Hop til indhold

Recommended Posts

Møjn alle, 

Jeg er så heldig jobbet sender mig en tur til Shanghai i en weekend.. Og skulle være et skarn at man ikke gerne ville kigge på det lokale ..

Gerne en massage med lidt tilbehør!
Mit hotel ligger i gågaden nær The Bund, så helst gerne indenfor gåafstand.

Sidder der mon nogle med erfaringer fra byen de vil dele?

så kvitterer jeg med et besøg der og en opfølgende anmeldelse :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bolvy skrev, for 19 minutter siden:

Mit hotel ligger i gågaden nær The Bund, så helst gerne indenfor gåafstand.

Afhængig af hvilket hotel du bor på, kan der faktisk ske en hel del i dit hotel, i netop Shanghai....... 

Nogen gange skal du måske bare sidde i baren og vente, andre gange er det nok at være på vej til elevatoren, ligne en der venter på en kollega i lobbyen eller stille dig ud at ryge foran hotellet (da der sikkert er rygeforbud indenfor). Der kommer ihvertfald med garanti en mand op til dig, og spørger dig om du vil se på det lokale udbud......

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 56 minutter siden:

Afhængig af hvilket hotel du bor på, kan der faktisk ske en hel del i dit hotel, i netop Shanghai....... 

Nogen gange skal du måske bare sidde i baren og vente, andre gange er det nok at være på vej til elevatoren, ligne en der venter på en kollega i lobbyen eller stille dig ud at ryge foran hotellet (da der sikkert er rygeforbud indenfor). Der kommer ihvertfald med garanti en mand op til dig, og spørger dig om du vil se på det lokale udbud......

 

Den person har jeg mødt .. faktisk både i han og hunkønsvariant, ung såvel som gammel.

Og nærmest alle jeg kender som har besøgt byen advarer imod at takke ja til tilbud hvor du følger med til the/massage/mad/whatever da sansynligheden for at du bliver rullet er langt større end du får en håndtrold med et smil :( ..

Så jeg håbede på en mindre risikofyldt mulighed a la et massagested mv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har boet på nogle hoteller i Kinaland, som havde en massage -og bade afdeling. Der kunne tilkøbes forskellige special massager undervejs i den lille luksuriøse lukkede kabine man fik massage i ;) Det var yderst moderate priser. Hotellerne var af høj klasse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bolvy skrev, for 2 minutter siden:

 

Den person har jeg mødt .. faktisk både i han og hunkønsvariant, ung såvel som gammel.

Og nærmest alle jeg kender som har besøgt byen advarer imod at takke ja til tilbud hvor du følger med til the/massage/mad/whatever da sansynligheden for at du bliver rullet er langt større end du får en håndtrold med et smil :( ..

Så jeg håbede på en mindre risikofyldt mulighed a la et massagested mv.

Nu antog jeg jo at du er et fornuftigt menneske, der ikke går med den første-den bedste person du møder. Men du kunne jo tale lidt med ham, og derefter tale med nogle andre - du møder helt sikkert flere af slagsen.

 Jeg kender ingen massagesteder, da jeg ikke finder asiater særligt attraktive, generelt, så jeg vil være helt sikker på hvad/hvem. Derfor taler jeg hellere med pigerne i baren; deres spidskompetancer er nok ikke selve massagen, men "extradelen", og nok lidt dyrere, tror jeg. Du kan også bare gå ned af gå-gaden, du bliver med garanti passet op af nogle studiner, der gerne øver deres engelsk-kundskaber. Foreslå at sidde lidt på en cafe og tal sammen, så kan du tage dem med på dit hotel, hvis du finder dem charmerende nok. Det koster faktisk ikke penge hver gang, men nogle gange gør det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...