Hop til indhold
Snadremanden

Sugardates; steder at mødes?

Recommended Posts

Halløj folkens

Som overskriften antyder, så kunne jeg godt tænke mig at høre hvor folk ynder at tage hen, når man af mere eller mindre åbenlyse årsager ikke kan mødes hverken hos SD eller SB, når man har fået en aftale i stand. Kan man mødes andre steder end på et udmærket hotel, eller finder mere eller mindre tarvelige steder også deres anvendelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uden for turistsæsonen er Wake-up Copenhagen hotellerne en absolut omkostningsvenlig mulighed, som jeg selv har benyttet flittigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 1 minut siden:

Uden for turistsæsonen er Wake-up Copenhagen hotellerne en absolut omkostningsvenlig mulighed, som jeg selv har benyttet flittigt. 

Nice to know! ^_^ Men når man nu er fra provinsen?! ( som i Jylland ...) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke det i høj grad afhænger af typen for møderne.   Taler vi et længere besøg, som i dinnerdate med overnatning, tja..... så vælter et pænt hotel vel ikke hele budgettet.  Taler vi et hurtigt "knep og gå" møde så kan et sparsom sted til billige penge vel også gå an.

I øvrigt var det måske lidt smartere at få afklaret hvor det skal foregå, før man lavede aftalen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Er så heldig, at have et sommerhus, ellers kan man nogen steder leje til billige pris uden for særson.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer da vitterligt an på smag og præferencer. Nogle synes bagsædet i bilen bag Bilkas parkeringsplads er det frækkeste i verden. Andre ønsker en seng, et bad og et nøglekort. Der må man tale med sin partner-in-crime.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I sommerhuset, efterhånden også det eneste mit bliver brugt til efterhånden ;-) 

Så anskaf et billigt sommerhus, få installeret en varmepumpe du kan tænde via SMS så der er varmt når I ankommer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 5 timer siden:

Café, bar eller restaurant ;)

Ja, det får man heller ikke børn af - så det er godt tænkt ;)  :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, den 3.1.2020 at 18:23:

Nice to know! ^_^ Men når man nu er fra provinsen?! ( som i Jylland ...

Så er det godt at vide, at der også er et Wake-up hotel i Århus :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...