Hop til indhold
La Grange

Fin spontan tur til Støvring, Sus

Recommended Posts

Havde lige en ledig time.

Fik den brillante ide at kigge på AL og fandt: https://annoncelight.dk/showad/265747  Det var med en anelse skepsis at jeg fik lavet en aftale. (der har været bøvl med billeder der ikke passer)

Men blev dejlig positivt overrasket, om billederne passer 100% er måske ikke sikkert, men der "gemte" sig en skøn kvinde, data fra annoncen passede.

Sus ser dejlig ud og min skallede hævner, forlod motellet yderst tilfreds, måske lidt slap :D

Så havde en fornøjelig halv time. (ak den skallede hævner, holdt ikke længe det var for godt). 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er stadigvæk bøvl med billeder der ikke passer. Brug Tineye til at tjekke billederne igennem.

Hvis hun er så skøn en kvinde, hvorfor bruger hun så ikke sine egne billede istedet for at stjæle andres

Del dette indlæg


Link til indlæg
issen skrev, for 52 minutter siden:

Er det ham vendel manden der har en finger med i spillet 

Det er dén måde , han skriver på med at man ikke må ringe , men kun skrive ... 

Jeg tvivler også på , at han nogensinde har haft ægte billeder på nogle af sine mange annoncer ...

Men Trådstarter har åbenbart været tilfreds med behandlingen ved denne pige ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var jo netop derfor jeg brugte ordet "skepsis". Var/er helt opmærksom på at der sidder en bag det hele.

Men "Sus" var i min optik alle pengene værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt sus eller Sussi som er den samme pige.

Jeg er også helt med på at det sidder en og styre hendes aftaler og at nogle af billederne ikke er hel reelle.

Bortset fra det så er sus en sød og glad pige der gør hvad hun kan  før at  det bliver en god oplevelse. 

Hun ligger helt klart i min top 5 når det gælder GP.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordFyr
Krill skrev, for 21 timer siden:

Jeg har besøgt sus eller Sussi som er den samme pige.

Jeg er også helt med på at det sidder en og styre hendes aftaler og at nogle af billederne ikke er hel reelle.

Bortset fra det så er sus en sød og glad pige der gør hvad hun kan  før at  det bliver en god oplevelse. 

Hun ligger helt klart i min top 5 når det gælder GP.

 

Hvor langt er billederne fra virkeligheden?

Vh

NF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...