Hop til indhold
Guest NordFyr

Thailand- Koh Chang Massage med Happy ending

Recommended Posts

Guest NordFyr

Hej

Jeg skal til Koh Chang om et månede.

Er der nogen, der kender et sted, hvor man kan få massage og HJ som Happy sending?

Ps: Skal Bo i området White Sands...

Kh

NF

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

På massage klinikkerne :D

Undskyld min ven :)

På hovedgaden i White Sand Beach, er der en del, men vi er ikke i Pattaya,  hvor de ligger "side by side " Men du er i Thailand, så mon ikke en Håndtrold som minimum eller mere <3

Butterfly 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordFyr
butterfly skrev, for 19 minutter siden:

På massage klinikkerne :D

Undskyld min ven :)

På hovedgaden i White Sand Beach, er der en del, men vi er ikke i Pattaya,  hvor de ligger "side by side " Men du er i Thailand, så mon ikke en Håndtrold som minimum eller mere <3

Butterfly 

 

Har du erfaring fra Kog Chang?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der en del gange og altid boet på White Sand Beach, men har så lejet en motorbike og kørt sydpå og der findes også en del klinikker 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NordFyr skrev, for 2 minutter siden:

Har du erfaring fra Kog Chang?

Nogle steder er det lidt tys tys da de gerne vil fremstå som et seriøst sted, andre steder er de helt åbne om det og så er der de steder hvor de kun giver massage. Alle 3 kategorier findes overalt i Thailand, evt spørg forsigtigt massøsen hvis kemien er der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaimassage er bedst skrev, for 14 minutter siden:

Nogle steder er det lidt tys tys da de gerne vil fremstå som et seriøst sted, andre steder er de helt åbne om det og så er der de steder hvor de kun giver massage. Alle 3 kategorier findes overalt i Thailand, evt spørg forsigtigt massøsen hvis kemien er der. 

Jeg havde en pudsig oplevelse på Koh Samui for flere år siden, hvor jeg stod og pruttede om prisen på et fake ur. Pigen spurgte mig om jeg var alene og foreslog at hun da kunne gå med mig hjem, biksen blev lukket og vi tog hjem på hotellet og "lukkede ur handlen"  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordFyr
thaimassage er bedst skrev, for 22 minutter siden:

Nogle steder er det lidt tys tys da de gerne vil fremstå som et seriøst sted, andre steder er de helt åbne om det og så er der de steder hvor de kun giver massage. Alle 3 kategorier findes overalt i Thailand, evt spørg forsigtigt massøsen hvis kemien er der. 

Åbne om det: Skriver de det så på menu kortet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
NordFyr skrev, for 7 minutter siden:

Åbne om det: Skriver de det så på menu kortet?

Nej det har jeg ikke set nogen steder, det aftales altid med massøsen i rummet. Hvis du ikke gider massage delen så sig til dem at du kun vil have "bum bum" og smil samtidig, så får du straks svar på om de er med på det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaimassage er bedst skrev, Lige nu:

Nej det har jeg ikke set nogen steder, det aftales altid med massøsen i rummet. Hvis du ikke gider massage delen så sig til dem at du kun vil have "bum bum" og smil samtidig, så får du straks svar på om de er med på det. 

Smil og godt humør og vand og sæbe, så er du allerede kommet langt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NordFyr skrev, 1 time siden:

Åbne om det: Skriver de det så på menu kortet?

Nope, der skriver de kun priserne på massage delen, det er jo seriøse klinikker :P som " thaimassage er bedst " så rigtig skriver :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, den 4.1.2020 at 06:40:

Har været der en del gange og altid boet på White Sand Beach, men har så lejet en motorbike og kørt sydpå og der findes også en del klinikker 

@butterflyJeg skal til Kai Bae (sydligste del) i næste uge. Har du nogle tips til steder?
Sidst jeg var her lykkedes det mig ikke at finde et sted med så meget som antydningen af bare en håndtrold ...

Redigeret af Nielsen Tonajt
Præcisering.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordFyr
butterfly skrev, for 47 minutter siden:

Vil nok tro, at jo længere væk fra turist områderne, jo mindre x-stra service :)

De er ikke så nemme at greje de Thaier..

Vh

NF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nielsen Tonajt skrev, for 13 timer siden:

@butterflyJeg skal til Kai Bae (sydligste del) i næste uge. Har du nogle tips til steder?
Sidst jeg var her lykkedes det mig ikke at finde et sted med så meget som antydningen af bare en håndtrold ...

Du må også vide, at White Sand Beach er Koh Chang svar på Pattaya  <3 sådan groft sagt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 19 minutter siden:

Du må også vide, at White Sand Beach er Koh Chang svar på Pattaya  <3 sådan groft sagt :)

Det ved jeg.

Jeg forstod blot af en af dine tidligere bemærkninger, at du havde et reelt kendskab til noget længere mod syd.

Jeg tror bare jeg lejer en pige i Pattaya og tager med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Go idé, med at tage en pige med til Koh Chang, en ren holiday for pigen og for dig <3

Gjorde det selv for en del år siden med en trunte fra Patty, en del af Thailand, som de måske gerne vil se, men ikke har mulighed for at se uden en farang.

Lonely Beach på Chang er, som at komme tilbage til 70 'erne, bungalows og rasta liv og atmosfære som dengang, med små barer og restauranter og en mere afslappet måde holde ferie på og natteliv om aftenen på stranden 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @NordFyr, eg er lige kommet fra Kho Chang, som har navnet på With Sand Beach  er mange massage klinik, har prøvet men kun massage, desværre var med familien :?, så det var umuligt, men på venstre side af vejen er flere bar som kan findes mange smukke piger, jeg er overbevist om du kan finde en eller flere, selvfølgelig er det løsning med at finde en pige i Pattaya også fornuftigt, har set mange mand med thai pige på hotellet som var på baren i 

Nyder din ophold på Kho Chang, virkelig smukt natur og selvfølgelig pige 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hurtig rapport fra Kai Bae Beach på Koh Chang.
Nåede 7 forskellige massagesteder - lige fra småsnuskede steder til hotellets fornemme spa. Der var absolut intet at komme after af ekstra fornøjelser.
Desværre var hverken massagen eller pigerne flere af stederne heller ikke noget at råbe hurra for. Priser fra 250 - 900 bath for en time med oliemassage.

Min, til lejligheden indlejet, veninde, sendte jeg hjem på 3-dagen. Hun blev både for besidderisk og kone-kedelig.
Det gav så mulighed for at undersøge KaiBae Walking street nærmere. Det var på ingen måder sammenlignelig med med den her i Pattaya - men der var p4p muligheder flere steder. Og flere steder med ok kønne piger. De 2 jeg nåede at afprøve gav fuld valuta for pengene. Jeg tilbød dem det samme som jeg giver her - og de virkede fuldt tilfredse (og det var jeg også ;))

Nu skal de sidste dage (og penge) nydes her i Pattaya - inden turen går hjem igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...