Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Det er søndag og jeg vil forkæles. Jeg tager et langt karbad og funderer over hvem jeg gerne vil forkæles af, og valget falder på et for mig ukendt sted på Theklavej 33. For nyligt har de lanceret en hjemmeside http://thailovemassage.dk/ og en af pigerne, Cilia eller "Lady Cilia" som det viser sig hun kalder sig selv, ser særligt tillokkende ud.

Jeg begiver mig mod Nørrebro og lokaliserer ret hurtigt indgangen til pigernes kælder. Tøver i mit spor mens jeg beundrer indgangens tarvelige fremtoning og funderer på hvad man mon finder derinde. Dr. Jekylls laboratorium? CIA torturkammer? Indgangen til settet på den første SAW film? Det kunne være alle delene, men jeg tager chancen og ringer på. En nydelig thai ved navn Sam åbner, og jeg smutter hurtigt ind, lettet over ikke at se hverken Jigsaw eller en udfordrende klædt Leon Panetta.

Sam leder mig ind i et rum og spørger hvad jeg vil have: massage eller en times cocktail. Jeg skal have en times cocktail, men ikke med hende, så jeg beder hende kalde på Cilia. Først siger hun ”what? You dont want me??”, og det vil jeg egentlig gerne for hun er en køn slank lille sag med meget langt hår, men jeg har jo booket tid hos hendes kollega minder jeg hende om.

Sam går ud og lidt efter kommer Cilia ind. En smilende og særdeles petite ung dame på omkring 160cm, blot svøbt i et håndklæde. Hun er lidt af en humørbombe kan man se med det samme, og hun har gennemgående en god karisma. Billedet på websiden passer også. Efter at betalingsformalia er ordnet lægger hun et rent håndklæde på sengen og siger at hun lige vil have mig til at slappe af først. Jeg er her for at slappe af, så jeg lægger mig godvilligt og hun lader håndklædet falde og begynder at massere mig uden selv at have en trevl på kroppen. Massage har hun i den grad styr på, og på trods af hendes klejne fremtoning er hun stærk som en bjørn. Du sidder meget ned bemærker hun, og det må jeg give hende ret i. Back is hard, masseuse is strong siger hun så, og på 10 minutter får hun faktisk fixet min ryg som har gjort lidt knuder de seneste dage. I løbet af vores samtale fortæller hun at hun kun har været i Danmark i to uger og ikke rigtigt har set noget af København, og at hun snart skal hjem igen.

Da massagen er ovre lægger hun sig ved siden af mig. Vi ligger tæt omsluttet mens jeg lige får ”the rules of engangement”: Ingen kyssen på munden. Fint nok. Så siger hun højt ud i rummet ”I fok you, or you fok me??” med et kæmpe smil som kun en thai kan sige det, og jeg kan ikke helt lade være med at grine. Hun griner selv endnu højere, og det beskriver denne unge dame ret godt. Letsind og godt humør. Hun er ret nem at gå til.

Jeg vælger ”I fok you” til at starte med og hun sætter kondomet på mig. Hun fumler rundt og får vendt kondomet forkert mere end én gang, hvordan det så ellers lader sig gøre. Cilia får stadig grinende forklaret at hun i Thailand er professionel massøse, men ikke den slags der sælger andet end massage, og at hun ikke har særlig godt styr på håndværket som sexarbejder. Det forklarer hendes glimrende massage. Sex med hende er også fint, og jeg får lov at komme to gange. Tre gange hvis jeg kan siger hun, men det kan jeg dog ikke. Cilia holder øjenkontakt og smiler entusiastisk under agten. Hendes unge alder (ca. 25) og bare 2 ugers erfaring i branchen gør måske forskellen. Hun er i hvert fald et rart positivt og noget fjantet bekendskab.

Hun formår også at time det franske med lægge læberne omkring og suge til lige i det signatur riffet til Claptons Wonderful tonight kommer ud af højtalerne på det lille anlæg i rummet. Fantastisk.

Undervejs krydrer hun det hele med adskillige ægteskabsopfordringer ”fordi jeg ser så rar ud”, hvilket er lidt irriterende. Hvad skal din kæreste lave? spørger hun. Mad? Gøre rent? Jeg bider ikke på hendes fordom og gider ikke være provokeret af den, men da jeg nævner at jeg helst ser at en kæreste også bidrager med nogle kugler i kassen så hører hendes kurtiseren op. Jeg håber dog at hun jokede helt fra starten.

Alt i alt et vellykket besøg. Cilia tager hjem til Thailand i morgen, men sagde at hun ville komme tilbage på et tidspunkt, så der kan man holde øje med websiden antager jeg. Det kan indtil da sagtens være at jeg tager ned og besøger Sam.

Lidt praktisk info: Bad hjemmefra, deres badefaciliteter er usle. Bus 5A stopper 100m fra deres indgang. De taler gennemgående engelsk dernede.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.