kasperand 7 Skrevet 5. Januar, 2020 Hejsa - nogen der har erfaringer med Luna i Bording? https://annoncelight.dk/showad/233170 mvh Kasper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigePeter 186 Skrevet 5. Januar, 2020 Hej. Der er en lille anmeldelse her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oviedo Skrevet 5. Januar, 2020 Kære alle herinde og godtnytår Som tidligere anmeldt og anfaldet så er Luna noget af den mest dejlige pige i denne branche Jeg kan kun anbefale hende og værdisætte hendes personlig hed og så er hun gudesmuk selv om billeder ikke er hende 100 % så er der mange fællestræk. Pas på hende jeg skal bruge hende igen og igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tommyrubio 10 Skrevet 25. Januar, 2020 Oviedo skrev, den 5/1/2020 at 13:23: Kære alle herinde og godtnytår Som tidligere anmeldt og anfaldet så er Luna noget af den mest dejlige pige i denne branche Jeg kan kun anbefale hende og værdisætte hendes personlig hed og så er hun gudesmuk selv om billeder ikke er hende 100 % så er der mange fællestræk. Pas på hende jeg skal bruge hende igen og igen Hej alle... jeg må kun bekræfte alt Oviedo siger jeg har lige besøgt Luna... hun er nu i EJBY (5592) rigtig fint og discret sted... ved ikk hvor meget er det hende på billederne men hun er meget smuk og dejlig pige med flot krop og rigtig spansk udstråling. Må godt anbefale... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg