Hop til indhold

Recommended Posts

Vær hilset godt folk,

er der nogen der har erfaring med den her godte? https://annoncelight.dk/showad/288741
har fået lavet en rimelig fræk aftale med hende imorgen, men kan ikke finde nogen anmeldelser eller referencer om hende.

har intet imod at tage en for holdet, men kunne være rart hvis der var nogen der havde lidt info de ku dele :-)

god lørdag derude :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende sidste år. Hun er sød og pokkers fræk, så du kan godt glæde dig. Det er meget 'amatøragtigt' på den gode måde, hun er den frække nabo, som er med på den værste...

Jeg havde også god kontakt med hende op til aftalen og synes at hun til fulde kunne leve op til hvad hun lovede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mødte hende i slutning af 2018. Fin kommunikation via email og ok sex, men hun er dog ikke lige min kop te, så det blev ikke til nogle gentagelse fra min side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Khv1138 skrev, den 4.1.2020 at 17:39:

har fået lavet en rimelig fræk aftale med hende imorgen, men kan ikke finde nogen anmeldelser eller referencer om hende.

Hva endte det så med Khv? :)

Fik du besøgt, og hvad ønsker du evt at dele?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så lykkedes det mig at få besøgt Frk. Lis. Dialogen begyndte for et par uger siden, men det var svært at finde et tidspunkt hvor vi begge kunne. Det lykkedes så i aften, dog kun til et BJ. Fik adressen via mail og blev lukket ind i det øjeblik jeg ringede på. Hun åbnede døren med et stort smil og et kram. Hun skriver at hun er 36, det kan nok godt passe, men synes hun ser ældre ud. Udseendesmæssigt er hun ikke lige min type, men hun får plus-point for humør og gå-påmod. Selve blowet var også ganske godt, hun skrev at hun ikke er så god til at deep throathe, men det afholdt hende ikke fra at prøve, alt imens fik jeg lov at lege med både missen og måsen. Da det var tid til at skyde kanonen af, tog hun det hele som en champ.

Alt i alt en rigitg sød pige, men ved ikke helt om jeg kommer igen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde fornøjelsen i går i et parkeringshus i København. Vi havde skrevet sammen 1 uge før møde og vi aftalte vi skulle finde et frækt sted i København og bruge bagsædet af min bil til det frække og valget faldt på et parkeringshus omkring København N.

Op på øverste etage, finde et god p-plads og om bagi. Hun sutter dæleme godt og kysser ligeledes. Skiftedes til at slikke og så på med gummi og en frisk ridetur, inden vi sluttede med hun tog den i munden igen og modtog min ladning.

Kan absolut anbefales, hun er sød, rar og hun kan det der frække og hun er med hele vejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enigma skrev, den 12.2.2020 at 18:42:

Jeg mødte hende i slutning af 2018. Fin kommunikation via email og ok sex, men hun er dog ikke lige min kop te, så det blev ikke til nogle gentagelse fra min side.

Kan du sætte et par ord på, hvorfor hun ikke er din kop te? 

Pft. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 3 timer siden:

Kan du sætte et par ord på, hvorfor hun ikke er din kop te? 

Pft. 

Tjaa, det var egentligt kun rent udseendemæssigt, at hun ikke lige fik mig op og ringe. Hun var super sød og fin sex, men det er nok bare en personlig præference, at hendes udseende ikke lige er mig. Det kan dog sagtens være, at du syntes er flot, da det som sagt er en personlig præference :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik associationer til piger fra gamle tider på Roskilde Festival, Moose og Floss - altså den lidt mere flippede type der mere er en chillum- end champagnepige (har ingen forudsætning for at vide om det er korrekt). Super sød og velsoigneret og så mindede hun mig bare som type om dem jeg havde det sjovest med i gamle dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...