Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har længe kigget på hendes annonce. En lækker milf tænder mig virkelig men er generelt noget forbeholden overfor udenlandske piger. Jeg foretrækker dansk til hver en tid. 

Her måtte jeg gøre en undtagelse. Både fordi jeg syntes hun ser lækker ud og fordi jeg ikke er så nervøs for evt traficking når det er en voksen kvinde som her. 

 

Jeg bestilte en halv time. Startede med en masse kys og så ned i hendes dobbeltseng. Hun er godt nok en flot kvinde. Billederne lyver ikke. Solbrun og veltrænet. Brysterne har fået assistance fra en doktor mand. 

Jeg vsr færdig efter vel halvdelen af tiden. Begyndte så småt at ta tøjet på men så spurgte hun om ikke jeg ville ha massage i resten af tiden for der var jo noget tilbage. Der blev jeg igen meget positivt overrasket. 

Alt i alt en super oplevelse og kommer gerne igen. 

Til info så ligger villaen meget tæt på motor vejen i Buddinge. Der er vidt også en anden pige i huset. Hende så jeg dog ikke. 

 

https://annoncelight.dk/showad/239658

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, denne flotte MILF for gode ord med på vejen. Hun er eftersøgt/anmeldt for nylig.

Jeg har selv besøgt hende for nogle år tilbage med, som jeg også beskriver 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...