Hop til indhold

Recommended Posts

Guest BlackMagic2020

Hvorhenne der mangler info

Redigeret af BlackMagic2020

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 2 minutter siden:

Sjælland er stor. Så for at spare dem i Korsør og Gedser kunne du med fordel have skrevet "København" i overskriften.

Man skal lære så længe man lever ;) Du døde nok ikke forhåbentlig pga min fejl....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yes, been there in the Summer.

Almindelig flicka, lite rund. Snäll, ganska intensiv

Positiv inlevelse, har för mig hennes blow var godt..

Helt ok för min del:smile:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Malle skrev, for 8 minutter siden:

Yes, been there in the Summer.

Almindelig flicka, lite rund. Snäll, ganska intensiv

Positiv inlevelse, har för mig hennes blow var godt..

Helt ok för min del:smile:

 

Tak for indspark :) lidt rund er fint med mig :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I København NV.

Charmerende  og indlevende milf med dejlige bryster, absolut godkendt (især til prisen). Dog værdsætter jeg tungekys som en del af intimt samvær og det er der ikke, derfor besøger jeg hende næppe igen..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thecabel skrev, for 9 timer siden:

Man skal lære så længe man lever ;) Du døde nok ikke forhåbentlig pga min fejl....

 

Det var så lidt. Glad for at kunne hjælpe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg var en tur forbi i går, og kommer med garanti igen. hun er helt vild sød og kærlig havde bestilt 30 minutter og hun havde bestemt ikke travlt TVÆRDIGMOD. hun gik meget op i at man ikke skulle skynde sig og man slappede af. hun starter med en B2B med de store bryster og begynder så småt at sutte. HOLY SHIT, det gør hun godt og den kom helt ind i munden på hende. det kunne jeg absolut ikke holde til længe, og eksploderede inde i munden på hende efter blot 10 minutter. hun blev lidt sur (på en meget sød måde) over jeg kom så hurtigt, og ville faktisk godt ha haft at jeg kneppede hende. jeg fik derefter en dejlig oliemassage af hende og efter 30-40 minutter kom jeg i tøjet igen. man kan naturligvis tage bad før og efter. jeg kommer helt sikkert igen når jeg er på de kanter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
allkaa skrev, den 5.1.2020 at 03:49:

I København NV.

Charmerende  og indlevende milf med dejlige bryster, absolut godkendt (især til prisen). Dog værdsætter jeg tungekys som en del af intimt samvær og det er der ikke, derfor besøger jeg hende næppe igen..

Kan du komme det bare lidt nærmere, når du skriver NV? Ikke nødvendigvis gadenavn, men område?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...