Guest Thaimig Skrevet 4. Januar, 2020 Borende X skrev, for 15 timer siden: Det var da nogle underlige, adresseløse anklager. Åh jo men jeg ønsker dog ej personlig forfølgelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 4. Januar, 2020 Nemtøs skrev, for 7 timer siden: Jeg følger lige med - så jeg ikke går glip af den nyttige info Tak nemtøs, fordi du er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Januar, 2020 Thaimig skrev, for 59 minutter siden: Ja højst sandsynligt, men så bliver det sku med nemtøs Du skal være velkommen selvom der ikke er meget thai over mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 5. Januar, 2020 Nemtøs skrev, for 22 timer siden: Du skal være velkommen selvom der ikke er meget thai over mig Åh Tak Nemtøs også selvom du ej ligner meget Thai, men så har du dog mere imellem end 90 % Har herinde, hvilket antyder i tråden, men nuvel, mange af os forstår næppe hinanden i Tråden Hvilket vi naturligvis, Aldrig kommer til, nok om det, god luck og helst til Nemtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 5. Januar, 2020 Thaimig skrev, for 38 minutter siden: Har herinde, hvilket antyder i tråden, men nuvel, mange af os forstår næppe hinanden i Tråden Agatha kunne ikke have sagt det bedre! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg