Guest Slettet bruger Skrevet 4. Marts, 2013 Dette indlæg er vel nærmest henvendt til pigerne herinde, men drengene er meget velkomne med bidrag. Jeg har ofte tænkt, at det må være forbandet hårdt at skulle have vagt en dag, hvor man har dårlig mave og tarmen er fuld af luft. Ja, grin I bare Men når jeg er på job, så gør det jo ikke noget - ud over det almindelige ubehag - at jeg har dårlig mave. Jeg kan slippe en vind, og vigtigst af alt så skal jeg ikke have andre liggende oven på mig eller præstere andre akrobatiske stillinger. Så piger hvad gør I, når I har dårlig mave? Det er vel ikke grund til at aflyse en vagt? Ved godt at I kan komme på toileti jeres pauser, men det må da være vildt svært at holde sig, hvis man skal servicere en mand i en stiv klokketime med masser af luft i tarmen og generel ubehag. Jeg kan huske engang, da jeg havde en kæreste. Hun slog en skid lige i hovedet på mig, og det grinede vi meget af, men det er jo ikke muligt på samme måde for en sexarbejder. Så piger hvad gør I? Klemmer ballerne sammen og kæmper jer igennem arbejdsdagen? Og drenge...har I oplevelser med en købepige, hvor hun fjærtede? Og nej...jeg tænder ikke på det, men har virkelig tænkt på det, når jeg selv har dårlig mave. risle :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Marts, 2013 Hmmmm. Ja hvad gør man så lige. I min optik så melder man pas på vagten hvis man har det dårligt. Jeg syntes man skylder sine gæster at blive hjemme hvis der er en sandsynlighed for at man ikke kan give dem en optimal oplevelse. Det kan godt ske jeg har en romantisk tilgang til tingene. Men for mig er det bare så "skide" vigtigt at jeg har lysten. Og det vil jeg tvivle på jeg har hvis jeg skal ligge og spekulere på om jeg fyrer en salut af undervejs.... Jeg tror de fleste piger sommetider oplever at have givet en oplevelse hvor de selv bagefter har tænkt øv det kunne jeg godt have gjort bedre. Men der kan i forvejen gå så meget galt. Misforståelser. Mangel på kemi. Kommunikation at jeg syntes man skal lade være med at smide flere parametere ind i gamet så som dårlig mave. For mange tømmermænd osv osv. Men måske det bare er mig... det tvivler jeg nu på når jeg læser hvad flere af de andre piger skriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 4. Marts, 2013 Nu har jeg sjældent dårlig mave på den måde Risle beskriver det, med luft i tarmen mv, men hvis jeg er syg, så bliver jeg hjemme. Det gælder både mit rigtige arbejde og i mit bijob. Dels fordi det ikke er rart, at være på arbejde når man er syg, dels for at undgå at smitte andre mennesker med sygdom, og endelig fordi man, som Sisse også skriver, ikke kan yde optimalt med sygdom i kroppen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 4. Marts, 2013 Mmmmh, lækkert emne... Nu går jeg ikke ud fra, at du hentyder til direkte maveonde/racermave, Risle, for så burde man nok blive hjemme... Men sådan generelt luft i maven, kan man vel ikke altid være forberedt på. Hvorfor tror du, at vi vrider os sådan, når du lægger med hovedet mellem vores ben? Haha... Ej... Vi har da vel alle, mænd som kvinder, prøvet at skulle spænde ballerne, for ikke at dø af pinlighed. Det ville jeg gøre uanset om det er en gæst eller en kæreste... Altså dø af pinlighed, hvis det skete... Hvad var det egentlig, du ville have svar på... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Youngster 17 Skrevet 4. Marts, 2013 Har nogle af jer piger så sluppet en vind imens i havde besøg af en herrer? :mrgreen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 5. Marts, 2013 Mmmmh, lækkert emne... Hvorfor tror du, at vi vrider os sådan, når du lægger med hovedet mellem vores ben? Haha... Ej... Vi har da vel alle, mænd som kvinder, prøvet at skulle spænde ballerne, for ikke at dø af pinlighed. Det ville jeg gøre uanset om det er en gæst eller en kæreste... Altså dø af pinlighed, hvis det skete... Naturlige gas arter er vel en helt naturlig ting, jeg har oplevet kærester som i starten ville være pinlig berørt hvis der slap noget ud i utide, men efterhånden gider hun ikke at lette røven og bliver bare liggende og prutter i sengen Jeg vil bare gerne have en advarsel først, så jeg kan nå at tage gasmasken på eller flygte :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 5. Marts, 2013 Jeg vil bare gerne have en advarsel først, så jeg kan nå at tage gasmasken på eller flygte Du kunne også lade være med at servere brunkål den dag :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slettet bruger Skrevet 5. Marts, 2013 tak til jer piger for at have delt jeres tanker med os om dette emne, som alle kender til. Men når alt kommer til alt, så er kroppen jo jeres arbejdsredskab, og enhver håndværker har jo brug for det bedste arbejdsredskab for at kunne udføre det bedste håndværk. Nå, nu skal jeg vist lige ud for mig selv risle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg