Hop til indhold

Sugardates; steder at mødes?

Featured Replies

Skrevet

Halløj folkens

Som overskriften antyder, så kunne jeg godt tænke mig at høre hvor folk ynder at tage hen, når man af mere eller mindre åbenlyse årsager ikke kan mødes hverken hos SD eller SB, når man har fået en aftale i stand. Kan man mødes andre steder end på et udmærket hotel, eller finder mere eller mindre tarvelige steder også deres anvendelse?

Skrevet

Uden for turistsæsonen er Wake-up Copenhagen hotellerne en absolut omkostningsvenlig mulighed, som jeg selv har benyttet flittigt. 

Skrevet
  • Author
Casten skrev, for 1 minut siden:

Uden for turistsæsonen er Wake-up Copenhagen hotellerne en absolut omkostningsvenlig mulighed, som jeg selv har benyttet flittigt. 

Nice to know! ^_^ Men når man nu er fra provinsen?! ( som i Jylland ...) ;)

Skrevet

Mon ikke det i høj grad afhænger af typen for møderne.   Taler vi et længere besøg, som i dinnerdate med overnatning, tja..... så vælter et pænt hotel vel ikke hele budgettet.  Taler vi et hurtigt "knep og gå" møde så kan et sparsom sted til billige penge vel også gå an.

I øvrigt var det måske lidt smartere at få afklaret hvor det skal foregå, før man lavede aftalen.  

Skrevet

Hej. Er så heldig, at have et sommerhus, ellers kan man nogen steder leje til billige pris uden for særson.

Skrevet

Det kommer da vitterligt an på smag og præferencer. Nogle synes bagsædet i bilen bag Bilkas parkeringsplads er det frækkeste i verden. Andre ønsker en seng, et bad og et nøglekort. Der må man tale med sin partner-in-crime.

Skrevet

I sommerhuset, efterhånden også det eneste mit bliver brugt til efterhånden ;-) 

Så anskaf et billigt sommerhus, få installeret en varmepumpe du kan tænde via SMS så der er varmt når I ankommer. 

Skrevet
EksilKøbenhavner skrev, for 5 timer siden:

Café, bar eller restaurant ;)

Ja, det får man heller ikke børn af - så det er godt tænkt ;)  :lol: 

Skrevet
Arne Jensen skrev, for 5 timer siden:

Hvis jeg husker rigtig var det https://diskretudlejning.dk/

Varmemester skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan ikke huske det og kan ikke lige finde den tråd.. 

Fandt en tråd hvor han har skrevet det.. Og du husker rigtigt.. :)

Skrevet
  • Author
Arne Jensen skrev, for 13 timer siden:

Hvis jeg husker rigtig var det https://diskretudlejning.dk/

Jeg er tilmeldt sitet for længe siden. Der er desværre ikke det ret meget at komme efter ...

Skrevet
Snadremanden skrev, den 3.1.2020 at 18:23:

Nice to know! ^_^ Men når man nu er fra provinsen?! ( som i Jylland ...

Så er det godt at vide, at der også er et Wake-up hotel i Århus :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.