Hop til indhold

Luna i Bording?

Featured Replies

Skrevet

Kære alle herinde og godtnytår

Som tidligere anmeldt og anfaldet så er Luna noget af den mest dejlige pige i denne branche

Jeg kan kun anbefale hende og værdisætte hendes personlig hed og så er hun gudesmuk selv om billeder ikke er hende 100 % så er der mange fællestræk. Pas på hende jeg skal bruge hende igen og igen <3

• 3 weeks later...
Skrevet
Oviedo skrev, den 5/1/2020 at 13:23:

Kære alle herinde og godtnytår

Som tidligere anmeldt og anfaldet så er Luna noget af den mest dejlige pige i denne branche

Jeg kan kun anbefale hende og værdisætte hendes personlig hed og så er hun gudesmuk selv om billeder ikke er hende 100 % så er der mange fællestræk. Pas på hende jeg skal bruge hende igen og igen <3

Hej alle... jeg må kun bekræfte alt Oviedo siger :razz:  jeg har lige besøgt Luna... hun er nu i EJBY (5592) rigtig fint og discret sted... ved ikk hvor meget er det hende på billederne men hun er meget smuk og dejlig pige med flot krop og rigtig spansk udstråling. Må godt anbefale...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.