Hop til indhold
Månestjerne

Dejlige Yara er tilbage Århus

Recommended Posts

Kan man være fyldt og tømt på samme tid ??? Ja, fyldt med glæde og energi - tømt for hver en dråbe. :) . Hun er en ener i denne branche . : Varm - sød - pissefræk - empatisk - mere fræk. Det er sjældent jeg oplever en kvinde få tre orgasmer - det gjorde jeg i dag. Hun dækker og rummer i den grad alle mine ønsker og behov. Det eneste jeg ikke kan få hende til er, at lukke ned - slukke tlf og blive min :) :) . Frieri for åben skærm? Tja, sådan er verden ikke skruet sammen :)  - så derfor dette skriv - uden nogen form for enkeltheder i hvad der skete i den time vi tilbragte sammen. Det kan læses i et  indlæg jeg skrev i efteråret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak for indlæg - Det lyder som en dejlig oplevelse ..... og har også læst mange rigtig fine anmeldelser om hende. :P 

(uden ironi) du siger hun fik 3 orgasmer. Hvordan ved du at de var “real” ? 
(Vi ved jo alle at det er “det ubesvarede” gennem 100 år .... “hvordan ved man om det er ægte” ) ? 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

:) Du har vist ikke besøgt hende? - Hvis, havde du ikke spurgt :)

Nu er det ikke første gang jeg har besøgt hende :) . Det ligger ikke til hende at fake.  Det er også sket, at det kun var mig der fik fuld valuta. Hun var vist bare i stødet :wub:<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
marcellino skrev, for 13 minutter siden:

tak for indlæg - Det lyder som en dejlig oplevelse ..... og har også læst mange rigtig fine anmeldelser om hende. :P 

(uden ironi) du siger hun fik 3 orgasmer. Hvordan ved du at de var “real” ? 
(Vi ved jo alle at det er “det ubesvarede” gennem 100 år .... “hvordan ved man om det er ægte” ) ? 
 

Har altid tænk at det ligegyldigt om det er fake eller ej, bare man som kunde er overbevist så er det ok.

Må lige sige at det intet har med Yara og gøre men generelt set.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 7 minutter siden:

:) Du har vist ikke besøgt hende? - Hvis, havde du ikke spurgt :)

Nu er det ikke første gang jeg har besøgt hende :) . Det ligger ikke til hende at fake.  Det er også sket, at det kun var mig der fik fuld valuta. Hun var vist bare i stødet :wub:<3

Ha ha godt ord igen :);) .... nej jeg har ikke besøgt hende. Spørgsmålet var også mere retorisk og ikke rettet omkring hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yara er skøn og piv fræk !! 
dog ikke en lille petit størrelse med en stram krop, Hun har former og mave. 
Men når det er sagt, så gør hun det godt :) 

helt klart en anbefaling herfra :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Månestjerne , en sand en <3 Dejligste og skønneste selskab :* Når en kvinde føler sig tryg tilpas, og en mand giver lov til at udfolde sig, samt tænder på hinanden, så ja, så er der INTET bedre end at kunne få orgasmer og VED hvordan de opnåes ;) Hvis man kan fake dem, så er det en ting jeg ikke har lært endnu :huh:  Vi ses snart igen min skønne <3 

Hedensted skrev, 1 time siden:

Yara er skøn og piv fræk !! 
dog ikke en lille petit størrelse med en stram krop, Hun har former og mave. 
Men når det er sagt, så gør hun det godt :)

helt klart en anbefaling herfra :)

Det må være rigtig lang tid siden vi to har ses :D Min krop har former, hvilket er skønt, men jeg kan ikke mindes eller se at jeg har mave :lol: Kan sku godt savne lidt mere sul på taljen :P<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
marcellino skrev, for 9 timer siden:

(Vi ved jo alle at det er “det ubesvarede” gennem 100 år .... “hvordan ved man om det er ægte” ) ? 
 

Det burde kunne mærkes og ses ? Tænker jeg :lol: . Kroppen og resten giver udtryk for det, som når du selv får en :D Altså man kan ikke ligge skjul på det :razz:<3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Yara skrev, for 18 minutter siden:

Vi ses snart igen min skønne <3 

Det gør vi :)

Det er umuligt at diskutere str. Jeg troede, at jeg var til helt slanke piger - men det tog for ca et halvt år siden en skæv drejning :) :) , da jeg mødte dig. Din udstråling - den følelse jeg mærker i kroppen sammen med dig overskygger alt. Det har ikke noget med str. at gøre :)  Du er bare så dejlig - lige som du er! Og der bliver aldrig noget fake mellem os to. :) Hverken på den ene eller anden måde :wub:

Du har en dejlig (med fare for at få ørerne i maskinen) :)stor røv <3  Men da absolut ingen mave???  Timeformet vil jeg beskrive dig. Og naturlig hele vejen igennem. <3 Lige mig med ægte bryster. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Yara skrev, for 37 minutter siden:

Det burde kunne mærkes og ses ? Tænker jeg :lol: . Kroppen og resten giver udtryk for det, som når du selv får en :D Altså man kan ikke ligge skjul på det :razz:<3

Ja, det kunne både mærkes og ses! Alle tre gange.:wub: Udtrykket i øjnene og ændringerne i farven ( de bliver helt mørke ) under orgasmen lyver ikke.

En pige kan sikkert fake langt hen ad vejen - men hvorfor skulle hun ???? Jeg har mødt flere glædespiger der ikke på noget tidspunkt kom i nærheden af klimaks. Og det er vel meget naturligt? Hvordan skulle de dagen lang kunne sætte sig selv op til. Jeg ramte bare det rigtige tidspunkt med Yara. Næste gang lykkedes det måske ikke på samme måde, men jeg er sikker på vi får en god oplevelse alligevel.:P:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 3 timer siden:

Ja, det kunne både mærkes og ses! Alle tre gange.:wub: Udtrykket i øjnene og ændringerne i farven ( de bliver helt mørke ) under orgasmen lyver ikke.

En pige kan sikkert fake langt hen ad vejen - men hvorfor skulle hun ???? Jeg har mødt flere glædespiger der ikke på noget tidspunkt kom i nærheden af klimaks. Og det er vel meget naturligt? Hvordan skulle de dagen lang kunne sætte sig selv op til. Jeg ramte bare det rigtige tidspunkt med Yara. Næste gang lykkedes det måske ikke på samme måde, men jeg er sikker på vi får en god oplevelse alligevel.:P:)

Det lyder skønt - Men du spørger "hvorfor skulle en pige fake" og det er vel meget naturligt at tænke sig - for mænd betyder det jo virkelig meget (selvom det jo sagtens er dejligt uden)  at "kunne give hende en orgasme" - (du kunne også antallet) så var jeg GP og var dygtig til at fake - så ville jeg skabe en glæde hos disse mænd. 

Personlig synes jeg det er fedt at prøve at opleve at pigen kommer, (eller at VI tror hun gør) -  fordi det samlet set skaber en lækker atmosfære og øger samhørighed og den fælles intime oplevelse... Og det er fedt at Yara er så medlevende at hun kan komme ....  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 4 timer siden:

Jeg tror ikke vi bliver uenige på ret mange punkter - vi har vist langt hen ad vejen samme indgang til nydelse ( Har læst nogle af dine tidligere indlæg ) :)

Helt enig :) og ja - jeg tror også vi har samme perspektiver på det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Yara skrev, den 6.1.2020 at 08:59:

@Månestjerne , en sand en <3 Dejligste og skønneste selskab :* Når en kvinde føler sig tryg tilpas, og en mand giver lov til at udfolde sig, samt tænder på hinanden, så ja, så er der INTET bedre end at kunne få orgasmer og VED hvordan de opnåes ;) Hvis man kan fake dem, så er det en ting jeg ikke har lært endnu :huh:  Vi ses snart igen min skønne <3 

Det må være rigtig lang tid siden vi to har ses :D Min krop har former, hvilket er skønt, men jeg kan ikke mindes eller se at jeg har mave :lol: Kan sku godt savne lidt mere sul på taljen :P<3

Yara, du er lige præcis som du skal være ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 1 time siden:

Alt lyder jo godt og dejligt. Men kan vi få et link til damen?....

Findes ikke. 
hun kan kontaktes igennem eroguide profil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...