Førstegænger 38 Skrevet 3. Januar, 2020 Halløjsa folkens! Jeg ville bare sige tak til alle i herlige mennesker herinde der har hjulpet mig på vej på den ene eller anden måde i min korte tid her på forummet, det har gjort underværker! Og en speciel tak til jer skønherlige GP'er, uden jer var jeg sgu aldrig kommet ud af startfeltet På tre korte måneder fra mit første GP besøg har jeg lavet en 180 graders vending i min tilværelse, fra en aseksuel mand der var for genert til at kigge på det modsatte køn, til en mand der aldrig har følt sig mere tilpas i sig selv end i skrivende stund. Så igen tak til jer GP'er, I har givet mig et større selvtillids boost end jeg nogensinde havde håbet på. Jeg følte det var på sin plads at komme med en positiv historie, når man ser hvordan medier og politikere kun maler branchen i et negativt lys. Tak igen! Og godt nytår 10 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milfdreng2 33 Skrevet 3. Januar, 2020 Førstegænger skrev, for 18 minutter siden: Halløjsa folkens! Jeg ville bare sige tak til alle i herlige mennesker herinde der har hjulpet mig på vej på den ene eller anden måde i min korte tid her på forummet, det har gjort underværker! Og en speciel tak til jer skønherlige GP'er, uden jer var jeg sgu aldrig kommet ud af startfeltet På tre korte måneder fra mit første GP besøg har jeg lavet en 180 graders vending i min tilværelse, fra en aseksuel mand der var for genert til at kigge på det modsatte køn, til en mand der aldrig har følt sig mere tilpas i sig selv end i skrivende stund. Så igen tak til jer GP'er, I har givet mig et større selvtillids boost end jeg nogensinde havde håbet på. Jeg følte det var på sin plads at komme med en positiv historie, når man ser hvordan medier og politikere kun maler branchen i et negativt lys. Tak igen! Og godt nytår hey førstegænger dejligt og hører du har fået et ordentligt skud selvtillid - altid dejligt og læse! Godt nytår til dig og håber din færden fortsætter! god aften 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Gamle Greve 230 Skrevet 4. Januar, 2020 (edited) @Førstegænger Hej Førstegænger ! Jamen det er jo netop derfor det er så dejligt ! Een ting er den fine sex som man får på denne måde - man kan leve alle fantasierne ud og møde de sødeste og smukke piger. Der er dog så meget mere i det - hygge, varme, humor , god kemi - og en hel masse andet. Og ja man får absolut mere selvtillid og bliver mere afslappet på alle planer - kan jeg da sige passer for mig selv. Jeg har nu gennem de 30 år også haft nogle knap så fine oplevelser, men langt, langt de fleste har været pragtfulde. Føler nogle gange trang til at udgive en hel bog om emnet hvis det var muligt - mine oplevelser her adskiller sig dog næppe fra logebrødrenes. Til gengæld kunne jeg rigtig godt tænke mig endnu mere skriveri fra jer søde GP’er Redigeret 4. Januar, 2020 af Den Gamle Greve SF 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1150 Skrevet 31. Maj, 2020 Førstegænger skrev, den 3.1.2020 at 20:08: Halløjsa folkens! Jeg ville bare sige tak til alle i herlige mennesker herinde der har hjulpet mig på vej på den ene eller anden måde i min korte tid her på forummet, det har gjort underværker! Og en speciel tak til jer skønherlige GP'er, uden jer var jeg sgu aldrig kommet ud af startfeltet På tre korte måneder fra mit første GP besøg har jeg lavet en 180 graders vending i min tilværelse, fra en aseksuel mand der var for genert til at kigge på det modsatte køn, til en mand der aldrig har følt sig mere tilpas i sig selv end i skrivende stund. Så igen tak til jer GP'er, I har givet mig et større selvtillids boost end jeg nogensinde havde håbet på. Jeg følte det var på sin plads at komme med en positiv historie, når man ser hvordan medier og politikere kun maler branchen i et negativt lys. Tak igen! Og godt nytår Kære Førstegænger. Vi har alle en historie, og vil sikkert ligne din, og dette "univers" har også "rettet" op på nogle ting i mit liv, som jeg manglede. Så jeg er glad for at høre at jeg ikke er den eneste, og god fornøjelse med alle disse dejlige og søde piger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg