Buellguy 7 Skrevet 4. Januar, 2020 (edited) Lige en lille anmeldelse af denne pige i Esbjerg. https://annoncelight.dk/showad/289631 Fik nemt aftalt en time med det hele og mødte op på adressen som dog ikke var hvor hun boede men blev anvist til rette sted unden nogen problemer. ( privat lejlighed ) Hun er en rigtig sød og meget lille pige med en pæn krop uden en masse grimme tatoveringer. Gode bryster som dog ikke er helt naturlige. Selve massagen var nok mere erotisk end rigtig thaimassage men dog ok med til at komme i den rigtige stemning dog var selve sexen lige på unden noget særligt forspil selvom jeg havde bedt om det ! Men hun er aktiv under sexen og rider godt fik til sidst smurt hendes silikone babser ind godt og grundigt ind Skulle jeg besøge hende igen skulle der nok være lidt mere forspil osv. Dog fortalte hun at hun lige var startet så det var vel ok for en begynder Redigeret 4. Januar, 2020 af Buellguy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Triatlet Skrevet 6. Januar, 2020 Helt uenig : https://www.fun88tl.com/suchada-pramoulkan-hottest-cat-model/ Helt klart falske billeder og markedsføring! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buellguy 7 Skrevet 6. Januar, 2020 Ja du har ret men det er sku svært og se når man møder hende og ikke kan se ansigtet på hendes billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Triatlet Skrevet 7. Januar, 2020 Nu er billederne også fjernet - så det hjælper at gøre opmærksom på falsk markedsføring. Var forbi og kunne ikke få billederne til at stemme med pigen der blev præsenteret...langtfra ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 7. Januar, 2020 Triatlet skrev, for 2 timer siden: Nu er billederne også fjernet - så det hjælper at gøre opmærksom på falsk markedsføring. Var forbi og kunne ikke få billederne til at stemme med pigen der blev præsenteret...langtfra ! Hvad så med de nye billeder - passer de bedre ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Triatlet Skrevet 8. Januar, 2020 Ikke tilnærmelsesvis - det er fake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 217 Skrevet 14. Januar, 2020 Uagtet de forventelige falske billeder, tog jeg forbi for at vurdere pigen - er en lille smule svag for de helt små nips, blot de ikke er alt for unge. Pigen var såmænd sød nok, selvom billederne ikke passer - og virkelig petit. Tænker jeg snildt kunne holde hende op i strakt arm, mens... Fik en halv time til 800 - uden den helt store indlevelse, men ok ridetur, og hun er virkelig stram. Kommer jeg igen? Måske... Men hun er i Esbjerg kun denne uge, hun vidste ikke hvorhen hun så skulle... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DanceMonkey 31 Skrevet 14. Januar, 2020 BB Man skrev, for 2 timer siden: Uagtet de forventelige falske billeder, tog jeg forbi for at vurdere pigen - er en lille smule svag for de helt små nips, blot de ikke er alt for unge. Pigen var såmænd sød nok, selvom billederne ikke passer - og virkelig petit. Tænker jeg snildt kunne holde hende op i strakt arm, mens... Fik en halv time til 800 - uden den helt store indlevelse, men ok ridetur, og hun er virkelig stram. Kommer jeg igen? Måske... Men hun er i Esbjerg kun denne uge, hun vidste ikke hvorhen hun så skulle... Hvor i byen holder hun til henne? Er det diskret eller det et af de traditionelle Thaisteder i byen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 14. Januar, 2020 BB Man skrev, for 4 timer siden: .. Men hun er i Esbjerg kun denne uge, hun vidste ikke hvorhen hun så skulle... Er der nogen som kan forklare mig hvad det nøjagtigt betyder ?.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 217 Skrevet 15. Januar, 2020 DanceMonkey skrev, for 13 timer siden: Hvor i byen holder hun til henne? Er det diskret eller det et af de traditionelle Thaisteder i byen? Diskret sidegade I Esbjerg C, ikke en af de kendte adresser... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 217 Skrevet 15. Januar, 2020 powerpoint skrev, for 10 timer siden: Er der nogen som kan forklare mig hvad det nøjagtigt betyder ?.... Det betyder hun rejser fra Esbjerg søndag, og at hun ikke har fået at vide hvor hun så skal hen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dinjo 27 Skrevet 15. Januar, 2020 BB Man skrev, for 15 timer siden: Uagtet de forventelige falske billeder, tog jeg forbi for at vurdere pigen - er en lille smule svag for de helt små nips, blot de ikke er alt for unge. Pigen var såmænd sød nok, selvom billederne ikke passer - og virkelig petit. Tænker jeg snildt kunne holde hende op i strakt arm, mens... Fik en halv time til 800 - uden den helt store indlevelse, men ok ridetur, og hun er virkelig stram. Kommer jeg igen? Måske... Men hun er i Esbjerg kun denne uge, hun vidste ikke hvorhen hun så skulle... Fik du blow uden?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 15. Januar, 2020 BB Man skrev, for 46 minutter siden: Det betyder hun rejser fra Esbjerg søndag, og at hun ikke har fået at vide hvor hun så skal hen... Lyder bestemt ikke rart i mine ører Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 217 Skrevet 16. Januar, 2020 dinjo skrev, den 15.1.2020 at 09:34: Fik du blow uden?? Jeps Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg