Hop til indhold
Mythos

Koldings måske værste

Recommended Posts

Ja, nogle gange gør man noget dumt og tager afsted til et sted, som jo egentlig lyder for godt til at være sandt.  Det må have været eftervirkningerne fra nytårsaften som åbenbart brændte flere hjerneceller end jeg havde regnet med. 

https://annoncelight.dk/showad/226425

Det var den værste omgang selvskade jeg nogensinde er blevet udsat for. 

Havde bestilt 1 time. Var ude efter 25 minutter......

For det første... Der var billeder af på annoncen da jeg bestilte tiden. Det var helt klart falske billeder. 

Men jeg trængte til en god massage, så Hun fik en chance. Stor fejl!

4 strøg ned af benene og 3 strøg ned af ryggen. That's it! 

Så skulle jeg vende mig om og lade som om at Hun var den som var på hendes billeder, og åbenbart bare køre på. Det kunne jeg simpelthen ikke. 

Gik uforløst og græmmede mig over min dårlige dømmekraft.

Sted 2 ud af 10

Pige 1 ud af 10

Anbefalingsværdi 0

 

Godt at Ten & S stadig regerer i Vejle....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tro mig.  Den eneste grund til at jeg gav det en chance, var i håbet om en god massage. 

Men ikke engang det kunne hun finde ud af,  så da det blev åbenlyst håbløst tog jeg mit tog og gik.

Tror at jeg holder mig til Vejle fremover..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for hjælpen @Mythos

Var mellem jul og nytår i samme situation som dig og havde kontakte dem på SMS på vejen ned gennem Jylland, på det tidspunkt gjorde uheldige omstændigheder at det ikke lykkedes, men det var så heldigt nok :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til TS for at dele med os andre. Ikke at jeg lige havde dem i kikkerten, men vigtigt at ALLE ikke retvisende annoncer anmeldes. 
 

Selv må jeg indrømme, at jeg vender ALTID på dørmåtten, hvis billeder eller beskrivelse ikke stemmer med annoncen. Lad os nu stå sammen og ALLE vende om i døren. Det er sjældent man får en bare nogenlunde ok oplevelse, hvis de allerede lyver i annoncen. Det er bare starten på en stor skuffelse og ærgelse over spildte penge

Godt nytår i øvrigt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mythos skrev, den 3.1.2020 at 21:38:

Ja, nogle gange gør man noget dumt og tager afsted til et sted, som jo egentlig lyder for godt til at være sandt.  Det må have været eftervirkningerne fra nytårsaften som åbenbart brændte flere hjerneceller end jeg havde regnet med. 

https://annoncelight.dk/showad/226425

Det var den værste omgang selvskade jeg nogensinde er blevet udsat for. 

Havde bestilt 1 time. Var ude efter 25 minutter......

For det første... Der var billeder af på annoncen da jeg bestilte tiden. Det var helt klart falske billeder. 

Men jeg trængte til en god massage, så Hun fik en chance. Stor fejl!

4 strøg ned af benene og 3 strøg ned af ryggen. That's it! 

Så skulle jeg vende mig om og lade som om at Hun var den som var på hendes billeder, og åbenbart bare køre på. Det kunne jeg simpelthen ikke. 

Gik uforløst og græmmede mig over min dårlige dømmekraft.

Sted 2 ud af 10

Pige 1 ud af 10

Anbefalingsværdi 0

 

Godt at Ten & S stadig regerer i Vejle....

Ja - man ved hvad man har og er det godt - hvorfor så prøve nyt? :-) Havde i øvrigt en forrygende dejlig tur med Ten igen i lørdags. Kan ikke få nok af den dejlige kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well I have  been to this place 3 times. But there was 2 different ladies. Not in the ads. And I was very satisfied with their service. It is a shame that the new girls are disappointment. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mythos skrev, den 3.1.2020 at 21:38:

Godt at Ten & S stadig regerer i Vejle....

S.. Syntes da ikke at erindre at have set annoncer fra hende længe ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den langr

Var der for kort tid siden. Sagde jeg ville have en med rimelig bryste. Fik det også delvis. Hun var fuldstændig uengageret. Efter Max 10 presses hun på jeg skulle blive færdig. Tømte delvis mig selv med en kæmpe ladning ud over mig selv. Betalte desværre på forhånd. Skyndte mig at tage mit tøj på da hun var væk og det var jeg også. Kommer der ALDRIG igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...