Hop til indhold

Erotisk parmassage

Featured Replies

Skrevet

Hejsa,

er på udkig efter et sted i Herning der tilbyder parmassage med afslutning til begge køn. 

Har fundet et par steder i kbh men i Jylland er det meget sparsomt, kører gerne langt for den gode oplevelse. Nogen der har nogle anbefaldninger? 

Skrevet

Tantra Studio Herning i Fonnesbechsgade vil jeg mene kan tilbyde - ikke fordi jeg har prøvet det - men nogle af pigerne er lesbiske, andre biseksuelle så mon ikke det kunne lade sig gøre ;-) 

Skrevet
  • Author
FyrFraHerning skrev, for 3 timer siden:

Tantra Studio Herning i Fonnesbechsgade vil jeg mene kan tilbyde - ikke fordi jeg har prøvet det - men nogle af pigerne er lesbiske, andre biseksuelle så mon ikke det kunne lade sig gøre ;-)

har spurgt dem før men det kræver at de skal have 2 piger på der begge er villige til at tilbyde parmassage, det sker nogen gange men det er meget sjællendt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.