Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg fik kontakt med dem i dag, de kom på besøg. fik en god massage, da den var færdig fik jeg lov til at slikke hende, hun kom på briksen. med røven ud til kanten og hendes ben på mine skulder og så fik hun ellers. hendes mand sad inde i stuen. men han hørte noget og så kom han ind i værelset. og vi kneppe hende på skift. hun vil kun med gummi på min side. men sperme ud over hendes fisse, og så kørte manden på igen. sikke hun kunne larme..... det er ikke sidste gang de kommer og besøger mig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, den ‎05‎-‎01‎-‎2020 at 15:49:

Jeg fik kontakt med dem i dag, de kom på besøg. fik en god massage, da den var færdig fik jeg lov til at slikke hende, hun kom på briksen. med røven ud til kanten og hendes ben på mine skulder og så fik hun ellers. hendes mand sad inde i stuen. men han hørte noget og så kom han ind i værelset. og vi kneppe hende på skift. hun vil kun med gummi på min side. men sperme ud over hendes fisse, og så kørte manden på igen. sikke hun kunne larme..... det er ikke sidste gang de kommer og besøger mig...

Er det manden til den kvindelige massør, der har skrevet dette indlæg????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bryan Mills skrev, den 4.1.2020 at 23:07:

Jeg har skjult flere afsporende indlæg. Kommende indlæg skal vedrøre efterlysningen. 

Kan du så ikke også lukke de efterlysninger der ikke efterlever image.png.72bf486c3c4de4567d736daa17e5be2e.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 39 minutter siden:

Kan du så ikke også lukke de efterlysninger der ikke efterlever image.png.72bf486c3c4de4567d736daa17e5be2e.png

Der står jo ikke man SKAL skrive det, men at man BØR skrive det. Men er da ellers grundlæggende enig med dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
zx10 skrev, 1 time siden:

Er det manden til den kvindelige massør, der har skrevet dette indlæg????

nej det er det ikke. jeg er en singel fyr. der fik besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...