Hop til indhold

Recommended Posts

Hende her er der skrevet både lidt mindre pænt og pænt om. 

Jeg valgte at tro på det bedste og lave en aftale. Hun er hurtig til at svare og få en aftale med. 

Mødtes med hende et sted i Valby. Vi går ned i en kælder og der har hun en stol, et lys og en pude. Det var alt der var i det Kælderrum. Så kunne jeg eller vælge om jeg ville sidde ned eller stå på og få blow. Jeg måtte ikke røre hende og hun er fuldt påklædt. Hun er en høj pige. Lange ben men som en anden har skrevet så er der et mindre pænt tandsæt. Jeg vil også tro som en anden har skrevet, hun har levet et hårdt liv. 

På del positive side så må man sige hun i del grad tager den til roden og alt bliver slugt. 

Jeg kommer dog næppe igen. For mig er det vigtigt at der er noget krops kontakt af en art uanset hvad jeg får at ydelse. 

https://annoncelight.dk/showad/288658

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TattooGuy
tugwell skrev, for 7 timer siden:

Hende her er der skrevet både lidt mindre pænt og pænt om. 

Jeg valgte at tro på det bedste og lave en aftale. Hun er hurtig til at svare og få en aftale med. 

Mødtes med hende et sted i Valby. Vi går ned i en kælder og der har hun en stol, et lys og en pude. Det var alt der var i det Kælderrum. Så kunne jeg eller vælge om jeg ville sidde ned eller stå på og få blow. Jeg måtte ikke røre hende og hun er fuldt påklædt. Hun er en høj pige. Lange ben men som en anden har skrevet så er der et mindre pænt tandsæt. Jeg vil også tro som en anden har skrevet, hun har levet et hårdt liv. 

På del positive side så må man sige hun i del grad tager den til roden og alt bliver slugt. 

Jeg kommer dog næppe igen. For mig er det vigtigt at der er noget krops kontakt af en art uanset hvad jeg får at ydelse. 

https://annoncelight.dk/showad/288658

og det gav du 700 kr for ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan findes ved at søge bare en smule. Men for nylig har jeg skrevet en anmeldelse af hende der kalder sig zille og veninden simoneval. De tilbyder begge blow uden gummi for 700. Kan ikke huske om de sluger også. Den del er for mig også mindre vigtig. Jeg havde dog sex med til 1000 da jeg mødtes med dem. Men tror da de også kysser og man må røre selvom det kun er blow. 

Og de er langt flottere end hende luksusblow pigen. Altså efter min mening. B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fraekm skrev, for 3 timer siden:

Ok. Men de har desværre ikke et sted at være. Leger ikke i bilen :biggrin:

Der er tøserne fra Gentofte - de kan nok godt overtales til et solcenter tror jeg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest CphGuy
tugwell skrev, for 3 timer siden:

Det kan findes ved at søge bare en smule. Men for nylig har jeg skrevet en anmeldelse af hende der kalder sig zille og veninden simoneval. De tilbyder begge blow uden gummi for 700. Kan ikke huske om de sluger også. Den del er for mig også mindre vigtig. Jeg havde dog sex med til 1000 da jeg mødtes med dem. Men tror da de også kysser og man må røre selvom det kun er blow. 

Og de er langt flottere end hende luksusblow pigen. Altså efter min mening. B)

De lyder spændende, er det nogle piger der annoncer, eller hvordan får man kontakt? 

Skriv gerne PM hvis du ikke vil uddybe her i forum:) 

Linket fandt din anmeldere efterfølgende

Redigeret af CphGuy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anders2 skrev, den 5.1.2020 at 20:01:

Der er tøserne fra Gentofte - de kan nok godt overtales til et solcenter tror jeg :)

Hvem er tøserne fra Gentofte? 

har du et link eller skriv gerne et pm :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

De annoncerer fra tid til anden på AL 

har ikke lige et link eller nr så jeg kan ikke lige hjælpe. De skriver meget tydeligt at det er gode dybe blæs i bil :)) så når de er på finder man dem let hvis man altså er på al den dag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...