce "Du skal være under 50 år, eller du må ikke være svær overvægtig, eller jeg modtager ikke kørestolsbrugerne osv osv"   I stedet for at blive stødt og føle sig fravalgt, er det nok en bedre idé at kigge nærmere på de mange annoncer hvor man ikke på forhånd er fravalgt (man indgår i kvindens målgruppe)

Det der er vigtigt her er, at forstå at købesex ikke er omfattet af købelov m.v.  og selvfølgelig ej heller skal være det. Intimt samvær kan skal ikke sammenlignes med køb af en vare.  Med andre ord "Det er ikke en menneskeret at kunne købe sig til sex"

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Nu er branchen jo ikke en homogen størrelse, så mon ikke der er plads til alle, uagtet hvilke krav den enkelte kvinde stiller.  Jeg er godt klar over, at nogle kan blive stødt hvis der f.eks står i en annonce "Du skal være under 50 år, eller du må ikke være svær overvægtig, eller jeg modtager ikke kørestolsbrugerne osv osv"   I stedet for at blive stødt og føle sig fravalgt, er det nok en bedre idé at kigge nærmere på de mange annoncer hvor man ikke på forhånd er fravalgt (man indgår i kvindens målgruppe)

Det der er vigtigt her er, at forstå at købesex ikke er omfattet af købelov m.v.  og selvfølgelig ej heller skal være det. Intimt samvær kan skal ikke sammenlignes med køb af en vare.  Med andre ord "Det er ikke en menneskeret at kunne købe sig til sex"

Jo går jo også uden om dem der skriver, hvem de fravælger. Har aldrig selv blevet fravalgt, men tænder blot på de mange der bliver valgt fra. Hvilket er hele pointen i min eller første tråd i min kommentar. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan
Jysk mand skrev, for 3 minutter siden:

Tak for din kommentar thevoive.

Føler man lede ved at knalde med en der vejer lidt ekstra, er man efter min opfattelse i den forkerte branche. 

Enig i at der er mange andre parameter, som pigerne skriver. Generelt får det mig til at fravælge dem og vælge en anden. Dog kan jeg godt forstå den dem frabeder sig useriøse henvendelser.

Man er i den forkerte branche, hvis andres hensyn overstiger sin egen lyst. Det skaber væmmelse for begge parter. Den som køber sex med manglende forståelse for pigens frihed til at fravælge bør overveje sin rolle og menneskesyn. Der findes utallige tråde med dårlige anmeldelser, hvor kunden ikke har været tilfreds og mon ikke pigen er mindst ligeså utilfreds?

Nu skal overvægt ikke udgøre hele problemstillingen, der findes piger til overvægt og undervægt. Jeg tænder personligt ikke på mænd som er tynde som stankelben. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jysk mand skrev, for 25 minutter siden:

Nej og det er set med mine briller ej heller relevant. Som jeg ser det, når man vælger og knalde for penge, tager man naturligvis imod kunderne. Ser selv ikke selv den store forskel på om jeg går til frisør, tandlægen eller en glædespige. De sælger en ydelse og jeg vælger om jeg ønsker st købe den.

Det var et eksempel, for at få dig til at overveje, hvordan det vil føles at være intim med et menneske du ikke har lyst til at være intim med, så jo det var særdeles relevant.

Forskellen på os og fx tandlægen og frisøren er, at vi er nøgne på job og deler det mest intime vi har med vores gæster.  Ja, det er et arbejde, ja vi sælger en ydelse (eller vælger at knalde for penge, som du så smukt udtrykker det.....), men det kan ikke sammenlignes med noget andet fag.

At have sex mod sin vilje er overgreb, det tager man skade af. Ingen kvinder skal overskride egne grænser. Sex er ikke en menneskeret, ikke engang købesex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Jysk mand skrev, for 15 minutter siden:

Føler man lede ved at knalde med en der vejer lidt ekstra, er man efter min opfattelse i den forkerte branche. 

Efter min mening så har du en meget skæv indgangsvinkel til en GP. Eller ihvertfald en temmelig besynderlig indgangsvinkel. Og nok også lidt ude af trit med hvordan rigtig mange opfatter deres erhverv i denne branche.

At sælge intime ydelser ER IKKE sammenlignelig med at sælge hårklip eller tandpleje eller hotdogs. 

Det er lige præcis her du laver den største fejl.

Du sammenligner med andre erhverv.

En GP er ikke en sexrobot og jeg tror du vil have svært ved at opspore en følelsmæssig intakt og mentalt sund GP der har lyst til alle mænd.  Hvis du helt oprigtig mener at man som GP bør kunne tænde og have lyst til alle mænd, så skal du lede meget længe. Hvis du samtidig mener at man skal kunne lukke af for sine egne grænser og præferencer og knalde selvom man ikke tænder på manden - ja så  siger du samtidig at man som menneske skal sprænge sine egne grænser og hvad tror du det vil føre til ? hvis man som menneske skal skide så meget på sig selv og sine grænser som du påstår man skal kunne ? Hvad tror du det vil føre til ?  Total ødelæggelse af selvet. 

Men måske er det  i virkeligheden en hovsa kommentar du kom med. Jeg kan næsten ikke begribe hvis du virkelig mener det alvorligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kvinder med dårlig ånde. Kom selv engang sammen med en pige med dårlig ånde og jeg kunne som regel kun udholde at knalde hende bagfra - og så påstod hun, hun var frigid - men den holdt nu ikke helt ;-)  -  den dårlige ånde af gammel kål ville hun ikke gøre noget ved og mente det var mig, der havde et problem WTF

Hår der lugter af gammel røg, kan også få mig til at holde afstand ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Jysk mand skrev, 1 time siden:

Hej Christina

Tak for din kommentar. Skal måske lige sige jeg aldrig selv har oplevet at blive afvist. 

Tænker blot de mænd, som måske får mindre sex fordi de fx vejer for meget, får endnu et "nederlag" hvis de også får nej en glædespiger ej heller vil knalde mod betaling. Syntes personligt hvis man vælger at tilbyde sex mod betaling, så bør man også give den en god service. Er helt med på, der kan være eksempler hvor jeg forstå ej nej. Fx mænd der ikke har været i bad i 3 uger, hvor man med det samme man mødes kan mærke, han er en idiot osv.

Jeg fravælger selv kvinder, hvor jeg vurdere der er chanche for de ikke gør det fri villigt/gør det for at få penge til stoffer og altså kvinder der fra vælger mænd, ud fra deres vægt(og hvad ellers de skriver i deres annonce om mænd der skal holde sig væk)

Jeg har ikke et pokerfjæs. Så det vil være et langt større nederlag for en mand hvis jeg siger ja, og han så kan se på mig at jeg ikke synes det er sjovt, fordi jeg ikke tænder på ham. Jeg er sikker på de mænd jeg har afvist, finder en anden skøn kvinde at dele en intim stund med. Men ingen skal bestemme over mig. Heller ikke dig. Betyder det at du ikke besøger mig af den årsag, så overlever jeg det nok. Jeg fortsætter som jeg hele tiden har gjort. Jeg har mine grænser, og de bliver ikke overskredet. Heller ikke når det kommer til at til- og fravælge mænd. 

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan
Jernsvinet skrev, for 15 minutter siden:

Kvinder med dårlig ånde. Kom selv engang sammen med en pige med dårlig ånde og jeg kunne som regel kun udholde at knalde hende bagfra - og så påstod hun, hun var frigid - men den holdt nu ikke helt ;-)  -  den dårlige ånde af gammel kål ville hun ikke gøre noget ved og mente det var mig, der havde et problem WTF

Hår der lugter af gammel røg, kan også få mig til at holde afstand ;-)

Jeg har hørt flere kvinder sprøjter deres parfume på hånden inden blowjob med henblik på forebyggelse af brækfornemmelser, der må findes mange sure og svedlugtende pikke. 

Bvdrr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...