Hop til indhold
holstebronx

Valgmuligheder når man rapporterer / anmelder

Recommended Posts

Hej til de grønne og den røde

Når man trykker på rapporter så kommer følgende valgmuligheder:

  • This comment is okay, but I want to tell a moderator about it
  • SPAM
  • Personangreb
  • Tråden skal flyttes
  • Andet
 
Hvis jeg anmelder noget, så er det som regel personfølsomt info., eller info som ikke står i annoncerne. ( som jeg synes at det vigtigste at anmelde ).
Men så skal jeg vel vælge "Andet". Umiddelbart virker det for mig lidt forvirrende, da "Andet" virker lidt som om at det ikke er så prioriteret ? ( altså ordet ).
Burde der ikke være et mere specifikt punkt ?
Jeg går ud fra at anmeldelserne på en eller anden måde bliver sorteret, når I kigger på hvad brugerne anmelder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi får alle rapporter ind i en slags forum. Det har ingen betydning hvordan de er markeret. 

Hvis ikke rapporten kan vinges af under de punkter der er, vil vi rigtig gerne have en lille personlig kommentar om hvad man mener der er problemet ved indlægget. Det er ikke altid vi lige umiddelbart kan se det, hvis ikke der en kommentar med. Kan vi ikke se hvad problemet skulle være, arkivere vi den som en fejl rapport, uden at gøre yderligere. 

Personfølsomme ting kan være flere ting, så i netop de tilfælde vil vi rigtig gerne have en forklaring med rapporten. Det hjælper jo også os til en hurtigere sagsbehandling. 

Der er sjældent mere end 3-5 rapporter vi ikke har behandlet, så vi skal nok ret hurtigt bemærke hvilken rapport der er den vigtigste at få behandlet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uanset hvad man vælger, kan der tilføjes en beskrivelse. Alle kan jo være i tvivl også moderatorerne, men tilføjes en beskrivelse, så er det nemmere at forstå, hvad anmelderen mener.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 13 timer siden:

Vælger man "andet" kan du også tilføje en beskrivelse. 

Det er korrekt. 

Men så er valgmulighederne jo overflødige. 

Men Rooster kom jo med er fint svar, for hvordan det fungerer :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...