Hop til indhold

Recommended Posts

Lige en lille anmeldelse af denne pige i Esbjerg. https://annoncelight.dk/showad/289631

Fik nemt aftalt en time med det hele og mødte op på adressen som dog ikke var hvor hun boede men blev anvist til rette sted unden nogen problemer. ( privat lejlighed ) Hun er en rigtig sød og meget lille pige med en pæn krop uden en masse grimme tatoveringer. Gode bryster som dog ikke er helt naturlige. Selve massagen var nok mere erotisk end rigtig thaimassage men dog ok med til at komme i den rigtige stemning :) dog var selve sexen lige på unden noget særligt forspil selvom jeg havde bedt om det ! 

Men hun er aktiv under sexen og rider godt fik til sidst smurt hendes silikone babser ind godt  og grundigt ind  

Skulle jeg besøge hende igen skulle der nok være lidt mere forspil osv. 

Dog fortalte hun at hun lige var startet så det var vel ok for en begynder   

 

Redigeret af Buellguy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Triatlet

Nu er billederne også fjernet - så det hjælper at gøre opmærksom på falsk markedsføring.

Var forbi og kunne ikke få billederne til at stemme med pigen der blev præsenteret...langtfra !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Triatlet skrev, for 2 timer siden:

Nu er billederne også fjernet - så det hjælper at gøre opmærksom på falsk markedsføring.

Var forbi og kunne ikke få billederne til at stemme med pigen der blev præsenteret...langtfra !

Hvad så med de nye billeder - passer de bedre ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uagtet de forventelige falske billeder, tog jeg forbi for at vurdere pigen - er en lille smule svag for de helt små nips, blot de ikke er alt for unge.

Pigen var såmænd sød nok, selvom billederne ikke passer - og virkelig petit. Tænker jeg snildt kunne holde hende op i strakt arm, mens...

Fik en halv time til 800 - uden den helt store indlevelse, men ok ridetur, og hun er virkelig stram.

Kommer jeg igen? Måske... Men hun er i Esbjerg kun denne uge, hun vidste ikke hvorhen hun så skulle...

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, for 2 timer siden:

Uagtet de forventelige falske billeder, tog jeg forbi for at vurdere pigen - er en lille smule svag for de helt små nips, blot de ikke er alt for unge.

Pigen var såmænd sød nok, selvom billederne ikke passer - og virkelig petit. Tænker jeg snildt kunne holde hende op i strakt arm, mens...

Fik en halv time til 800 - uden den helt store indlevelse, men ok ridetur, og hun er virkelig stram.

Kommer jeg igen? Måske... Men hun er i Esbjerg kun denne uge, hun vidste ikke hvorhen hun så skulle...

Hvor i byen holder hun til henne? Er det diskret eller det et af de traditionelle Thaisteder i byen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, for 4 timer siden:

.. Men hun er i Esbjerg kun denne uge, hun vidste ikke hvorhen hun så skulle...

Er der nogen som kan forklare mig hvad det nøjagtigt betyder ?....

Del dette indlæg


Link til indlæg
DanceMonkey skrev, for 13 timer siden:

Hvor i byen holder hun til henne? Er det diskret eller det et af de traditionelle Thaisteder i byen?

Diskret sidegade I Esbjerg C, ikke en af de kendte adresser...

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, for 10 timer siden:

Er der nogen som kan forklare mig hvad det nøjagtigt betyder ?....

Det betyder hun rejser fra Esbjerg søndag, og at hun ikke har fået at vide hvor hun så skal hen...:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, for 15 timer siden:

Uagtet de forventelige falske billeder, tog jeg forbi for at vurdere pigen - er en lille smule svag for de helt små nips, blot de ikke er alt for unge.

Pigen var såmænd sød nok, selvom billederne ikke passer - og virkelig petit. Tænker jeg snildt kunne holde hende op i strakt arm, mens...

Fik en halv time til 800 - uden den helt store indlevelse, men ok ridetur, og hun er virkelig stram.

Kommer jeg igen? Måske... Men hun er i Esbjerg kun denne uge, hun vidste ikke hvorhen hun så skulle...

Fik du blow uden??

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, for 46 minutter siden:

Det betyder hun rejser fra Esbjerg søndag, og at hun ikke har fået at vide hvor hun så skal hen...:rolleyes:

Lyder bestemt ikke rart i mine ører :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...