Hop til indhold
Midtby

manglende korrespondence

Recommended Posts

Jeg (og andre) har mødtes med hende flere gange - og det har været ganske fortrinligt. Hun er megasød. Ligerfrem og venlig i sms´erne. Mine ture med hende tæller vistnok fire gange og hvergang var hun fuldstændig præcis med tiden, og yder hvad hun lover. Der er smil og rosende ord fra hendes side og jeg er helt tryg med hende ved roret! Der kan vel forekomme knaster af forskellig art når man er en travl kvinde som hende. Jeg har set at hun også planlægger ture sydpå, hvor hun tilbyder at stoppe hos kunder undervejs - både ud og hjem. Hun passer arbejde, studier, familie og kunder, sikkert derfor noget er kikset?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker også den første del af udveksling og aftale gik fint, og havde også læst positivt om dem. Men fejl og alt muligt andet kan jo opstå. Men måske det også handler om at annoncen er fornyet hver dag siden nytår, måske det ikke var deres hensigt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...